Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- جوش زدن
سلام اقای دکتر وقت بخیر دخترم ۸ماه سمت باسنش ک مدفوع میکنه جوش زده زینک اکسایدهم زدم اما خوب نشد نمیدونم دونه یاجوش چی بزنم خوب بشه؟ممنون ازشما
- مدفوع نوزاد
سلام نوزادم یک ماه هست والان یک هفته است که مدفوع نکرده
- قفسه سینه نوزاد دوماهه
نوزادم دوماهشه عکس از قفسه سینش گرفتم سمت پایین نزدیک به شکمش و پایینتر سیاه ماننده معمولیه؟
- ویروس سرخک
سلام دکتر یه سوال داشتم خواهر زاده من پیش مامانم زندگی میکنه ونه روز هستش که سرخک گرفته و من هم یه دختر یک سالو چهار ماه دارم که هنوز واکسن ۱۸ ماهگیشو نزده و نه ما میریم خونه مامانم نه اونا میان بخاطر ویروس سرخک میخواستم بدونم آیا مادر من هم باعث انتقال ویروس میشه چون با خواهر زادم زندگی میکنه چون ویخوان بیان خونمون نگرانم آیا بعد از ۹ روز باز هم ریسکه ؟اصلا ویروس سرخک تو محیط زنده میمونه تا چند روز؟؟
- غذا
سلام دکترپسرم تازه رفته تو۸ماهچندروزبردمش بهداشت وزنش وقدش اثلاتغییری بعدیک ماه نکرده چیکارکنم غذاهم بهش میدم لطف کنیدوراهنماییم کنیدچکارکنم؟
- سلام وقت بخیر دختر من تو 7ماهه ولی وزن خوب نمیگیره الان 6کیلو هست 1800بود بدنیا آمد غذا هم نمی خوره شیر خشک میخوره گیگوز میشه راهنمایی کنید
- اختلال خوردن
با سلام... اقای دکتر بچه ی من الان حدود سه ماه و سه هفتشه.. وزن تولد ۲۹۰۰ و وزن دو ماهگی ۴۷۰۰ اواخر دو ماهگی خیلی بی اشتها شد جوری که پنج شش ساعت میگذشت شاید ۳۰ سیسی میخورد و اصلا تمایلی به خوردن نداشت ضمن اینکه فقط شیر خشکم مصرف میکنه..ازمایش خون ادرار و مدفوع و سونوی کامل شکمی انجام دادیم هیچ مشکلی نبود ... به تشخیص دکتر دومیتیدون و پنتوپرازول دادم دو هفته خیلی عالی شد حدود دو هفته الان دوباره چند روزه به حالت قبل برگشته علت چیه و باید چیکار کنم؟؟
- طریقه مصرف آزیترومایسن ایرانی برای نوزاد هشت ماهه
باسلام نوزاد من هشت ماهه هست، قبلاً آزیترومایسن خارجی مصرف کرده بودم برای نوزاد پنج ماهه یک و نیم سی سی، الان خارجی پیدا نمیشه نمیدونم ایرانی چقدر باید بهش بدم،وزن دقیقش رو هم نمیدونم، بع دلیل تعطیلات عید دکترش نیس
- ناف نوزاد
با سلام و خسته نباشید از ناف نوزاد 15روزه ام خون اومده باید چکار کنم با تشکر
- دیرنشستن کودک
نوزاد هفت و نیم ماهه دارم که نمینشیند سینه خیز می رود ودور سر موقع تولد سیو شش بود حالا چهل و سه در هفت ماهگی اش بود من در هفته هفده بارداری ابله مرعان گرفتم به طرف صدا بر می گردد و قدش هفتاد و دو و وزنش هفت کیلو و هفتصد گرم است و می علتد ایا در تاخیر رشد مبتلا شده البته حالت نشسته به خود میگیرد ایا در راه رفتن و حرف زدن مشکل خواهد داشت
- گردن
