Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- عفونت ادرار
باسلام نوزاددختر۶ماه من عفونت ادرارWBC10-12داشت بانوع باکاریE.coliیک هفته سفکسیم۱۰۰روزی۲ccاستفاده کرد بعد۴روز ازمایش داد الان WBC4-6وتدع باکاریKlebsiella spمیباشد. ۱.چرا عفونت برطرف نشده والان چ کنم؟ ۲.علت تغییرنوع باکتری چیست؟
- قطره اهن
سلام من قطره اهن سیدرال گوچه به بچم که ۱۰ ماهشه میدم ولی میگن اهنش کمه الان میخوام سیدرال فولیکو بدم ولی نمیدونم برای لچه مناسبه یا نه؟
- سرماخوردگی
سلام پسرم هفت ماهشه یه هفته ای سرماخورده آبریزش بینی و سرفه های خلط دار واسهال داره چه دارویی بدم زودتر خوب بشه؟
- سرفه نوزادسه ماهه
سلام آقای دکتر پسر من تازه سه ماهش کامل شده درچهل روزگی به دلیل پنومونی بستری بوده والان حدود دوهفته سرفه وبعضی اوقات خرخر میکنه وهیچ علایم دیگری نداره هرچی بهش دارومیدم خوب نمیشه به نظر شما چیکارکنم تروخدا راهنماییم کنید
- رفلاکس معده
- اگزمای نوزاد
با سلام دکتر برای نوزاد دوماه و نوزده روزم به خاطر اگژما پماد الیدل و مگاکورت تجویز کرده ، اول ابنکه اگه به مدت سه هغته الیدل را مصرف کنم ضرری نداره چون نوشته بود جایی در دراز مدت باعث سرطان پوست میشه ، دوم اینکه مگاکورت کورتون قویه استفاده کنم یا نه ، سوم اینکه میشه با این کرم الیدل یه پماد نرم کننده ومرطوب کننده به نام یویسکین آ. را برای نرمی پوست نوزادم بزنم تداخل نداره ؟
- کولیک
نوزادم۵ماه و۸روزشه کولیک داره باشیرشک نان۱تغذیه میشه ایاشیرخشک قطع کنم وغذا کمکی شروع کنم یاخیر
- اسهال نوزاد یک ماهه
آقای دکتر من یه اشتباهی کردم به نوزاد یک ماهه ک یبوست داشت چند قطره روغن تو شیرخشکش ریختم والان امروز ۴ بار مدفوع ابکی داشت نمیدونم چیکار باید بکنم میترسم خیلی یه چیزیش بشه
- نوزاد
دخترم ۳ ماهش تلویزیون نگاه میکنه اشکال نداره برای بعدها
- ضربه به سر
سلام. پسر ده ماهه دارم. سمت چپ پیشونیش خورد به دسته ی مبل که از جنس فلز بود. یکم انگار ورم داره و یک مقدار کمی کبود شده. خطرناکه؟
- گردن زدن
سلام اقای دکتر وقت بخیرپسر من۹ماهش تموم شده ولی گاهی گوداری سرشوتکون میده بعضی وقتاک باسر بهش سلام میگیم اونم تکرار میکنه ولی گاهی واس خودش تکون میده میخواستم بدونم مشگلی هست یا همینجوری تکون میده همش نیس ولی
- نخود فرنگی
سلام بوی. نخود فرنگی هم برای فاویسم مضر هستش
- عرق کردن
سلام اقای دکتر نوزاد سه ماه وبیست روز من کف دستها و کف پاها و زیر بغلش عرق میکنه. مشکلی داره نوزادم؟
- لرزش پای نوزاد
پسر من 5روزه هستش از وقتی به دنیا امده هر دوپای او موقع خواب باهم چند ثانیه میلرزه وزود تکرار میشه ممنون میشم راهنمایی کنید؟
- آبریزش بینی
سلام خسته نباشید دخترم ۶ماهه با وزن ۶۷۵۰ امروز عطسه و آبریزش بینی داشته کمی سرما خوردگی به نظرتون چه داروی براش خوبه..؟
- پماد چشمي
سلام آقاي دكتر اين پماد چشمي رو كه گفتيد شبها استفاده شه تا چه مدت ميشه استفاده كرد ضرري نداره ؟چون يكي دو روز كن نميزنم دوباره چشماش قي ميكنه
- کم وزنی نوزاد دختر ۷ ماهه
باسلام دختر من ۷ ماهشه وزن زمان تولدش ۳ کیلور سیصد گرم بود الان ۷ کیلو نیم هستش شیر خشک نان ۱ خارجی بهش میدم اما وزن زیاد نمیکنه نمیدونم براش چکار کنم ممنون میشم کمکم کنین
- گرانول خوراكي سينكاست
باسلام گرانول خوراكي دكتر براي نوزادم تجويز كرده يك سالشه عصرها من نميدونم چجوري مخلوط كنم دخترم شيرخشك اي آر مصرف ميكنه و الرژي داره من يك ساشه رو با يك پيمانه شيرخشك مخلوط با آب قاطي كنم بخوره؟
- رفلاکس
سلام آقای دکتر پسرم سه ماه و نیمه، دکتر تشخیص رفلاکس پنهان دادن و مدت دو ماه داروی اس امپرازول تجویز کردن با شربت دمتریدون، ولی هنوز پسرم شیر میریزه دکتر گفته بودن باید دوماه استفاده بشه دارو
- کمک
سلام آقای دکتر دستم به دامنتان الان درست دخترم نه ماه و ده روز دارد از یکشنبه هفته پیش تب دارد که با آستامینوفن پایین می آید دوباره تب می کند دچار سرفه. تنگی نفس. هم است بصورتی که خدا شاهده نه می تواند شیر بخورد نه بخوابد از همان هنوز یه خواب درست نکرده است دو مرتبه هم دکتر بردم یکبار سفالکسین ۲۵۰ دادند یکبار هم آموکسی سیلین ۱۲۵ دادند اما خوب نشده همش گریه و بی قراری میکند تو رو خدا شما بگید چکار کنم خواهش میکنم

