Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- بیسکویت
باسلام پسر من چند روز که رفته تو نه ماه میتونم بیسکویت مادر بهش بدم و امروز شروع کردم بهش کدو میدم اشکال نداره ممنون از شما
- کاهش اشتها
سلام آقای دکتر. وقتتون بخیر. دخترم 9 مهر یک سالش شده. الان حدود یک ماه میشه که از شب تا صبح 4 بار واسه شیر خوردن پا میشه و در طول روزم خیلی شیر میخوره. چند ماهی بود که شب تا صبح رو کامل میخوابید و بسیار هم بدغذا شده. فقط به نون خیلی میل داره. البته بعضی شبا که خوب شام هم میخوره بازم چند بار واسه شیر خوردن پا میشه. وزن تولدش 3 کیلو 400 بود و وزن الانش 8 کیلو 700 هست. میخواستم یکشنبه یا دوشنبه بیارمش پیشتون ولی قبلش گفتم پیام بدم بهتون. شاید راه حلی باشه که این دو سه روز ی مقدار بهتر شه و منم بتونم شبا بخوابم.
- قطره مولتی ویتامین
قطره مولتی ویتامین را تا چه سنی باید به نوزادان بدهیم؟ بالای شش ماه روزانه چند قطره باید بدهیم؟
- زردی دست و پای کودکان
- آب
سلام آقای دکتر ب نوزاد یازده ماهه روزانه چن میلی اب بدهیم؟
- افتادن ناخن دست
ناخن های دست کودک دوساله من میافتد علت چیه
- کیسه بیضه
سلام اقای دکتر خسته نباشید. اقای دکتر آیا ختنه در چهارماهگی برای نوزادی که تجمع مایع در کیسه دارد ضرر دارد؟ با تشکر
- گردن نگرفتن بچه
 سلام.خسته نباشید .دخترمن موقع تولد اکسیژن کم اورد .الان 13ماهشه ..گردن نمیگیره .و نمیشینه و راه نمیره فقط میتونه قلط بزنه .خیلی دکتر بردیمش ولی فایده نداره .اما از نظر هوشیاری زرنگه ..حتی ام ار ای هم بردیمش..لطفا بگین کی حرکاتش عادی میشه و ایا امیدی هس به خوب شدنش؟
- راه نرفتن
سلام آقای دکتردخترم 17ماهشه راه نمی ره بعضی وقتا مبل میگیره بلند میشه راه نمی ره
- دوز مصرف و دفعات آن در روز
دوز مصرف سفیکسیم 100برا کودک دو سال و پنج ماه با وزن 12کیلو
- واکسن مننژیت
سلام.نزدن دورهای بعدی واکسن مننژیت خطری برای بچه نداره؟
- شربت نئوزینک و کیدیزول برای کودکان فاویسم منع ندارد؟
- سرفه
سلام دختر ۸ ساله من سرفه خشک میکنه خیلی کم ، دو روزهست، هیچ علامت دیگه ای نداره این سرفه ها زمانی است که میخواهد سرش را روی بالشش بگذارد وقتی دوتا بالش میگذاره دیگه سرفه قطع میشه به نظر شما میتونه علامت کرونا باشه ؟
- گرانولوم ناف نوزاد
سلام دکتربهم گفت یکی دوتا دونه نمک صبح ویکی دوتاشب بریزم روناف دخترم قبلاً ترشح میشوند ولی اعلان نداره ازکجا بفهمم که خوب شده
- تنفس به سختی هنگام خواب برای پسر 7 ساله موقع سرماخوردگی
- قد و وزن نوزاد
با سلام پسر دو نیم ساله ای دارم با وزن ۱۲ وقد ۸۸ ایا قد و وزنش نرماله یا نه؟ البته قد و وزن بدو تولدش ۲۸۵۰ و قدش ۴۷ با تشکر
- دیر شدن واکسن چهار ماهگی
- دو زمصرف سفکسیم 100
باسلام وخسته نباشید. دخترم 5سال و10 ماهشه دکتربرام سفکسیم 100نوشته شربتشو. گفتن هر12ساعت 5سی سی. آیا رسته؟؟ وزنش 19کیلوو800گرمخ
- مطب
سلام آقای دکتر خسته نباشین امروز مطب تشریف دارین؟
- شیر
سلام من سه روزه زایمان کردم از سینه ام شیر نمیاد یه بسته قرص شیر افزا هم خوردم اسری نکرده بچمم الان سه روزه شه اصلا دستشویی نکرده فقط یه ذره جیش کرده اصلا دستشویی بزرگ نکرده از دیشبه شیر خشک بهش میدم اما هنوز دستشویی نکردا چیکار کنم