با سلام دختر من ۱ ساله است از ۳ ماهگی احساس کردم گردنش را کج میگیره چند تا متخصص بردم هرکدام یه نظر دادن که متفاوت بود در ۹ ماهگی پیش فوق تخصص ارتوپدی کودکان آقای دکتر تحریریان در اصفهان بردم ایشون معاینه کردند و گفتند مشکلی نداره ولی مداوم میبینم که دوست داره به سمت راست گردنش را کج بگیره اما گاهی صاف و گاهی به سمت چپ میگیره که خیلی این شکل کم اتفاق می افته می خواستم بدونم آیا ممکن عادت به کج گرفتن پیدا کرده باشه . با تشکر از شما
- مصرف سیپروهیپتادین
با سلام اینجانب نوزاد دوقلو دارم.یک پسر با قد و وزن تولد 49 سانت و 1550 گرم و یک دختر با قد و وزن 51 سانت و 1800 گرم.الان سنشان یکسال شده است.قد و وزن پسر 70 سانت و 7500 گرم و دختر 73 سانت و 7900 گرم.نوزاد نارس بودند و در سن 34 هفتگی بدنیا آمدند. الان مشکل هر دو نداشتن اشتها الخصوص شیر خشک می باشد.شیر مادر ندارند.شیر خشک اپتامیل pdf می خورد.پزشک برای کم وزنی و بی اشتهایی سیپروهیپتادین تجویز کردند.با توجه به عوارض دارو حداکثر چند دوره مجاز به مصرف هستند تا عوارض بلند مدت نگیرند؟اصلا ارزش داره
- شیرخشک
سلام خسته نباشید شیر خشک گیگوز و smaپرو ایرانی ب کودک۵ ماهه من میسازد..ب نطرتون کدوم بهتره برای بچم؟ ممنون میشم پاسخ بدید
- چشم
سلام. پسرم حدود شش ماهشه. دوساعته بی دلیل از چشم چپش گهگاه اشک میاد بدون قرمزی. آیا نگران کننده و خطرناکه؟ دلیلش چیه؟
- بدخوابی نوزاد
باسلام خواهش میکنم جواب منوبدین دختر۵ماهه دارم ک ازاول تاالان خوابش برعکسه هرروزساعت۶-۷صبح میخوابه.هرکارم کردیم بتونیم درستش کنیم باروشهای مختلف نشد ک نشد.فقط الان یکماهه ک خوابش یه کوچولوافتاده جلوو۵صبح میخوابه.الان دوسه هفتس ک شبا بیقراری ام میکنه جوریکه خوابش میاد ولی گریه میکنه.هم شکمشوسیرمیکنم هم میدونم دل دردنیست ولی بایدشبایکی دوساعتوجیغ بزنه تابخوابه.دکتربردیم شربت بی بی سدداد ولی اصلا روش تاثیرنداره. استامینوفن و ترنجبین هم همینطور.دیگه واقعا خسته شدم کمک کنین لطفا
- دادن عسل ب نوزاد
سلام خسته نباشیم.دختر من ۸ ماهه س اسهال شده بود رفتم عطاری ی معجون گفتن ک تو هر لیوان معجون ی قاشق هم عسل میریختم تا الان ۳ قاشق از معجون ب دخترم دادم تازه یادم اومده ک عسل واس زیر یکسال مضره. الان چیکار کنم خیلی نگرانم
- ویزیت
لطفا تاریخ باز بودن مطب را اطلاع بدید ممنونم
- سرماخوردگی نوزاد5ماهه
سلام خسته نباشیدپسرم 5ماهش تموم شده سرماخورده ابریزش بینی داره وسرفه میکنه چیکاربایدبکنم
- داغ بودن سر
سلام خسته نباشید نوزاد سه ماه پسر فاویسم دارد چند روزه ناحیه سرش داغه تب نداره تازم سرما خودگیش داره خوب میشه چند روز پیش حضوری پیش شما برای چکاب اوردم گفتید همه چیز نرماله میخواستم بدون داغی سر بدون تب اشکالی نداره خطر ناک نیست
- پرتاب كردن نوزاد به هوا
سلام آقاي دكتر آيا پرتاپ كردن نوزاد به هوا خطرناك ميباشد؟تا چند وقت ؟دخترم پدرش پرتاب ميكنه بالا اون هم دوست داره ذوق ميكنه من شنيدم خطرناكه باعث خونريزي شبكيه چشم و آسيب مغزي ميشه درسته آيا؟؟؟ممنونم

