Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شیر خوردن کودک
سلام شبتون بخیر، پسرم ۱ سالش هست وزن تولدش ۴ کیلو بوده، وزن الانش ۱۱۶۰۰ هست، خیلی زیاد بد غذا هست هیچی نمیخوره، همه مدل غذای درست کردم اما نمیخوره، فقط شیر رو خوب میخوره و سرلاک، شیرش هم سوپرامیل هست، میخوام شیرش رو عوض کنم چون وزندهیش خوب نبوده نسبت به شیری که میخوره، هر ۳ ساعت۲۱۰ سی سی میخوره، ولی چاق نمیشه، چه شیری بهش بدم خوبه؟
- سلام خسته نباشید پسرم نزدیک به هفت سالش هست سوزش گلو و گلو درد داره و وزنش 20کیلو هست شربت ازیترو مایسین 200رو چند سی سی بهش بدم ممنونم
- کودک سه ساله من هسته زردآلو را قورت داده بعد از چهار روز هنوز دفع نشده.هیچ مشکلی ندارد .آیا هسته دفع میشود؟
- موقع خواب
سلام وقت بخیردخترمن ۱۰ ماهه هست زمانی که میخوابه دست وپاهاش وجمع میکنه به طوری که به زورجداش میکنم الان پنج ماهه اینجوری میشه راهنمایی بفرمایید
- شربت سفیکسیم 100
سلام عرض ادب،دخترم 5 سال داره و وزنش 22 کیلو،شربت سفیکسیم 100 رو به چه اندازه ای استفاده کنه؟
- شربت ایمیونسس
سلام برا دختر 3سال وپنج ماهم شربت ایمونس از داروخانه گرفتم روش نوشته در صورت ابتلا به صرع یا دیگر مشکلات اول با پزشک مشورت کنید دختر منم تو سن پنج ماهکی بر اثرگازگرفتگی تشنج کرده بود حالا ترسیدم این شربت رو به دخترم بدم دخترم چون زود زود سرما میخورد این شربت رو براش کرفتم واسه تقوبت سیستم ایمنی بدن نظر شما چیست آقای دکتر
- ازپوشک گرفتن بچه
سلام دوتا پسر دارم .پسراولم هشت ساله هست که درسن ۱۸ماهگی اقدام به ازپوشک گرفتن به اجباراوکردم بعدش تا پارسال که هفت ساله بشه هنوز شب ادراری داشت ..الان برای برادرش که ۲۲ماهه موندم که موقع صحیح ازپوشک گرفتن بچه کی هست ؟ وایا اصلا شب ادراری از عوامل زود پوشک گرفتن بچه هست ؟؟
- سرفه نوزاد ۴ ماهه
سلام آقای دکتر نوزادم چهار روزی میشه سرفه میکنه خلط دارم هس میخوام زود خوب بشه چی بدم
- گریه نکردن
پسر دوازده روزه دارم که دوروز اول گریه میکرد ولی بعد از اون همه ی کاراش خوابیدن شیر خوردن طبیعیه ولی اصلا گریه نمیکنه هنگام خیس کردن یا وقتی گشنشه همش نق نق میکنه میخاستم بدونم آیا مشکلی داره یا نه
- مصرف شربت اموکسی سیلین چقدره
سلام آقای دکتر خسته نباشید من دوتا دختردترم یکیشون۵سالش تمام شده واون یکی ۳ساله نیم،بردم دکتر واسه دوتاشون شربت آموکسی سیلین ۱۲۵نوشته ولی مقدارشو ننوشته،سرما خوردن وتب دارن میشه لطف کنید بفرمایید چ مقدارباید بهشون بدم
- دور سر
درود، یه پسر ۵ ماهه دارم که اندازه دور سرش ۴۳ هست، شنیدم اندازه دور سرش کمه اینطور هست؟ سپاس
- بی اشتهایی نوزاد
سلام دکتر دخترم پنج ماهشه و. کم اشتهاس، شروع کردم بهش فرنی میدم اوق میزنه و دلش بالا میاد چیکار کنمشیرم کم میخوره و بازیگوشی میکنه توی یک ماه، 250گرم اضافه کرده
- بقیه سوالم میفرستم
سلام ببخشید قبلا بهتون گفتم تیروئید دختر ۶ ساله ام ۶،۱ هستش تی فور هم۵،۱ هستش
- استپ وزنی
با سلام خدمت بزرگواری چون شما که در شرایط ضعیف اقتصادی هوای مردم را دارید و به سوالات ما مادران همیشه مضطرب و نگران پاسخگو هستین.جناب دکتر فرزند ۱۶ماهه من استپ شدید وزنی دارن از یکسالگی تا الان وزنش رو ۱۰کیلو مونده.چکاپ کامل دادم برا دوستم که پزشک عمومیه ارسال کردم گفتن هیچ مشکلی نداره.آیا شما میتوانید به بنده مکمل یا تقویتی معرفی کنید که از استپ در بیاد.با سپاس فراوان
- سلام خسته نباشیدپسر 4ساله دارم ازبعدظهر تب داشت شربت استامنوفن میدادم ساعت 10 زیادشد شیاف برداشتم تبش هنوز 38 الانم ایبوپرفن دادم بازم38خودشم بااین حالش زیادحرف میزنه
- عوارض واکسن ۴ماهگی
باسلام من دیروز نوزاد ۴ماهم رو واکسن ۴ماهگیش روزدم تاشب خوب بود ولی نصف شب ناگهانی مقدار زیادی شیر بالا آورد حالا من میترسم بهش شیر بدم دوباره همون جوری بشه چیکار کنم ببرمش دکتر
- شربت
سلام آقای دکتر ببخشید شربت استامینوفن و ایبوپروفن چه مدت بعد از باز کردن قابل مصرف هست؟ ممنونم
- آزیترومایسین به نوزاد۵ماهه چند سی سی بدم
به نوزاد۵ماهه چند سی سی آزیترومایسین بدم
- شیرخشک
باسلام نوزاد ۴ ماهه ای دارم که چند وقت است شیر مرا اصلا نمیخورد میخواهم برای او شیرخشک شروع کنم به نظر شما چند وعده در روز وچگونه به اوشیر خشک دهم که شیر مرا هم کمی بخورد
- تخم مرغ
با سلام و عرض ادب میخواستم بدونم آیا خوردن هرروز تخم مرغ ابپز به کودک اشکال داره؟ چون تخم مرغ خیلی دوست داره و از یکسالگی روزی یک عدد تخم مرغ ابپز میخوره

