Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- ترش کردن معده بچه سه ساله
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر. دختر سه ساله ای دارم که از همون اول معده ش شدید رفلاکس داشت و مشکلش رو با شما در میان گذاشتم و فرمودید که دکتر اطفال ببرم.چند بار هم دکتر بردمش چند بار هم سونو و آزمایش انجام داد مشکلی نداشت فقط همیشه یکم اسید فولیک ش پایین بود و ادرارش کدر بود و کریستال داشت . همه ی دکتر ها همیشه فقط این رو میگفتن .و یه مدت محتویات کپسول امپرازول بهش میدادم . حالا آقای دکتر دیگه نمیدونم چیکار کنم و خوب نشده هنوز و بدون اغراق میگم که هر دقیقه به دقیقه محتویات معده ش که میاد توی گلوش رو قورت میده . یکبار دیگه علائمش رو خدمتتون عرض میکنم و احساس میکنم شاید حساسیت داشته باشه . ترش کردن معده و قورت دادن چیزی که میاد توی گلوش هر دقیقه ، تا چند ماه پیش توی خواب هم حالت خفگی بهش دست میداد به خاطر برگشت محتویات معده ش، چند ماه یکبار بی قراری شدید داره و حالت عصبی و حرف گوش نکن و کلافه داره ،گاهی لکه های صورتی شبیه گزش حشره روی بدنش میبینم ، رگهای قرمز توی چشمهاش که پر رنگ هستن و انتهاشون لکه طوسی داره و چشم پزشک بردیم سالم بود ، و موقع در اومدن هر کدام از دندونهاش مایع کرم رنگ قبل از خروج دندونش از جای دندون خارج میشد .و دست به معده ش میزنه و میگه درد میکنه .و ۹۹ درصد مواقع یبوست داره با عرض معذرت میانگین ضخامت مدفوعش سه سانت هست . نمیدونم این ضخامت طبیعی هست یا نه .و تا چند ماه پیشه اکثر مواقع مقعدش قرمز و گاهی هم کبود یا کمی زخم بود و رگ بنفش داشت . آها آقای دکتر یه نکته خیلی مهم هم باید عرض کنم که دخترم با اینکه سه سالشه ولی اکثرا معده ش رو با مایعات پر میکنه و جامدات و غذا خیلی کم میخوره و همش آب میخاد.شاید علتش این باشه .لطفا کمک و راهنمایی کنید خیر دنیا و آخرت ببینید انشا الله .
- قرص ملاتونین برای کودک ۳ ساله
با سلام پسر من سه سالش هست و کلا شب ها رو بیخواب هست یه طور نرمال گاهی تا صبح هم بیدار میمونه و بازی میکنه و روز میخوابه به هیچ دارویی برای خواب هم جواب نداد فقط پزشک براش قرص ملاتونین نوشت با این بهتر میخوابه خواستم بدونم این قرص ضرر نداره ؟ روی مغز یا رشد یا ... کودکم اثر بدی نداره؟ چقدر مجاز هستم بهش از این قرص بدم؟ نصفی بهش میدم الان در ضمن من هر شب بهش قرصه رو نمیدم و گاهی که دیگه واقعا خوابش به هم میریزه بهش میدم ممنون ازتون
- ناف
سلام دخترم سه سالشه داخل نافش قسمت بالا گاهی ورم میکنه از یک سال و خورده ای اینجوری شد.اون قسمت رو که آرروم فشار میدم میره پایین.گاهی موقع دفع ظاهر میشه گاهی هم نیست اصلا.الان گاهی هم که ظاهر میشه فشار میدم سفته.ممنون میشم راهنمایی کنید
- ابریزش چشم شیرخوار
سلام خسته نباشید اقای دکتر پسر نه ماهه ای دارم ک شیر خشک نان دو میخوره حدود یک هفته ای هست که چشم چپش همش اشک میاد ازش فکر کنم خارش نداره و قرمز هم نیست اما خیلی ازش اشک میره و همش خیس هستش مشکلش چیه و اینکه نیازه ک چشم پزشک ببرم ببینتش؟
