Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- گرفتگی بینی
با سلام و وقت بخیر کودک من تازه شش ماهش تموم شده و بسیار بیقرار است و زیاد گریه میکنه میتونم بهش شربت بی بی سد بدم؟؟ اگه بله چه مقدار؟ باتشکر
- ادرار
سلام کودک من ۲سالشه چند ماه پیش دیگه پوشک نمیشد ولی الان ۳ روز که ادرار نکرده و میگه ندارم به نظر شما چکار کنم
- فاویسم
سلام من پسرم ۷ سالشه فاویسم داره و به این دلیل ویتامینه سی و ایی رو بهش نمیدم شربته تقویتی مثله نئوزینک برای استفادش منعی نداره و شربتی که مشکلی براش پیش نیاره و نسبتا تمامه مکمل هارو داشته باشه که برای فاویسم مشکلی پیش نیاره رو معرفی میکنید و همچنین خارجی یا ایرانی بودنش و ممنون میشم پاسخ بدین
- شربت سفیکسیم برای کودک دونیم ساله
- وزن کودک
سلام آقای دکتر گلاب ب روتون دفع دخترم جذب پوشک ه،ممکنه رو وزنش تاثیر منفی بذاره؟۵ ماهشه
- علت مدفوع کردن کودک بعد از غذا چیه
دخترم یکسالو یک ماهشه چند روزه بعد از غذا سریع مدفوع میکنه
- تب
سلام اقای دکتر دخترم ۴سال و یک ماهشه از جمعه شب ساعت ۳شب تب کرده و شنبه بردمش دکتر هنوز وقتی دارو زمانش میگذره تب میکنه چیکار باید بکنم امروز سومین روز مصرف آزیترو مایسین هم هست
- شربت
سلام میخاستم بدونم شربت های مثل زینک سولفات .کیندر.سانستول که یه مکمل غذایی هستند رو چه مدت باید مصرف کرد؟ایا مصرف زیاد انها مسکلی دارد؟
- سلامبچهمندستوپاهاشوسفتمیکنهوفکشومیلرزونه۷ماهشهدختره
یکماهکههمینجوریبهیکچیزخیرهمیشه دستوپاهاشوسفتمیکنهوفکشومیلرزونه ۷ماههست
- ویتامین دی
سلام اقای دکتر ببخشین برای دخترم که پنج سالش بود با وزن ۱۸کیلو گفتین ویتامین دی ۱۰۰۰هفته ای ۳دفعه بدمش باید داذوخونه بگم قطره ویتامین دی ۱۰۰میخوام ؟؟
- سرفه
دخترم هشت ساله است حال عمومی ایشان خوبه اما سرفه میکنه مخصوصا شبا بیشتر سرفه میکنه شربت دیفن هیدرامین، پروسپام و کلارژین کیدز هم جواب نداده چه راهکاری پیشنهاد میکنید
- تب بالا
دخترم بعد از واکسن ۱۸ماهگی تب شدید داره الان ۳روز هست پایین نیومده تب ۴۰درجه هم داشت ک آپوتل زدم الآنم بروفن دارم هر ۴ساعت میدم ولی پایین نمیاد
- پاسخ بهشیر خشک
سلام آقای دکتر آیا شیاف استامینوفن تاثیری روی یبوست داره؟؟ مثلا اگه توخونه فقط این شیاف رو داشته باشیم و مجبور بشیم استفاده کنیم
- کم ادراری
سلام .اقای دکتر پسر 22 ماه دارم هوا که گرم شده در شبانه روز سه الی 4 بار بیشتر ادرار نمیکنه مشکلی هس؟ممنون
- خوابببب
سلام اقای دکتر پسرم ۲۷ ماهه هستش و خواب بشدت بهم ریخته اس هرکار کنم بازم همونه قبلا باز ساعت ۱،۲ میخوابید الان شده ۳،۴ نمیدونم از دندون دراوردنه کلافس یا چی بلند میشه چراغارو روشن میکنه یا یجوری نمیزاره مام بخوابیم چیزی هس من بدم بهش ک خوابش تنظیم شه خسته شدم دیگ
- اسهال استفراغ
سلام پسرم چن روز پیش اسهال و استفراغ شدید داشت بعد چن روز تب کرد و دوباره اسهال و استفراغ داشت الان دو روز گذشته تبش قطع شده ولی دوباره بالا اورده چکار کنم؟
- سرماخوردگی
سلام دکتر ببخشید اکثرا سرماخوردگی دو.کودک ام با ابریزش بینی شروع و به مرور عفونی و ترشحات سبز رنگ می شود،سفکسیم 100برا وزن 15کیلو،و سفکسیم 200برا وزن 25،چقدر بدم؟ ایا سفکسیم مناسب است؟
- داروی سفکسیم
سلام برای کودک ۱۰ ماه و۲۱روزه چندسی سی ودر چند نوبت شربت سفکسیم بدم.فکر میکنم عفونت ادراری داره .چون بلافاصله پاهاش میسوزه بااینکه خیلی زود پوشک وعوض میکنم
- گل مژه
باسلام خدمت شما ،آقای دکتر دخترم 23ماهشه پلک پایین چشمش گل مژه زده میخواستم ازحضورتون بپرسم چه کاری براش انجام بدم.ممنونم که برامون وقت می گذارید.
- اسهال کودک یکساله
سلام دختر یکساله ام دوهفته هست که اسهال شده تموم میشه دوباره میگیره دوبار هم دکتر بردم شربت کوتریکسول لوپرامید داد با شیرخشک ببلاک ال اف دوتا آمپول زدن ولی خوب نشده الان دوباره آبکیو زرد شده چیکار باید بکنم

