Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- پوسته شدن پشت ناخون و رژیم غذایی
سلام آقای دکتر خسته نباشید دختر۱۶ماهه م پوست انگشتش ریش ریش شده پشت ناخونش و خیلی بدغذاس رفلاکس خفیف داره دو دوره امپرازول خورده غذاش فقط چلو هست با ماست چی بهش بدم اشتها آور باشه مرسی
- سفکسیم ۱
سلام پسرم سه سالش.و۱۲ کیلووزنش. شربت سفکسیم بایدچندساعتی وچندسیسی بدم ممنونم
- آلرژی
وقتی سرمامیخوره خس خس میکنه به زورنفس میکشه
- غذای کمکی
با سلام،آقای دکتر بچه من ۱ سالش تموم شده و هنوز توانایی خوردن غذا رو به راحتی نداره و حتما باید حتی سوپ رو واسش با دستگاه یکدست کنم و گرنه موادش توی گلوش گیر میکنه و به استفراغ ختم میشه.چیکار باید انجام بدم؟
- دادن مربا
با سلام. ایا میتوان به کودک ۱ سال و ۵ ماهه مربا توت فرنگی و میوه های مختلف داد
- گلبول سفید
سلام آقای دکتر من یه دختر 18ماهه دارم که داخل آزمایش گلبول سفید نوشون داده 12.3ایا خطرناکه
- قرص یدوکینول برای کودک یکساله بریم یانه
سلام بچمون یکسالشه و حدودا دو هفتس که تب و اسهال داره دکتر برای اسهالش قرص یدوکینول داده هر وعده نصف قرص این قرص خطرناک نیس ؟ عوارضش خیلی زیاد بود بدیم بهش یانه ؟
- غدد لنفاوی
سلام دکتر پسرم دو سالشه هر دو سمت گردن و پشت سرش چند تا لنف داره با لمس حس میکنم چند بار سونوگرافی گرفتم گفت چیزی نیست اما هنوز هستن خطر نداره؟آزمایشی چیزی لازم نداره؟
- پزشکی
کودک ده ماهه من برچسب به اندازه ناخن بلعیده آیا دفع میشه؟
- کشیدن پاها
سلام وقت بخیر. دختر من ۱/۵ سالشه موقع خواب پاهاش رو به شدت میکشه و سیخ نگه میداره از نوزادی اینکارو میکرد .چندین بار دکتر بردمش آزمایشاتش هم نرمال بود همه دکترا گفتن طبیعیه ولی احساس میکنم بچم داره آذیت میشه.
- دخترم خیلی سرفه میکنه بهش تئوفیلیین جی دادم براش خطرناکه؟
- زردی
سلام.ببخشید من چند وقت پیش مزاحم شدم در مورد زرد بودن رنگ پسرم که الان ۵ سال داره. رنگ ته پاش و رنگ نوک انگشتان و رنگ نوک بینیش و گوشه های لبش به زردی میزنه.دکتر گفتن ازمایش خون بدیم. دادیم ولی مشکلی نداشت. میخواستم ببینم چه کار کنیم.؟
- دخترم ۹سالشه فاویسمه تب کرده و اینکه اینترنت دیدم استامینوفن۳۲۵ برا فاویسم ضرر داره
- قد(دختر)
باسلام دخترم ۱۰سال و ۹ ماهشه وزنش ۳۹و قدش ۱۵۰میخواستم بدونم اگر با این قد به بلوغ برسه رشد قدی خواهد داشت یا نه؟؟ایا لازمه جلوی بلوغش گرفته بشه؟؟؟(( قد مادر:۱۶۲و قد پدر ۱۷۲))
- یبوست
سلام وقت بخیر نوزاد چهار روزم یبوست داره و شیر خشک بیومیل میخوره چه شیر خشکی مصرف کنم؟
- سرفه خلط دار
سلام خسته نباشید آقای دکار پسر ۱۵ کیلو ۴ ساله دارم چندروزه سرفه داره اسپری سالباتومل میزنم و پلارژین میدم . نئوتادین بهتره یا سیتریزین؟
- سرماخوردگی کودک 3ساله
سلام آقای دکتر دخترم نزدیک 3هفتست سرماخورده.روز اول تب کرد بعد بردم دکتر سفیکسیم داد و برای آبریزشش سیتریزین دادن ک آبریزشش خوب نشد بعد الان 3روزه خودم رفتم براش سرماخوردگی کوریزان گرفتم آبریزشش بهترشده ولی قطع نشده.ادامه بدم این شربتو؟؟واینکه سرفه خلط دارم داره ک براش برم هگزین تجویز کردن هر 8ساعت میدم.آیا این داروها رو ادامه بدم؟؟
- برای گوش درد بچه ها ی ۷ ساله
گوش درد بچه هی ۷ ساله
- گرفتگی صدا
نمیشه سالبو تامول بهش بدم برا پسری ک گفتم تو خواب نمیتونه نفس بکشه فاویسم هم داره ک گفتین بخور مرطوب بدمش و قطره بینی
- کم خونی
با سلام خدمت دکتر محترم و بزرگوار .خواهر زاده ام یک سالشه رنگ پوستش زرد و سیاه هست آزمایش خون داده گفتن کم خونی کمی داری .با توجه به اینکه اقوام همسرش تالاسمی دارن آیا این میتونه تالاسمی باشه ؟؟ نتایج آزمایششRBC:۶.۶۷------MCHC:30.9----- MCH:18.1. و. RDW:17.8 با تشکر از شما