- امدن کمی خون بعد از ادرار نوزاد پسر ۲ روزه
- اسهال کودک17ماهه
پسرم قبلا روزی دوبار شکمش کار میکرد اما الان حدود 1ماهه روزی 4بار کار میکنه خیلی ابکی نیست اما سفتم نیست وزنش 15کیلو و غذا هم خوب میخوره .میترسم گوارشش مشکل نداشته باشه.ایااین اشکالی نداره
- خروسک
سلام پسرم صداش یکم گرفته بودوقتی گریه میکردصدابدی می اومد بردم دکترمیگ خروسک گرفته امپول دگزا زد وشربت سیتریزین گل بنفشه داد خوبه بنظرتون
- سلام دخترم بیست ماهه هستند خس خس سینه دارند و تنفس شون مشکل هست و ابریزش هم دارند چه شربتی به ایشان بدم
- شربت
سلام اقای دکترخسته نباشیددخترم ۲سال نیم داره وزنش ۱۲کیلوداره ازغروب تب داره میخواستم بدونم شربت استامینوفن میتونم ۴ ساعته بدم .ممنون
- سلام دخترم ۸ سالشه و۲۵ کیلو چه مقدار شربت آزیترو مایسین ۲۰۰ بهش بدم
سلام وقتتون بخیر دخترم ۸ سالشه و۲۶ کیلو مدت ۲ هفته است فقط سرفه های خلط دار دار چه مقدار آزیترو مایسین ۲۰۰ بهش بدم ممنون
- زردی دست و پا کودک ۷ ساله
پسر ۷ ساله دارم که یک هفته پیش دست و پاهاش زرد شده و بعد از یک روز از بین رفت ولی دوباره دیروز دست و پاهاش زرد شده و هیچ گونه علائم بی اشتهایی و ضعف نداره دلیلش چیه آیا مشکل از کبدش هست یا نه؟ممنون میشم منو راهنمایی کنید
- بیرون ریختن
پسر۱۰ماهم یکی ازپاهاش ریخته بیرون وخیلی هم میخاره
- مصرف شربیت آزیترومایسین ۲۰۰
سلام برای کودک ۷ساله با وزن ۲۴کیلو چه مقدار آزیترو ۲۰۰ باید تجویز شه و در چند نوبت؟
- واکسن آنفولانزا
سلام بچم ۶ سالشه ۱۶ کیلو هست. معمولا پاییز زمستون زیاد مریض میشه تا حالا واکسن آنفولانزا نزده. الانم مریض شده. واکسن انفولانزا تاثیری تو کمتر مریض شدن داره؟ براش بزنیم؟ چه مارکی و چند دوز باید بزنیم؟ چند وقت بعد از خوب شدن بزنه؟
- ازمایش کودک
سلام وقتتون بخیر ببخشید پسرم بیست ماهشه سرماخورده اشکالی داره آزمایش دوسالگی رو الان بده؟
- میزان مصرف ازیترومایسین برای کودک ۶ ساله با وزن۲۳ کیلو گرم
سرما خورده بود الان فقط گلوش درگیره هنوز خلط سبز داره
- آموکسی کلاو
واقعا ممنونم آقای دکتر از پاسخ سریع و امیدوار کننده تون که فرمودید اصلا سرطان نیست. از ترسم نمیتونستم پسرم رو پیش دکتر ببرم .امیدوارم همیشه سلامت باشید .
- چکاپ
با سلام و خسته نباشید دکتر پسرم 5ماهشه یه چکاپ ازش گرفتم پلاکت و گلبول سفیدش بالا بود البته 10روز پیش سرما خورده بود به نظر شما ایراد نداره؟موقع آزمایش فقط یه کم اسهال داشت سرماخوردگی خوب شده بود ایراد نداره؟لازم نیست بعدا تکرارکنم؟ممنون🌼
- ملچ مولوچ کردن در خواب
سلام پسرم بیست و سه ماهه تازگیا کاهی در خواب ملچ ملوچ میکنه بعدش اگر بیدار بشه بی قراری میکنه ممکنه دچار رفلاکس شده باشه
- تب و استفراغ
سلام آقای دکتر دختر یکسالم از دیشب تب داره امروز صبح دوبار به مقدار زیاد بالا آورده شیاف استامینوفن گذاشتم زیاد تاثیر نداشته روی تبش چیکار کنم

