Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- قی چشم
با سلام دختری ده روزه دارم دو تا چشمهایش قی کرده به حدی که سخت باز می شوند چکار کنم ممنونم
- نوزاد
علت ساییدگی پای نوزاد به هم چیست
- شیر خشک
سلام خسته نباشید اقای دکتر امیرعباس فرد که شیر نان براش گذاشین بعد بخاطر اسهال که بستری شد ببلاک ال اف میخورد الان دوهفتس ببلاک ندارم بیومل ال اف که فاقد گلوتن.بادام زمینی .ساکادر و فروکتوز هس رو پیدا کردم میتونم اینو بحا اون بدم اینم برا اسهالش خوبه و اینکه دندونم داره درمیاره .....تنتون همیشه سلامت باشه اقای دکتر
- درمورد نوزاد سه ماهه
- اسهال
دخترم آخر این ماه ۳ماهش تازه تموم میشه سه روزی میشه دفع مدفوع زیاد شده در صورتی روزی یکبار دفع داشته ولی الان زیاد شده الان چیکار کنم از همه مهمتر میخواستم بدونم ایا پستونک دادن به نوزاد دفعات شیر مادر رو کمتر میکنه ؟
- امپرازول
سلام اقای دکتر خسته نباشید برای نوزاد یک ماهه من امپرازول تجویز کرده بودید هر روز ناشتا یک سی سی، متاسفانه بار اول متوجه دستور نشدم و طبق بروشور دارو به ازای هر کیلو نیم سی سی یعنی در واقع دو سی سی بهش دادم، موردی پیش نمیاد؟ نگران شدم
- تغذیه
سلام وقتتون بخیر من دخترم ۵ ماهشه تا دوماهگی شیر خودمو بهش دادم چون سیر نمیشد و گریه میکرد شیر خشک از سه ماهگی شروع کردم بهش دادم الان چن ماهه شیر منو دیگه نمیخوره یک سوالم این بود که ایا راهی هس دخترم باز شیر منو بخوره چون شیرم کمه و دخترم به شیشه شیر عادت کرده هرکاری میکنم شیرمنو نمیخوره و سوال دومم اینه که رشد مغزی نوزادانی که با شیر خشک تغذیه میشن ایا دچار مشکل میشه یا نه چون این موضوع خیلی نگرانم کرده ممنونم از لطف شما
- ورم ناف نوزاد
سلام نوزاد ۵۰روزه نافش ورم کرده و وقتی فشار میدی صدای هوا میده ممنون میشم علت و درمان بگین واینکع خطر داره یا نه؟؟
- زردی نوزادیکماهه
نوزادم ازروزتولدزردی داشت تاحالاکه یکماهش هست خوب نشده بردمش ازمایش کبدی گفته انزیمش بالاهست شربت ساختنی داده به نظرتون خوب میشه
- سرفه نوزاد 20 روزه
سلام نوزاد من 21 روزشه از روز اول تولد عطسه داشت دکتر اطفال گفت معاینش کرد و گفت مشکلی ندارد الان چند روزه سرفه میکنه اونم مرتب نیست مشکلش چیه احتمال داره سرما خورده باشه؟؟
- میزان شیر
سلام اقای دکتر . نوزاد دوماه و سه روزه توی بیست وچهار ساعت چن بار باید شیردهی بشه و هر بار چن میلی لیتر باید شیر بخوره؟
- نخوردن شیر
سلام خسته نباشیدنواردم من از۳ماهگی به بعددربیداری شیرنمیخوردفقطدرخواب میخوردشیرخشگ گرفتم باپستانگ نمیخوردو برخی شبا باگریه شدیدبیدارمیشودوالان نوازدم ۵ماهه است وچهارروزاست که شیرمیخوردسرفه میکندوبالامی اورددرزوردوباربالامیاوردشیرکه بالااورده پنیری شکل است ولی خلطی سفیداست لطفا کمک کنین نگرانم چون کرونااست ازکرونامترسم نوازدم را دکترببرم
- سلام خسته نباشید دخترم چهار روزسرفه میکنه سینش چرک کرده تازه چهارماهه میشع دکترآزیروسین 200 دس لوراتادین نیوتادین و استامینوفن داده ولی خوب نمیشه
سلام خسته نباشید دخترم چهار روزسرفه میکنه سینش چرک کرده تازه چهارماهه میشع دکترآزیروسین 200 دس لوراتادین نیوتادین و استامینوفن داده ولی خوب نمیشه BEsonE50هم داده
- شیربالا اوردن
- قطره آهن ومولتی ویتامین
با سلام خدمت آقای دکتر نوزاد من امروز شش ماه را تمام کرده نظر شما در مورد دادن بهترین قطره آهن و مولتی ویتامین که تمام ویتامینها را داره و جذب آهن بهتری داره چیه
- ادرار سوختگی نوزاد
- آلرژی و واکسن یکسالگی
سلام آقای دکتر. پسرم مریض شماست. دو روزه یک سالش شده. آلرژی به پروتئین گاوی و تخم مرغ دار. نوزاد که بود بهش شیر خودمو میدادم من اگه تخم مرغ میخوردم خیلی بی قراری و گریه میکرد و تو ندبوعش رگه های خون دیده میشد. بعد که به تشخیص شما رژیم گرفتم خوب بود خداروشکر. الانم چند وقته شیر خشک آپتامیل پپتی ۲ میخوره. دیگه بهش تخم مرغ یا لبنیات هم ندادم که ببینم واکنشش چجوریه. الان واکسن یکسالگیشو بزنم؟ با وجود آلرژی خطر نداره؟ و اینکه اگه واکسن یکسالگی رو یه هفته دیرتر بزنه مشکل نداره؟
- التهاب و قرمزی
سلام اقای دکتر ،نوک آلت تناسلی محل خروخ ادرار نوزاد پسرم زیاد ملتهب و قرمز شده. علتش چی هست به نظرتون و چیکار کنم برطرف بشه؟
- سلام دکتربرای پسر یک ساله ام که اسهال شده بود و وزنش کمه و کم اشتهاس،،،زینک سولفات روزی 2سی سی تجویز کرده،،،سوالم اینه تاکی باید مصرف کنم؟ایا بازم میتونم خودم بخرمش؟یا باید فاصله بدم؟مقدار دوزش باید کم بشه یا نه؟ممنون ازشما
- رفلاکس
سلام آقای دکتر نوزاد بیست و پنج روزه ای دارم شیر نمی خورد و همش حالت کمان میکند خودش را اکثرا احساس میکنم خلط دارد و خس خس میکند و زیاد گاز معده دارد آیا این نشانه های رفلاکس است ممنون میشم راهنمایی بفرمائید

