Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شربت
سلام ایا برای درمان ابریزش بینی وعطسه شربت سیتریزین شبی ۲ونیم سی سی خوبه برای کودک ۲سالو ۷ماهه یا باید ساعتی باشه؟؟لطفا راهنماییم کنید با تشکر
- شیر مناسب بعد دوسالگی
سلام وقت بخیر اقای دکتر شیر مناسب برا کودک کم ورن بعد ۲سالگی چیه ؟ منظورم شیر خشک ادامه بدیم یا شیررگاو پاستوریزه کدوم بهتره ؟
- تب کودک
سلام . آقای دکتر پسر دوسالم دوهفته پیش تب کرد و دکتر بردمش ایبوپروفن بهش دادن گفتن فقط همون رو استفاده کنه . خوب شده بود بعد دوهفته امروز دوباره تب کردالبته که دوسه روز پیش تو جمع شلوغ بود . میخوام بپرسم فقط ایبوپروفن بخوره کافیه یاشربت دیگه ای هم بخوره؟
- واکسن فوری
سلام وقت بخیر پسرمن ۲۴ شهریور دوز اول واکسن انفولانزا رو زد الان نوبت واکسن دوز دومه ولیکن دوروز پیش کمی ابریزش داشت و الان سرفه داره فقط . البته لوزه هم داره میخوام بدونم اشکال نداره واکسن تزریق کنم فردا؟ پسرم چهارسالشه
- آلرژی
سلام آقای دکتر لطفا راهنمایی کنید من ۳۰ سالمه خانم هستم از ۱۵ سال پیش گاه و بیگاه یهو سرفه های خشک شدید میزدم انگار اسپری فلفل تنفس کرده بودم. بعد بارداریاز سال ۹۷ خوب شدم اما الان یه علائم دیگه ای دارم و خیلللی دکتر رفتم . شش ماه پیش باردار بودم و به خاطر عفونت ریه سقط شد.و دارو برام تجویز نمیشد چون باردار بود علائم الان که دارم اینها هستند ، سرفه خشک که با دراز کشیدن بیشتر میشه گاهی خس خس ریه و گلو خارش نوک بینی خارش ته بینی و بدنبالش عطسه زدن گاهی خارش گلو و درد گلو ترش کردن معده از شش ماه پیش که سرماخوردگی شدید گرفتم اینجوری شدم و همش دکتر میرم اما داروها فایده نداره و مخاط بینی سبز رنگ داشتم البته بعد سرماخوردگی های اینجوری که خوب میشم بعدش سرفه خشک شروع میشا تا دو هفته. و تشخیص رفلاکس یا سینوزیت میدن اما من حس میکنم آلرژی باشه ممنون
- زیربغل
سلام وقت شما بخیر پسر من که دو سال و نیم هست زیر بغل سمت چپش قرمز شده خودش میخارونه چه پمادی بزنم ممنون
- واکسن
سلام جناب دکتر وقت بخیر
دخترم الان سه سالو نه ماهش هست، خواستم ازتون بپرسم الان میتونه واکسن پره ونار بزنه؟ چه نوعیش و چند دوز و با چه فاصله زمانی؟ ضمنا کم خونی داسی شکل هم داره، خیلی ممنونم - سرفه شدید
سلام دکتر دخترم ۲سال و ۸ماهشه علائم سرماخوردگی تب و کمی سرف داشت تب دیگه نداره ولی خیلی شدید سرفه میکنه طولانی در حدیکه دل و روده اش میخواد بالا بیاد دکتر بردم دیروز اسپری نوشتن دوتا یکیش سرفلور بود پیدا نشدن کاتوسین پلاس میزنم هر ۱۲ساعت یه پاف اونم به زور نمیذاره همینکه میزنم سریع بلند میشه دکتر گفت ۱۰ثانیه بمونه دمیار ایا اینجوری تاثیرداره؟؟ یه دگزا هم نصفشو تزریق کردن براش و کتوتیفن هر ۱۲ساعت ۲ونیم سیسی سرفه هاش شدید هست خیلی نگرانم نظرتون میخواستم بدونم چه کنم
- گرفتگی بینی
سلام آقای دکتر پسرم ۳ سالشه گرفتگی بینی با آبریزش زرد رنگ داره عطسه میکنه وگاهی سرفه ولی تب نمیکنه چه داروی بهش بدم
- کمبودوزن وبی اشتهای
برای افزایش اشتها چه شربتی بدیم16ماهشه
- ناشنوایی
خواهرزادم ۶سالش هست نمیتونه حرف بزنه و دکتر بردیم گفت ناشنوایی داره بعد در فهمیدن درک کردن هم مشکل داره نمیونم چیکار کنیم
- شربت سیتریزین
سلام دکتر واسه علائم دندون درآوردن کودک 9 ماهه مثل بیقراری، آبریزش و حرص داشتن برای گاز گرفتن و جویدن دست و اشیاء با لثه آیا شربت سیتریزین مناسبه؟؟در صورت مناسب بودن چند سیسی بهش بدم؟؟
- دلپیچه
- کهیر
پسرم 5سالشه بیشتر سمته ناحیه تناسلی وران پاهاش کهیرمیزنه بایدچیکارکنم؟
- سرفه
دختر ۵ ساله سرفه های چرکی میکنه
- تخم بلدرچین
سلام آقای دکتر تخم بلدرچين هم مثل تخم مرغ آلرژی زاست؟من خیلی میترسم تست کنم بخورم بره تو شیرم.از طرفی برا غذای کمکی خیلی لازمم میشه
- تغییر رنگ پوست
باسلام کودک من چهارده ماهشه ی جاهایی از پوست بازو تا آرنجش تیره شده خیلی نگرانم علتش چی میتونه باشه
- خواب کودک سه ساله
شربت نئوزینک زینک برای خواب کودکان هم موثره ؟ پسرم چهارسالشه کم خوابه
- خلط گلوکودک ۸ ماهه
سلام خسته نباشید دخترم ۸ ماهشه چند روز اب بینیش میاد وسرف میکنه تو گلوش خلط جمع شده تا الان ۳ بار بردیم دکتر داروهای مختلف داده ولی هنوز سینه دخترم خس خس میکنه وخلط داره چیکار کنم
- کبودی دور ناخن کودک

