Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شیاف استامینوفن 1250تب بر
ایا شیاف 125 استامینوفن برای کودک یک ساله ضرر نداره
- خوردن شمع دختر۱ساله
سلام آقای دکترخسته نباشید دختر۱ساله ام شمع خورده چیکارکنم
- شیرخشک لیدی میل
سلام وقت بخیر من باردارم برا خودم پودر لیدی میل گرفتم طعمکاکاعوییشو دخترم ۶ سالشه گف میخوام نصف لیوان دادم بهش خوشش اومده میگ بمنم بده آیا ضرری نداره روزی یک لیوان بخوره؟
- ازیترو
سلام دکتر من مقدار اب جوشیدهرسردشده رو داخل پودر چرک خشک کن حدود یک یا یک و نیم سیسی بیشتر ریختم ایا دیگه تاثیر نداره؟
- سیخ کردن پاها
دخترم 2 سالش هست، بعضی وقتا پاهاش رو سفت میکنه و به صورت سیخ شدنی میشه
یه جوری که رون های پاهاش رو به هم میچسبونه و نوک پاهاش رو به بیرون میده
در حالت دراز کشیده و سیخ
برای چی میتونه باشه ؟ خیلی روی اعصاب ما رفته این موضوع
هیچ علائمی هم روی پاها و حتی در محل ادرار و مدفوعش نیست
چطوری میشه برطرفش کرد یا از سرش انداخت این موضوع رو ؟
آیا نیاز به مصرف دارویی چیزی هست ؟ - عرق سر
با سلام و احترام دخترم پانزده ماهشه سه چهار روزه سرش خیلی عرق میکنه علتش چی میتونه باشه؟!
- سرفه سدید
سلام ببخشید من دخترم سرفه های شدید داره اورژانس بردم گفتن گلوش چرک داره پنی سیلین واسش تزریق کردن با شربت گایافنزین و بروفن الان سرفه هاش کم نشده و من از کرونا خیلی مترسم چون سرفه هاش خشکه
- آبله مرغان
استفاده از شیاف استامینوفن کودکان برای پایین آوردن تب بچم مشکلی براش به وجود نمیاره
- مدفوع کودک
سلام اقای دکتر ببخشید دختر ۲/۵ ساله ام خیلی تخمه کدو با پوست میخورد یک روز که خیلی زیاد خورد موقع مدفوع هم درد داشت هم خون روی مدفوعش بود بعدش دیگه وقتی میخورد هنوز خون داخل مدفوعش یود بعد از چند بار خون دیدن ازمایش مدفوع و خون وادرار ازش گرفتم هیچ مشکلی نداشتن حالا سوالم اینه بعضی موقع ها رنگ مدفوعش سبز رنگع اشکال نداره؟؟ اگر دوباره خون دیدم لازم دوباره ازمایش بدم یا نه ؟؟ ممنون
- عدم راه رفتن کودک ۱۷ ماهه
فرزندم در ۱۷ماهگی است و دستش را به همه جامیگیرد و راه میرود و بسیار هم پرتحرک است ولی نمیتواند به تنهایی راه برود احساس میکنم خیلی میترسد .وگرنه حتی وقتی به دیوار تکیه اش میدهم یه انگشت مرا میگیرد و بدون اینکه فشاری وارد کند راه میرود ولی از تنها راه رفتن واهمه دارد چه کنم .نگرانم کمکم کنید.
- قرمزی چشم
سلام آقای دکتر چند روز هست پسر 4سالم آبریزش بینی داره از دیروز هم چشمش خون افتاده و قی میزنه برای از بین بردن خون توی چشمش چی استفاده کنم
- دوز مصرفی آزیترومایسین یرای کودک ۹ ساله ۲۵ کیلو.ممنون
- یبوست
سلام پسرم ۴۰ روزشه هر دهشت روزشکمش کار می کنه ودل پیچه داره خیلی گریه وبی قراری می کنه،دکتر بردمش بهش شربت وقطره داده ولی هنوز همنطوره چیکار کنم؟
- مقدارشربت آزیترومایسین
سلام وقت بخیر پسرم ۷ساله است باید چقدر شربت آزیترومایسین ۲۰۰بدم دکتر عمومی گفتن ۶ سی سی هرروز تا ۵ روز ممنون
- غذانگه داشتن دردهان
دختری چهار ساله دارم غذاتودهنش نگه میدارد زود قورت نمیده
- مدت زمان مصرف شربت
سلام خدمت شما آقای دکتر پسرم عفونت گوش داشت شربت فارمنتین ای اس ۶۴۳ بهش دادم هر ۱۲ ساعت ۳ سی سی سه سالشه تا چندروز این شربت بهش بدم؟
- یبوست کودک
ازروزی که شیرمادرقطع کردیم.شکمش سفت شده
- ای بابا
ای بابا دکتر جان تو که همه رو میگی باید معاینه گردد
- سلام آقای دکتر با خانواده برای تفریح بیرون بودیم کودک دو ساله دارم بوی زغال وارد گلوی فرزندم سد و پس از آن سرفه میکند البته کمی هم سرما خوردگی داشت چه کنم و سرفه ها نشان چیست؟
- دو روزه دخترم استفراغ و تب داره
سلام خسته نباشید دخترم ۲۱ ماهشه از دیروز ۴صبح استفراغ داره دیشب تبش زیاد شد دارو رو بالا میاورد بردیمش درمونگاه یه آمپول اندانسترون زدن شربت سفیکسیم ۱۰۰ هر۲۴ساعت ۴سی سی استامینوفن هر۸ساعت ۳ سی سی قطره متوکلوپرامید ۸ساعت ۱۰ قطره قطره پدی لاکت ۱۲ ساعت ۵قطره تجویز کردن تبش روی ۳۷ یا ۳۷ونیمه ولی استفراغش خوب نشده چیکار کنم؟ همون شامی که پریشب خورده بود تا الان دو روزه هیچی نخورده. با اینکه شربت اندانسترون دادم بازم تا یچیزی میدم قورتش نداده بالا میاره لازمه دوباره ببرم دکتر؟ یا داروهاشو بدم خوب میشه؟ دوز و ساعت داروهاش درسته؟ هیچی نخوره از گرسنگی طوریش نمیشه؟ برای تهوع شربت اندانسترون بهتره یا قطره متوکلوپرامید؟

