Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- کودکان ای وی اف
باسلام وخسته نباشید.من دوتادخترآی وی اف دارم مشکل خاصی ندارن فقط خواستم بپرسم آیا ممکنه بعدا بزرگترشدن مشکل جسمانی پیدا کنن آیا احتیجاج به مراقبت پزشکی دارند؟
- تب
پسرم ۸سالشه و حدودا۴۵ کیلو هست دیروز از سرفه مریضیش شروع شده امروز تب کرده و بااینکه شربت استامینوفن میدم تبش زیادپایین نمیاد شیاف میزنم هم یکم پایین میاد و دوباره مجددتبش بالا میره شربت سرماخوردگی و دیفن هیدرامین و آموکسی سیلین و شربت گلو پدی کاف میدم بهش الان چیکاربایدبکنم خیلی میترسم
- شربت اشتها اور پدیا بست اپتا
سلام خدمت شما .ایا شربت پدیابست که اشتها اوره سپرو هپتادین داره و ضرر داره یا اینکه ترکیباتش گیاهی
- قبضیت
سلام دخترم دوماه و۵ روز مدفوع نکرده برایش شربت لکتروز داد اما فایده نکرد باز شافت کرد علانم باز ۶ روز شده مدوفوع نکرده چی کار کنم
- داغ بودن کف پا دست
سلام اقای دکتر پسرم یک سال وسه ماهشه گاهی وقتا کف دست پا هاش داغ میشه بیقراری میکنه علت از چیست ممنون از شما
- سرفه
سلام آقای دکتر دخترم سرفه زیادمیکردو کناره های گلوش یکم برآمده بود دکتر عمومی براش سفیکسیم۱۰۰ نوشته مقدارش رو نمیدونم چقدر بدم ۵سالشه تقریباو۱۳کیلوست
- غذای کودک
آقای دکتر پسرم 3سالشه غذا رو توی دهانش نگهمیدارد و بعد مدت چند دقیقه یبیرون میریزه
- گاو درد
من گلودرد داشتم . چهار روز سفکسیم ۲۰۰ هر ۱۲ ساعت دو عدد خوردم جمعا هشت قرص اما بعد سه روز دوباره گلوم قرمزه و چرکی و درد دارم ۱۲ ساله ۴۷ کیلو هستم
- سرما خوردگی
سلام دخترم ۳ سالشه سرماخورده فقط عطسه و ابریزش دا ه چی باید چ ساعتی و چند سی سی
- زور زدن کودک
سلام و خسته نباشید،پسرم ۳ سال و نیم داره با وزن،۱۵ کیلو و ۳۵۰،مدتیه،همش قبل مدفوع زور میزنه،همش میگه دست شویی دارم،میره دست شویی زور میزنه،یه کم مدفوع نرم میکنه،میگه تموم شد شاید ۱۰ بار در روز این کار رو میکنه.اقای دکتر یبوست داره یعنی؟مدفوعش نرمه,اما شکمش یه کم باد کرده،چون هر سری میره دست شویی یه کم مدفوع میکنه،۱۰ بار در روز مدفوع کم میکنه اما زور هم میزنه،نمیدونم یعنی یبوست داره؟یا دل پیچه؟یا انگله؟ممنون میشم جواب بدین،شب ها دندون قورچه هم میکنه،همیشه هم داره با خاک های باغچه مون بازی میکنه،خاک بازی کارشه،یک دفعه هم فروردین ماه انگل گرفته بود بردم دکتر دارو داد خوب شد،اون موقع هم شکمش باد کرده بود بعد مترونیدازول خورد خوب شد،ممنون میشم راهنمایی کنید،تشکر
- ورم كليه
سلام دختررم يك سالشه يه هفته ميشه صبحها ادرارشو باگريه انجام ميده علتش چيه
- چشم دخترم رو پشه نیش زده خارش و ورم داره.راه درمان خارش چیه؟
- شربت سفیکسیم
این شربت برای اسهال بچع یا استفراغ خوبه؟
- سلام برای کودک ۱۰ساله شربت سفیکسیم ۱۰۰ برای انژین گلو چقدر بدم بچه سی پی هست قرص نمیتونه بخوره
- شیاف استامینوفن بزرسال
سلام برای کودک۴ سال و دوماه با وزن بیست و سه کیلو می توان شیاف استامینفون بزرگسال در موقع تب استفاده رد
- آبریزش
سلام بچه پنج سال و نیمه دارم در صورت ابریزش بیتی شربت سیتریزین بهتره یا نئوتادین؟
- دونه زدن بدن کودک و تب
سلام آقای دکتر پسرم سه روزه دونه های قرمز زده و تب کرده،دونه هاش خارش دارن و بیشتر رو دست و پاهاشه،دکتر دارو سفکسیم 100،لوراتادین و استامینوفن داد،ولی دونه هاش هنوز خوب نشده چیکار کنم ؟؟؟
- قرمزی اطراف دستگاه تناسلی کوک
سلام خسته نباشید دختر ۷ ساله ای دارم که اطراف واژن ومقعدقرمز شده اولین باری هست که این مشکل پیش می اید لطفا راهنمایی کنید ممنون میشم
- فلوکستین
سلام آقای دکتر تو دوران شیردهی میشه فلوکستین مصرف کرد؟ممنون
- جوش قرمز و تب بالا
پسرم دو روزه تبش بالاس و بی قراری میکنه و روی بدنش حالت جوش ریز و قرمز بالا اومده دو سالش هستش چه مشکلی داره ؟ بردم پیش پزشک اما گفت چیزی نیست ویروس آنفولانزاست اما تغییری نمیکنه و بد تر شده

