Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مدت زمان مصرف شربت زینک سولفات
جناب آقای دکتر با سلام و عرض ادب. سوالی داشتم که ممنونمی شوم راهنمایی بفرمایید ماه قبل دکتر برای نوزاد 5 ماهه من شربت زینک سولفات با دوز روزانه 2.5 سی سی تجویز کردن. از ان جهت که شنیدم مصرف بیش از حد زینک می تونه مضر باشه می خوستم راهنمایی بفرمایید تا چه مدت باید به دخترم که الان 6 ماه رو تموم کرده زینک داد؟ ایا میشه بعد از تایم یک ماهه دوباره جهت رشد قد و ... برای نوزاد زینک مصرف نمود؟ و یا اصلا میشه برای مدت دو تا سه ماه پشت سر م زینک مصرف کرد و مصرف طولانی عوارض ندارد؟ بسیار سپاسگزارم
- قرص نکسیوم
دختر من ۵۰ روزشه دمتر برای رفلاکسش قرص نکسیوم داده آیا ضرر نداره چون بیشتر خوابه انگار خیلی آرومه
- پودر امپرازول
سلام آقای دکتر خسته نباشید،ببخشید دکتر واسه پسرم از ۲ماهونیم پودر امپرازول واسه ریفلاکس تجویز کرده الان یک هفته دیگه ۵ماهش تموم میشه ولی هنوزم شیر بالا میاره این پودرا تاکی بایداستفاده کنه؟؟؟؟؟
- شیرشبانه
سلام خسته نباشیددکترمیخواستم بپرسم که من ازکی شیرشبانه روقطع کنم
- عرق كردن كف پا
سلام خسته نباشي دخترم ٥ ماهشه هراز گاهي كف دست و پاش عرق سرد ميكنه دليلش چيه ممنون
- عدم شیر خوردن و وزن گیری نوزاد ۴ ماه و نیم
دخترم ۴ ماه و نمیشه...یه دفعه شیشه رو نمیگیره...شیر با استکان میخوره...کلا شیر خوردنش هر ۲ تا ۳ ساعت بود...وزن گیریش هم خوب نیست....نمیدونم چکارش کنم
- یبوست نوزاد
سلام دکترمن یک نوزادیک ماه وشانزده روزه دارم که شیرخودمومیخوره روزی دوباردودرجه شیرخشک نان اپتی پروبهش میدم کمکی ازیک ماهگی مدفوعش بشدت ابکی ورقیق شدوهربارپوشکشوبازمیکردم امکان نداشت تمیزباشه خودم براش قطره پدی لاکت گرفتم چندروزی بهش دادم بهترشدقط کردم بعدیک هفته الان بجای دفع فقط چندقطره ابکی زردرنگ داره دیگه مدفوع نیست همون انگارادرارزرده روپوشکش درحالی قبلامدفوعش طبیعی بادونه های سفیدرنگ بودتشخیصتون چیه خوابش خوبه ادرارش طبیعیه اشتهاشم خوبه گریه شدیدواینام نداره
- عدم وزن گیری
باسلام نوزادم ده ماهشه ۶۵۰۰کیلویه وزن تولدشم ۲۶۰۰بوده تغذیه شم خوبه چندبارم به متخصص تطفال مراجعه کردم گفتن موردی نداره وبراش شربت کیدی کر نوشتن ولی هیچ تاثیری ازلحاظ وزن گیری نداره الانم هم شیر منو میخوره هم روزی دوبار نودسی سی شیرخشک میخوره وروزی دوبارم حریره رقیق شده توشیشه میخوره لطفا راهنمایی کنید باتوجه به اینکه خیلی وزنش کمه
- ادرار سوختگی نوزاد
- از شیر گرفتن کودک ۲۰ماهه
من میخواهم پسرم رو از شیر مادر بگیرم.پون خیلی وابسته است میخوام بجای شیرمادر روزی یک یادوبار شیرخک بدم بهش.چون به شیرگاو حساسیت داره.پیشنهاد شما چه شیری هست؟دوستان من ب ب جونیور و نان رو پیشنهاد دادن
