Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- خسته نباشید بچه ام دو ماهشه فاویسم داره سرماخورده آزیترومایسین میتونم بدم بهش سرفه وآبریزش بینی داره
- دور سر نوزاد
پسر من۵ ماهه هست دور سرش ۴۴ نیم است هنگام ۳۷ بود الان چطوره
- سرماخوردگی
سلامآقای دکتر نوزاد دوماهه دارم شیرمادر ميخوره. خودم سرماخوردم خیلی جزئی واسه اینکه بچه مریض نشه ماسک بزنم موقع شیر دادن کافیه؟و اینکه بخاطر شیردهی چه دارویی میتونم بخورم که برای بچه ضرری نداشته باشه زودتر برطرف بشه ؟
- Advanced Technologies in Vault Technologies: What’s Accessible in Scottsdale area?
- ایا قطره پدی لاکت برای نوزادان فاویسم ً ضرر دارد یا نه
ایا قطره پدی لاکت برای نوزادان فاویسم ً ضرر دارد یا نه
- مصرف دوز بالای شیاف دیکلوفناک
سلام آقای دکتر ، من ساعت ده شب برای درمان تب نوزاد ۵ ماه و نیمه ام اشتباها شیاف کامل ۵۰ دیکلوفناک گذاشتم در صورتی که دکتر نوشته بود یک چهارم بزارم، به شدت میترسم چکار کنم؟؟
- ورم کلیه و عفونت
با سلام و احترام،من پسرم هشت ماهشه،همیشه شبا فقط برای شیر بیدار میشد و بعد میخوابید ولی الان چند شبه ک گریه میکنه و جیغ میزنه و خیلی بی قراری میکنه البته روز هم همونطوره،سونو گرفتم نوشته:اتساع خفیف بدون سنگ در سیستم پیلوکالیسیل کلیه دو طرفه مشاهده میشود ک دیامترAPلگنچه کلیه چپ 7م م و کلیه راست6م م اندازهگیری شد.سنگ و میکرولیتیازیس در کلیه ها رویت نشد،UVJدو طرف فاقداتساع و سنگ است،دکتر یه شربت سفیکسیم داده و گفته یه ماه دیگه دوباره سونو انجام بدم،حالا من خیلی نگرانم آیا خطرناک هس و مشکلی ایجاد میکنه واسه پسرم؟؟؟؟پسرمم خیلی اذیت میکنه اگه مسکن بدم (استامینوفن) تاثیر داره؟؟؟؟؟
- در مورد امپول دگزامتازن
سلام پسر من سه ماه و نیم هستش خروسک داشت دکتر براش امپول دگزا تزریق کرده مشکلی نداره
- گردن گرفتن نوزاد
سلام وقت بخیر پسر من ۴ ماه و ۲۵ روزش هست گردنش کامل سفت نشده وقتی توی بغلم مینشونمش گردنش به پایین میفته ولی غلت میزنه و وقتی روی شکم میذارمش واسه چتد دقیقه میتونه گردنشو بالا بگیره.خیلی نگرانم مشکلی داره که گردنش سفت نشده؟
- سرما خوردگی نوزاد
پسرم شش ماهش سرما خورده وسرفه میکنه
- سلام دخترم کولیکش مجدد برگشته۳ماهشه میتونم استامینوفن یکم بدم بتونه حداقل بخوابه؟
سلام دخترم کولیکش مجدد برگشته ۳ماهشه میتونماستامینوفن کمی بدم شب بخوابه حداقل
- واکسن دوماهگی
سلام من دو روز دیگه واکسن دوماهگی پسرم رو باید بزنم خیلی استرس دارم باید قبل وبعد از واکسن چیکارکنم، آیا لازمه قبلش قطره استامینوفن بدم؟ وبعد از واکسن برای درد وتب چکاری انجام بدم که پسرم اذیت نشه، باتشکر
- سرفه نوزاد
سلام آقای دکتر طریقه مصرف آزیترو ماسین متخصص برای نوزاد ۱۰ ماهه با وزن ۸.۵ نوشته روزی ۴ میلی لیتر باید یک بار در روز بدهم یا نه
- سرفه
با سلام اقای دکتر من نوزاد هشت ماهه ای دارم نزدیک به دو هفته است سرفه داره اب دهانش زیاده گوش هاش رو میکنه از درد چکار میتونم براش بکنم؟
- وزن نوزاد
سلام من یه دختر 3 ماهه دارم با وزن 4کیلو و800 گرم و وزن موقع تولدش هم 3کیلو و200 گرم بوده شیر خودم میخوره ولی احساس میکنم وزنش کمه چیکار باید بکنم
- شیر پاکتی در ۶ ماهگی
سلام خسته نباشید. به کودک پنج ماه تموم شیر پاکتی بدیم ضررداره؟اخه هرنوع شیر خشک دادیم بهش نساخت ولی از وقتی پاکتی دادیم دل دردش کم شده
- دانه های قرمز
آقای دکتر پماد کالاندولا خوبه برای اون دونه ها؟
- قدووزن نوزاد۷ ماهه
سلام دخترم بدو تولد وزنش ۲و۶۰۰بوده و قدش ۴۶ الان هفت ماه شه وطنش ۶کیلوه و قد شم ۶۴ دارم دیونه میشم تورو خدا کمکم کنید آزمایشم انجام داده آلرژی گاوی دادهاند کنم وزن بگیره
- زمان خوردن قطره بیبی کر
سلام زمان خوردن قطره بیبی کررومیخوام قبل شیر یا بعد شیر؟
- رفلاکس پنهان
سلام آقای دکتر پسر من دوماهش تموم شده رفته تو سه ماه و رفلاکس پنهان داره و قتی بالا میاره به صورت پنیری هستش من شیر خودم رو میدم وقتی شیر بخوره سرش رو میشه عقب اصلا دوست ندارم شیر بخوره رفلاکس پنهان درمان دارد ؟ و آیا من هم باید در تغذیه ام رعایت بشه ؟

