Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- عرق کودک
سلام دخترم ۶سالشه و تازگیا متوجه شدم ک وقتی عرق میکنه بوی عرقش عین بوی عرق بزرگساله و وقتی فهمیدم این مسئله رو زینک میدادم بهش قط کردم چیکار باید بکنم؟؟آبا طبیعیه؟؟
- تب
سلام پسری ۷ماهه دارم که دوروز است تب میکنه وبی قراراست ممکن است تبش به خاطر دندان در آوردنش باشه ازشکم به بالا داغ میشه کف دست وپاهاش خنک است۰چه داروی توصیه میکنید باسپاس
- تب بالا همراه عفونت
سلام کودکم دچار حساسیت حلقه هرموقع سرمامیخوره پشت حلقش چرک میکنه الان ۵ روزه تب کرده ۳ تا چرک خشک با دستور ۳ تا دکتر متفاوت اما بچه تب شدید داره بیمارستان مهر رفتم اورژانس گفت پشت حلقش چرک زیاده ۶۳۳ زد حالا باز تب قط نمیشه دست و پاش خنکه سر داغ...ممنون
- پماد ویکس برای فاویسمی ضرر دارد
پسرم 7 ساله هست و فاوویسم سرفه میکنه ویکس براش ضرر داره استفاده کنم؟
- گلو درد کودک 7 ساله
بچه ۸ ساله ند بار لوزه اش عفونی شده و آنتی بیوتیک استفاده کرده و خوب شده ولی مجددا بعد از یک ماه تکرار میشه و با تب همراهه. چه دارویی تجویز می کنید
- برای درمان گرفتگی بینی و خلط پشت گلو نوزاد چه کار کنم
آقای دکتر پسرم 1/5هست سرما خورده گرفتگی بینی داره براش قطره سدیم کلراید استفاده کردم بهتر است ولی باز شب تو خواب بینش میگیره ما آروم هست
- اسهال کودک
سلام وقت بخیر.پسرم ۱ونیم سالشه.تقریبا یه هفته هست اسهال شده.روزی تا ۱۰ بار هم اسهال میکنه.لطفا راهنمایی کنید.ممنون
- سلام برای نوزاد شش ماهه چقدر اموکسی سیلین بدیم
- گرفتگی صدا
نوزاد دو ماهم سرما خورده صداشم گرفته برای گرفتگی صداش چیکار کنم آیا نگران کننده است
- سلام کودک من دچار بیماریی شد که از بدنش دونه های قرمز ریخت وبعد ازمدتی هم ناخن هاش دارن می ا فتن علتش چیه
- حساسیت به شیرخشک
سلام نوزاد سه ماهه پسر شیرخشک گیگوز استفاده میکند دارای مدفوع سبز لجنی و گاهی سبز و زرد است و اگزمای نسبتا شدید دارد دو روز است که در مدفوع دانه های سیاه تعداد کم دیده می شود. وزن توزاد شش کیلو و تب ندارد لطفا راهنمایی کنید چه راه حلی برای رفع مشکل وجود دارد؟ قبل از این شیر ببلاک استفاده می کرد با دستور پزشک تغییر دادیم با شیر ببلاک اگزما بدتر بود ولی رنگ مدفوع زرد داشت
- سلام دختر من ۱۹ ماهشه و از دیشب اسهال بلغمی شده و تب میکنه روستا هستم و دسترسی به دکتر ندارم چه دارویی میتونم بهش بدم خوب بشه؟؟
سلام دختر من ۱۹ ماهشه و از دیشب اسهال بلغمی شده و تب میکنه روستا هستم و دسترسی به دکتر ندارم چه دارویی میتونم بهش بدم که خوب بشه؟؟
- تپش قلب وتنگی نفس
سلام پسرم 13سالشه تو فوتبال خورده زمین دندش کوبیده شده عکس انداختم نه شکسته بود نه چیزی الان تپش قلب گرفته میتپنم قرق پرانپل بهش بدم برای تپش قلبش
- دندان قروچه
یه ساله قروچه دندان داره آزمایش انگل دادم گفت نداری امروزم بردم متخصص اطفال شربت هیدروکسی زین داده آیا خورمیشهدد۷۰خ،درمان داره
- پرش های نوزاد
سلام خسته تباشید پسر سه ماهه ونیم ای دارم که وزن تولدش ۳۵۰۰ بوده و وزن الانش ۸ کیلو پسرم وقت خواب خیلی پیچ وتاب میخوره و دیت میاره تو صورتش تو طول روزهم خیلی بیقراره و البته پرجنب وجوش دائماهم اب دهنش به صورت کف وحباب خارج میشه گاهی اوقات توی بیداری انگار ازچیزی میترسه ودستاش بازمیشه ازهم دلیلش چیه؟؟؟
- بافت نرم کشاله ران
سلام و خسته نباشید کشاله ران سمت راست دختر دو ساله ام یک مقدار بافت نرم مثل گوشت زیادی دارد البته خیلی نرم که سمت چب ندارد و چین خوردگی دو کشاله قرینه نیستند گوشت یک طرف بیشتر است نگرانم راهنمایی کنید وقتی دست میزنم مثل حبابهای ریز زیر دستم حرکت میکنن
- قرمز شدندور چشم
سلام خسته نباشید ،پسر من ۴ماهشه دو روزه عطسه و سرفه های خلط دار میکنه امروز چشاش هم قرمز شده و مدام از چشماش اب میاد ،دلیل قرمزی و اب اومدن از چشماش چی میتونه باشه دکتر؟ راستی برا سرفه هاش دکتر شربت ازیرومایسین و سالموتنال نوشته
- مشکل دخترم
سلام .دخترمن ۲۴ روزه است چند روزه تو مدفوعس خون دیدم اولین بار بعد دادن ترنجبین دیدم در ضمن دهانش برفک داره پاهاشم به شدت سوخته الان دوروزهدارو مصرف میکنه بهتر شد اما همچنان تومدفوعش حالت خلط خونی کم دیده میشه دلیلش چیه ؟خیلی نگرانم
- خونریزی
سلام من پسرم 4ساله است دو روز میشه که یهویی از دهانش خون میاد خون نسبتن زیاد چن مدت پیش بردم دکتر گفت عفونت معده داری علت خونریزی چی است
- نوزاد
سلام دکترمیشه شیرخشک اپتامیلو با ببلاک کامفورت قاطی کرد اپتامیل بچم یبوست میشه جزاونم چیزی نمیخوره پزشک براش کامفورت تجویز کرده اونم نمیخوره اصلا همیشه هم شکمش سفته و گریه میکنه و زورمیزنه پیشنهادشماچیه برای رفع یبوستش فقط اب قندبدیم کارمیکنه با ترنجبین

