Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- خون در مدفوع نوزاد
بإسلام.يه سوال ديگه هم داشتم اقاي دكتر..دخترم كه گفتم هفت ماهشه از ٤ماهگي لك قرمز رو صورتش ظاهرشد ولي تاحالا اصن خون در مدفوع نداشته.فقط خس خس سينه داشت كه ببلاك اي ار خورد خوب شد،الانم حالش خوبه فقط فرني برنج و موز و سيب زميني رو كه شروع كردم شبا نميتونست بخوابه يعني اين الرژي به پروتين گاويه ؟
- نوزادی
سلام نوزاد من هفت ماهشه ودرست شیرنمیخوره چند وقتیه بنظرتون چیکار کنم؟ ؟ ومن قطره مولتی ویتامین و آد هردوشو روزی ۲۵ قطره میدم بهش بنظرتون اینکه هردوشو میدم مشکلی داره یابایدفقط یکیشوداد؟؟
- ریفلاکس نوزاد
سلام. دختری دارم 4 ماهه ریفلاکس معده داره شیر ببلاک ar میخوره به همراه قرص فاموتدین 20(نصف قرص در 10 سی سی آب حل میکنیم 2 سی سی بهش میدیم شب و روز) شیر مادر هم بهش میده وقتی شیر مادر میخوره خیلی اذیت میشه و استفراغ میکنه خواستم بیینم میشه شیر مادر بهش ندیم و قرص فاموتیدین رو قطع کنیم؟
- شیر خشک
سلام نوزادی دارم مشکل کلیوی داشت دکتربراش شیرخشک ببلاک کانفورت تجویز کرد الان این شیرخشک درداروخانه های شهرما موجود نیست میخواستم بدونم میتونم ازشیر حشک جایگزینی استفاده کنم نوزادهشت ماهه ۰۹۲۱۷۵۱۴۴۹۶
- سوختگی پا و ران
سلام من یک دختر چهار ماهه دارم هم شیر خودم هم شیر اپتامیل مصرف میکنه البته تازگی شیرشو عوض کردم تمام پا و ران و باسنش سوخته مثلا اگزما بردم دکتر پماد داده ولی هیچ تاثیری نداشته خواهشن کمکم کنید باید چیکار کنم؟دکتر پماد زینک اکساید مینو بهش داده
- اسهال عفونی و خونی
با سلام و خسته نباشید
نوزاد ۱ ساله و ۱ ماهی سن میکنه داریم که دچار اسهال آبکی اونم همراه با خون هست وزن کم کرده عدا کم میخوره از مایعاتم به ندرت استفاده میکنه ولی شیر مادرش رو میخوره ...لطفا راهنمایی کنید تازه هم میخواد دندون در بیاره ...حالت مدفوع آبکی و توی مدفوعش خلط و رگهای خونی وجود داره بعد مدفوعش سبز رنگه
- علت سرفه نوزاد ۲۰ روزه چیست؟
سلام وقتتون بخیر نوزاد۲۰ روزه ای دارم که اوایل فقط عطسه داشت همراه با ترشحات بینی اما چند روزه که سرفه میکنه و تازگی سرفه هاش شدیدتر شده احتمال میدم از خواهرش سرماخوردگی گرفته به پزشک مراجعه کردم گفتن سرماخوردگی ویروسیه وشربت سالبوتامول هر۸ساعت ۱۵ قطره و قطره سدیم کلرید تجویز کردن آیا شربت سالبوتامول برای نوزاد ۲۰ روزه صرری نداره تجویز شما چیه؟ممنون از پاسخگویی شما
- اينترنت
باسلام آقاي دكتر آيا استفاده از اينترنت موبايل واي فأي نه..فقط موبايل براي مغز نوزاد ضرر داره؟دختري ٥ماهه دارم كه همسرم دائم با اينترنت سرو كار داره ايا امواج موبايل خيلي براي نوزادم مضره؟