- یبوست کودکان
سلام خسته نباشید آقای دکتر پسرم ۳ماهشه متاسفانه از بدو تولد کولیک شدید و مدفوعش آبکی و شل بود و تا یک ماهگی طبیعی کار میکرد ولی بعد از یک ماهگی فقط با شیاف گلیسیرین و تحریک مدفوع میکنه وهر دارویی که فکرشو بکنید استفاده کردیم پدیلاکت لاکتولوز کولیک ایز بیوپد گریپ میکسچر و.... هیچ نتیجه ای نداشته والان حدود یک ماهی میشه ک فقط با تحریک مدفوع میکنه ومدفوعشم خمیری شکل است ممنون میشم راهنمایی کنید
- نوزاد
سلام دخترم سه ماه و هشت روزشه وزن موقع تولدش ۳۱۰۰بوده و الان ۵۷۰۰ و روزانه ۶تا۷ بار مدفوع میکنه و کلا هم داره شیر میخوره ایا طبیعیه؟؟وزن گیریش خوب بوده ؟
- قطره باکتی مایدورینوسالتین
باسلام من نوزاده سه ماهَم به خاطرتب بالابیمارستان بستری شدبعدپرستاربرای چشماش قطره باکتی مایددادوگفت هر4ساعت یک قطره به چشم راستش ویک قطره به چشم چپش بزنم وبرای بینیش قطره رینوسالتین دادوگفت هر4ساعت یک قطره به سوراخ بینیِ راستش ویک قطره به سوراخ بینیِ چپش بزنم ولی نگفت تاچندروزاین داروهارواستفاده کنم منم یادم نیفتادبپرسم حالاپونزده روزازاین دوتاداروگاهی باهمون مدت زمانی که پرستارگفته وگاهی بافاصله زمانی بیشترازاین قطره هابرای نوزادم زدم ضررنداره مرسی
- ابریزش دهان
سلام و عرض تشکر از شما دکتر باوجدان نوزاد سه ماه من بعد از واکسن دوماهگی دچار کم اشتهایی شده و استفراغ هایش بیشتر شده که گاهی پنیری گاهی شیر است که بالا می آورد لطفا راهنمایی کنید موقع شیرخوردن بایستی حواسش به اسباب بازی پرت شود تا شیر بخورد و فقط شبها به راحتی شیر میخورد هم شیر مادر هم شیر خشک گیگوز میدهم
- سلام دختر۳ماه دارم که به آلرژی مبتلا شده هر چه هیدروکرتیزون وکرم مرطوب کننده می نم جواب نمیده تغذیه رو هم رعایت میکنم
الان پماد استریل چشمی بتامتازون گرفتم آیا میتونم استفاده کنم
- نوازاد یک ساله
نوارادم یک سالشه ازشب تا صبح شیر میخوره ولی وقتی بیسکویت مادر میدیم نمیخوره چرا
- سلام وقت بخیر دختر من تو 7ماهه ولی وزن خوب نمیگیره الان 6کیلو هست 1800بود بدنیا آمد غذا هم نمی خوره شیر خشک میخوره گیگوز میشه راهنمایی کنید
- دندونم درد میکنهه وعفونت کرده بچه شیر میدم
- اسهال نوزاد یک ماهه
نوزاد یک ماهه من تقریبا ده روزه اسهال شده قطره پدی لاکت و نئو زینک دکتر براش نوشته اما خوب نشده تغذیه هم از شیر خشک نان و هم شیر مادر هست ...چندین بار متخصص اطفال مراجعه کردیم اما متاسفانه نوزادم اصلا خوب نشده و روز ب روز اسهالش بدتر تقریبا در طول روز ۱۰ تا ۱۵ بار مدفوع آبکی داره
- یبوست نوزاد
دخترم ۱۰ماهشه شیرخشک نان میخوره از وقتی غذا میدم یبوست شدید داره قبلش اصلا یبوست نداشت ببلاک هم امتحان کردم بدتر شده آپتامیل یبوستش رو برطرف میکنه؟؟

