Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- آزمایش و بالا بودن چندفاکتور خونی
سلام دکتر طبق دستورتون رفتم دکتر و برای دخترم آزمایش نوشت مشکلش سر درد و سرگیجه بود والبته به خاطر حساسیت پوستیش شربت هیدروکسی زین مصرف میکنه دو شب در میان ۵ سی سی. لطفا بفرمایید تفسیر آزمایشش چطوره و چه دکتری ببرمش ؟ LYMPH 52.3 SGOT 38 ALP 721 Vitamin D 29 آقای دکتر خیلی نگرانشم همیشه هم میگه سمت چپ شکمش درد میکنه .
- کودکان
سلام اقای دکتر پسرم ۶سالشه چندروزه تب میکنه دکتربردم امپول وسرم زده لوزه هاش خیلی ورم داره وچرک سفیدداره بهش شربت سفیکسیم ۱۰۰ داده گفته هر۸ساعت ۵ سی سی. 3بار درروز زیادنیست?شربت پلارژین واندانسترون هم داده برای معدش پسرم دوسه سالی میشه هربارعلایم سینوزیت وعفونت لوزه داره همزمان مشکلات شکمی هم داره یایبوست ونفخ زیاددراه ویا اسهال ونفخ زیاد گاهی اول علائم شکمی وتب داره بعدش سرماخوردگیش شروع میشه لازمه متخصص گوارش ببرم؟
- چشمیه کودک بسته
سلام آقای دکتر دخترم من نه ماهشه چشم چپش دکتر میگه چشمش بسته است خیلی عفونت میاد وچشم قرمز میشه هیچ دارویی ندادن من باید چیکار کنم خیلی اذیت میشه
- سرفه با تهوع
پسرم الان دو هفته هست سرفه زیاد با تهوع داره.دکتر بردم ولی خوب نشده.۳ روز پیش هم بردم بیمارستان کودکان عکس انداختن که ریه عفونت داره و دارو دادن.ولی خوب نشده.چکار باید بکنیم تا خوب بشه
- سوختگی
سلام آقای دکتر. دیشب رو پای پسرم کمی آب جوش ریخ همون لحظه به اندازه یه نخود درشت یدونه تاول زد و پوست رویی جدا شد. پمادی چیزی نمیخواد بزنم؟ ممکنه عفونت کنه؟ چهارده ماهشه
- سرفه
دخترم ۸ سالشه سرفه در طول زمستان داره مخصوصا بعد سرماخوردگی سرفه هاش ادامه داره شبا نمیتونه بخوابه چی بهش بدم؟
- حالت ناخن
سلام و عرض ادب دخترم ۵ سال و نیمشه.سطح ناخنش به صافی ناخن طبیعی نیست و انگار شیارهای خییلی کم عمق داره و شفافیت ناخنش هم کمتر از بقیه است. خواستم بپرسم که آیا کمبود ویتامینی باعث این شده؟چی بهش بدم که بهتر بشه؟ ممنون میشم برای رفع مشکلش راهنماییم کنین. بابت پاسخگویی همیشگیتون ممنونم
- عفونت روده ای نوزاد 10ماهه
دکترشربت سفکسیم داده واسه عفونت روده کودکم چند روز باید چرک خشک کن داده بشه
- شربت سندروس
سلام کودک 5 ماهه ای دارم که تازه شروع کردم بهش فرنی میدم آیا میشه بجای قطره آهن و مولتی و آ د شربت سندروس بهش بدم اگه میشه روزانه چند قطره؟ ممنون از پاسخ شما
- هموگلوبین
سلام .فرزند ۳ ساله ۰۳/ ۰ در آزمایش کمتر از حدمعمول یعنی چی ؟
- کمبودگلبول قرمز
باسلام دختری ۳ساله دارم ک ب علت سردردهای مکررآزمایش خون انجام دادک گلبول قرمز۳۹۰۰نشان داده شده.آیا خطرناک هست یا اینکه ممکنه خواهر دوقلوش هم اینطورباشه؟ ممنون
- زردی دست وپا
سلام دکتر خسته نباشید پسرم هفت ساله هستش یک مدتی هست دست وپاش خیلی زرده تواین وعضیت هم نخواستیم بریم دکتر ولی این مدت آب هویج نارنگی زیاد مصرف کردیم کرونا خفیف گرفتیم یه مدت هم بی اشتهای داشت وحالت تهوع الانم یک دوره میناجویس وراسیپ مصرف کرده ولی زردی دست وپاش کم نشده ممنونم دکتر
- تاخیر در واکسن 18ماهگی
سلام خسته نباشید..دختر برادرم واکسن 18ماهگیش روبعد از 2ماه تاخیر هنوز نزده..ب علت مهاجرت به ترکیه و اینکه مدارک شناساییشون کامل نبوده براش نزدن اونجا...الان تازه مدارکشون اومده.بنظرتون الان میزنن و اینکه مشکلی پیش میاد با این مدت تاخیر طولانی؟
- سرفه خلط دار
سرفه نوزاد ۲۰ روزه
- مدفوع تیره و سفت
سلام کودک من 8 ماه دارد و غذا میخورد .تعداد دفعات دفع او مدتی است در روز 4 یا 5 بار شده که شکل مدفوع سفت و سیاه است به او قطره آهن و پدی لاکت هم میدهم.علت و علاج زیاد شدن تعداد مدفوع در طول روز چیست آیا علت سیاه بودن رنگ مدفوعش قطره آهن است؟
- سلام بچه های فاویسم میتوانند ازشربت کلارژن کیدزاستفاده کنند
- سرماخوردگی
سلام وقت بخیرآقای دکتر.ی بچه 15ماهه دارم .الان حدود دوماهه همش سرماخوردگی میگیره.دوره داروهاش که تمام میشه بعد سه چهارروز دوباره سرفه وآبریزش بینی شروع میشه.الان براش شربت سفیکسیم آوردم .خواستم ببینم چندساعته بهش بدم وچه مقدار؟ممنون
- انتی بیوتیک
سلام وقت بخیر نوزاد پنجاه روزه ای دارم و فاویسم هم داره به خاطر مشکل دندان اموکسی سیلین و مترونیدازول باید مصرف کنم میتونم شیر بدم؟ ممنونم
- آلرژی
باسلام اقای دکتر ما مسافرت بودیم پسرم دوسالشه اومدیم از مسافرت پسرم کل بدنش ریخته بیرون جوش های خیلی خیلی ریز قرمز کل صورت وسینه وکشاله رانش وروی پلک وزیر پلک وپیشانی وچندتا هم روی لبش زده از قبلش هم سرما خرده بود بردیم دکتر فقط سیتیرزین و برای سرما خردگیش ازیترو داد الان دو بار سیتیرزین دادم از بین نرفته این قرمزی ها و اصلا هم نمیخوابه فقط تو خواب گریه میکنه ممنون میشم راهنمایی کنید
- چشم
با سلام دخترم۸سالشه الان ۲ماه است خیلی چشماش پلک میزنه شدید بردم چشم پزشک ضعیفی ۱ونیم است مشکلی نیست عینک نوشت .من خیلی ناراحتم سرفه های کوچیک از ته گلو داره یعنی ممکنه از اعصاب باشه.ممنون میشم جواب بدید