- قطره بی بی کر
سلام .اقای دکتر من دخترم ۳ ماهشه قطره بی بی کر میدم بهش از ی ماهگی دکتر گفت ۵ قطره..تا کی ادامه بدم
- کیست آبکی
من بچم در بدو تولد پشت کتفش یه توده بزرگ هست دکترا گفتن کیست ابکی هست به نظر شما علت چیه
- خوردن زیادی قطره
سلام امروز اشتباهی بجای۲۵قطره ۵۰قطره ویتامین آد به دخترم ۵ماهش دادم مشکلی پیش نمیاد فقط امروز اشتباه شد
- دخترم ۸ ماهه هست واز دو ماهگی سروصورت و گوشهاشو چنگ میزنه وخونی میکنم میشه منو راهنمایی کنین
- آلرژی
سلام پسر من هفت ماه و ۱۲روزشه. آیا میتونم بعنوان دسر بهش خرمایی که در آب گرم حل شده بدم؟ دو روز بهش دادم، میتونم ادامه بدم یا نه؟ آیا خرما آلرژی زاست؟ پسرم برای درمان آلرژی، دارو مصرف میکنه
- اسهال نوزادواستفراغ نوزادهفت ماه
سلام روزتون بخیر دخترم7ماه 7روزش ازروز چهارشنبه شب اسهال شدید شد فقط آب ک هرچی بهش میدادم بلافاصله بیرون میداد بهش یکمی موز دادم ک کلی بالا اورد وبردمش دکتر بهم پدی لاکت. اندانسترون دایمتیکون داد ک اندانسترون رومصرف نکردم روز بعد اسهالش کمتر شد امابازم بود ک بردمش ی دکتر دیگ بهش شربت زینک گلوکونات وپودر اورالیت داد بعلاوه همون داروهای قبل وگفت اگ تاشنبه خوب نشد آزکایش نوشتم ببرانجام بده بیارش دوباره دخترم امروز ک شنبس مدفوعش ازحالت آبکی دراومد یکمی سفت شده وروزی4یا5بارمدفوع میکن واینک شربت زینک هربار میخور بالا میاره وقتی میخام آروغشو بگیرم باآروغ بالا میاره چیکاکنم بنظرتون ببرم برای آزمایش خیلی نگرانم ممنون میشم کمکم کنید واینک درکنار این داروها قطره آهن وویتامین adدخترمم بهش بدم یانه؟
- یبوست
سلام اقای دکتر نوزاد ۱۹ روزه که شیرخشکی هست و ببلاک ۱ میخوره اما دوروز به دو روز گاهی مدفوع نمیکنه و به خودش میپیچه و زور میزنه ببلاک کامفورت بهش بدم بهتره یا نان ۱ رو امتحان کنم.
- سرماخوردگی نوزاد۲ماهه
پسرم دوماه داره از دیشب تاحالا بی بینیش گرفته وسه چهاربار سرفه کرده تو خواب بدنفس میکشه چیکار باید بکنم
- سرما خوردگی
خترم ۷ ماهشه و وزنش ۷ کیلو و۲۰۰ گرم سرما خورده تب داشت استامینوفن دادم دیگه تب نداره اما عطسه وسرفه میکنه و اسهال دارد ولی آبریزش ندارد پلارژین و پدی لاکت بهش میدیم چه دا وری دیگه نیاز است سپاس از محبت و لطف شما
- بالا اوردن شير به رنگ زرد
سلام شبتون بخير من پسرم ٢٧روز به دنيا اومده امروز شير خورد يك دفعه شير بصورت پنيري به رنگ زرد بالا اورد خطر داره
- قرص مولتی ویتامین
سلام اقای دکتر. نوزاد چهل روزه ی فاویسمی دارم. خود من میتونم قرص مولتی ویتامین پرگمام بخورم؟
- بیماری های اطفال
دختر بچه ۸ ماهه باتب ولرز ۳۹ درجه دکنر استامینوفن داده وگفت آنفولانزا داره

