Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- پوشک
دختری ۶ ساله دارم که هنوز نتونستن پوشاک رو ازش بگیرم خیلی هم تلاش کردم ولی نشد چکار کنم آیا به نظر شما مشکل مغذی دارد؟
- گرفتگی بینی
سلام خسته نباشید اقای دکتر.پسرم تازه رفته ۶ماهگی الان ۱ماهه دماغش میگیره قطره سدیم کلرید میزنم ۱،۲ساعت جواب میده بازم میگیره .از دماغ نمیتونه خب نفس بکشه چیکار کنم.
- سینوزیت
سلام پسر ده ساله ای دارم که با کوچکترین سرما بینیش میگیره وعفونی میشه،عکس انداختم گفتن سینوزیت داره طرف چپ بیشتر وبد نفس میکشه موقعه خواب طوری که از صدای خروپف بد نفس کشیدنش کسی نمیتونه بخوابه یک دوره ۴۰ تایی اموکسی کولا خورد ولی دوهفته نشد دوباره مریض شد چی کنم من خسته شده پسرم از ابن وضعیت
- ضربه
سلام دکتر خسته نباشید ضربه به سر نوزاد تا چه مدت خطرناکه؟یعنی در دراز مدت مشکلی ایجاد نمیکنه؟ پسر من دو سالشه یک ماهگی چند بار سرش ضربه خورد من نگرانشم فقط گاهی دست از پشت سر و گردن و کمرش میگیرهالبته از نوزادی رفلکس داشت نوزاد که بود بعضی وقتا چشمک میزد گاهی وقتا گردنشو به یه سمت کج میکرد اینجایی که میگم ربطی به ضربه نداره؟
- سلام اقای دکتر من دخترهام دوقلو هستن سه ماهه هستن خیلی سرفه میکنند دکتر براشون امپول دگزا و شربتهای ازیترامایسن واموکسین و سیتریزن داده اسرنمیکنند به نظر شما شربت سیموسپان چطور است
- شیر نخوردن نوزاد ۵ماهه
دخترم ۵ماهشه شیر خشک نان می خوره این چند روزه شیرشو نمی خوره
- یبوست کودک۱۸ماهه
سلام دکتر دخترم برای یبوستش بهش پودرپیدرولاکس تجویز کرده میخوام ببینم آیا میشه این پودرو با شیرخشکش مخلوط کنم بهش بدم آیا ضرری نداره چون خالی یا با آبمیوه نمیخوره
- بیدار شدن
سلام آقای دکتر خسته نباشید دخترم ۵ ماه س میخوابه با شیر مادر میذارم جاش ۱۰دقیقه نشده یهو چشاشو کامل باز میکنه و بیدار میشه.از رفلاکس ه؟ ممنون میشم راهنمایی کنید
- جوش قرمزپوست نوزاد
پسر3ماهه من روی صورتش جوش های قرمز کوچکی درامده چبکارکنم؟دکتربردم پماد داده ولی بهترنشده
- با سلام دخترم ۱۵ سالش دو ماه وزن حدود ۴ کیلو کم کردم علتش چی میتونه باشه ؟؟؟
- برای کودکی ک سرفه های خشک دارد چ دارویی و ب چه میزان مصرف کند؟
برای کودکی ک سرفه های خشک دارد چ دارویی و ب چه میزان مصرف کند؟
- بی خابی نوزاد
سلام خسته نباشید نوزاد ی ماهه دارم ک اوایلش خوب بود همه چیش خابش و شیر خوردنش اما الان چند روزیه اصلا نمیخابه اصلا ب زور میخابونمش تا میزارمش زمین دوباره بیدارمیشه جیغ میشه نمیتونم ارومش کنم چنذروزیه اصلا نمیخابه شربت کریپ میکسچر و قطره بیبی کولم بش میدم ولی تاثیری نداره چیکارکنم
- بالا آوردن نوزاد از دماغ
سلام وقت بخیر من نوزادم دوماهشه همش حالت خف.ی بهش دست میده .من حس میکنم یه سری حشره های خیلی ریز تو بدنش هست خیلی داره این موضوع اذیتم میکنه
- يبوست
سلام اقاي دكتر دخترم هشت ماهشه و هفت روزه يبوست داره ، شربت انجير هم دادم طبق ساعت به مدت سه روز ديدم نشد، بعد داروي نعنا سوپرمينت باريج دادم باد شكمش خالي ميشه ولي مدفوع انجام نميده ، روغن زيتون هم ميدم ، چيكار كنم اقاي دكتر
- غذای کمکی
سلام اقای دکتروقت بخیر پسرم۷ماهشه غذای کمکی خوب نمیخوره دوس نداره انگار یکم ک میخوره دل درد میش بی قراری میکنه تازگی حس میکنم سرلاکم دل درد میاره یعنی بازم باید رقیق رقیق باشه؟
- سلام وحترامات تقدیم شما محترم من بچه را ختنه کروم از پماد بتامتازون ان استفاده کنم نواقص ندادر
- قرص هیوسین برای فاویسم
سلام . خدا قوت آیا نوجوان 14ساله مبتلا به فاویسم میتواند از قرص هیوسین استفاده کند؟
- در مورد سیاهی مدفوع
سلام اقای دکتر پسر من ۴ سال داره وزنش هفده و نیم کیلو می باشد یه مدت است مدفوع ان نیره رنگ وسفت و تکه تکه شده داروی فنو بار بیتال هم مصرف می کنه لطفا راهنمایی بفرماید
- سرماخوردگی نوزاد یک ساله
سلام دخترم یک سالشه و۸ کیلو وزن داره حدود یه مدت سرفه میکنه همراه با خواب وشب ها بیشتر میشه لطفا راهنمایی کنید چه دارویی بهتره
- درمورد تغذیه کودک

