Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- چرا جوابتون باز نمیشه
چرا جوابتون باز نمیشه آقای دکتر ؟ من خیلی دوست دارم جوابمو بدونم
- بی اشتهایی و سفید شدن رنگ صورت وبیقراری
سلام آقای دکتر پسرم ۳سالو ۸ماهشه تاخیر تکاملی داره.الان ۲روزه همش بیقراری میکنه اصلا غذا نمیخوره رنگ صورتش سفید سفید شده وتند تند آب مینوشه.شباهم دانش باز میمونه.امکانش هست راهنماییمون بفرمایین.ممنونم از لطف ومحبت بیکرانتون
- رویشمونوزادچهارماه
سلامپسرمچهارماهوپانزدهروزداردتازگیمتوجهرویشمودرناحییهتناسلیشدهامآیااینمشکلیداردیاطبیعیاستیانیازبهآزمایشدارد
- روغن ام تی سی اویل
سلام خسته نباشید ببخشید میخواستم بدونم روغن ام تی سی اویل برای دخترم تازه رفته تویکسال وزنش کمه بهداشت بردم داروخانه بهم پیشنهاد داد افزایش وزن وگفت مقوی تاثیری داره؟
- شربت
سلام خداقوت.شربت آهن یا مولتی که میدم به پسرم بعدش آب میخوره میگه دهنم تمیزشه اشکال نداره یا باید خالی بخوره بدون آب
- مطب
سلام آقای دکتر فردا مطب باز هست ،؟ ممنون
- دفع ادرار
سلام اقای دکتر خسته نباشید پسرم یکسالو یک ماهشه موقعی که مای بی بی نیست میبینم تیکه تیکه ادرار میکنه وقتی بارداربودم گفتن کلیشه یکم اب داره شش روزش بود بردیم سونو گفتن یکم باز اب داره ولی کمه خودش دفع میشه نگرانی نداره دیگه من نبردمش واسه سونو ایا میتونه مرتبط باشه با ادرار کردنش که نصفه نصفه ادرا میکنه و اینکه شبا تا صب باید هر یکساعت بیداربشه وشیر بخوره گاهی هم وقتی بیدارمیشه خیلی جیغ میزنه موقع خواب ممنون میشم راهنمایی بفرمایید🙏
- سرماخوردگی
سلتم آقای دکتر ببخشید شریت پدی کاف هر چندساعت بدم چند سی سی ؟؟ وزن:۱۲ کیلو سن:۳ سال و سه ماه
- قطره بي بي کر
سلام آقاي دکتر دخترم 18 ماهشه و خيلي کم غذا ميخورد اصلا اشتها به غذا نداشت همش اسهال ميشد و مدفوعش بوي بدي داشت هر دفعه مترونيدازول استفاده ميکردم و پودر کيدي لاکت،بس که غذا نميخورد بدنش ضعيف شده بود سيستم ايمني بدنش ميخواستم بدونم براي قدرت دفاعي بدنش ميتونم از قطره سين بيونيک و پري بيوتيک بي بي کر استفاده بکنم؟؟؟مشکلي ندارد؟خوب است برايش؟
- رویش دندان
با عرض سلام و خسته نباشید. طفلم ۱۰ ماه شده ولی هنوز دندان در نیاورده ایا این طبیعی است یاراینکه به پزشک مراجعه کنیم ؟؟؟
- دز مصرفی ازیترو ماسین ۲۰۰
کودک دوسال ویک ماهه اسهال وسرماخوردگی داشته دکتر شربت سرماخوردگی داد گفت گوشش ملتهبه از بینی اش خلط بیرون میاد و چهار روز از سرماخوردگی میگذره تبش قطع شده و گرفتگی بینی خوابش رو مختل و باعث سرفه میشه دکتر گفته در صورت ادامه دار شدن ازیترو بدم اما دز اعلام نکرد
- ایمنی کودک
با سلام خسته نباشید من دخترم ۲۳ ماهش هست تب سرفه داره میشه برا تقویت ایمنی بدنش الان که مریض هست شربت باریچ تقویت ایمنی بهش بدم بخوره ؟؟؟ تب سرفه داره مولتی و اهن ندم؟؟؟
- اسم ویتامین
سلام اقای دکتر.دخترم ۳ سالشه باوزن ۱۴ کیلو..بی زحمت ازتون میخواستم یه ویتامین خوب که همه ویتامین داشته باشه معرفی کنید.واسش بگیرم .ممنونم
- دندان
سلام دخترم ۱۵ ماهشه پیشونیش بعضی شبا گرم میشه ولی هیچ علائمی نداره من استامینوفن میدم خوب میشه همیشه اینجور نیست بعضی شب ها اینجور میشه دلیلش جیه میتونه از دندون باشد ؟؟
- سرما
سلام اقای دکتر پسر دوساله سرماخورده کمی تب داره و سرفه خشک چی استفاده کنه؟
- سرماخوردگی
باسلام من پسرم سرما خورده فاویسمی هم هست یه کم هم تب داره آیا از شربت سفکسیم وایبو برفن استفاده کنم ضرری داره براش
- سیاه شدن دندانها
سلام دکتر دختر من یکسالو پنج ماهس و قطره آهن لیپوزفر میدم بهش و مولتی ویتان .دندنهای بالاییش که ۴ تاهستن سیاه شده آخه این قطره آهن سیاه نمیکنه که آیا پوسیده شده؟البته دخترم چند بار تو شب شیر میخوره آیا باعث پوسیدگیش میشه هرکاری کردم نشد خیلی بی قراری میکنه شیر ندم و بعدش هم آب نمیخوره که مشکل ساز نشه چاره چیه؟
- پودر سنجد
سلام دختر من 10 ماهشه میتونم توی شیرخشکش یا فرنیش پودر سنجد بریزم؟؟1
- نحوه مصرف قطره باکتی ماید۱۰
سلام،پسرم ۱۱ سالشه،یکی از چشمهاش قرمزشده،خارش هم نداره،از باکتی ماید براش استفاده میکنم ،فقط نمیدونم هر ۶ ساعت یکبار باید از قطره استفاده کنم یا نه؟
- حرف زدن کودک
سلام دکترعزیز پسرم دوسال و دوماههش حدود ۶۰ کلمه میگه واسم اعضای خانواده خودم و شوهرم و اطرافیان شنواییش هم عالیه و مشکلی نداره تمام دستورات خوب انجام میده ولی جمله فقط درباز کن رو میگه وخیلی از جملاتش نامفهوم هستن بیشتر صدای قلقل واینا بین حرفاش میاد ولی اون ۶۰ تا کلمه و جمله ی درباز کن رو بدن ایراد میگه مشکلی نداره

