Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- چشم
با سلام وقت بخیر دخترم سه ماهشه چشماش رو خیلی میخارونه همش دستاش رو چشماشه عفونت هم داره قطره باکتی ماید ۱۰ رو براش نوشت متخصص اطفال خوب شد ولی دوباره عفونتش زیاد شد الان خیلی اذیت میشه چیکار کنم
- برفک دهان
سلام آقای دکتر دخترم هفت ماهشه و کنار لپش فکر کنم برفک زده سفید شده بهش چه دارویی بدم؟
- برفک هست
سلام. نوزادم زبانش سفیده ولی نوک زبانش سفید نیست. از کجا بفهمم که برفک هست یا نه چون علامت دیگه ای نداره؟ممکنه بخاطر شیر اینجوری باشه؟
- لکه سیاه روی لثه یکسالگی
سلام وخسته نباشید،روی لثه دخترم که یک سالشه،مدتی هست دوتا نقطه سیاه رنگ دیده میشه ،دقیقا زیر دوتا دندونای فک پایینش،تواین شرایط کرونا جرات نمیکنم برم مطب دکتر،آیا خطرناکه؟لطفا راهنمایی بفرمایید
- زدن پنیسیلین در شیر دهی
سلام وقت بخیر من یک نوزاد ۲۷ روزه دارم که شیر خودمو میدم بهش ،دندونم به شدت عفونت کرده با قرص برطرف نمیشه میتونم پنیسیلین استفاده کنم؟
- اسحال
چرا وقتی نوزادم شیرش را میخورد همان لحظه کثیفی میکنه
- اسهال دخترم
تعداد دفعاتی که یک بچه ۳ ماهه میتونه مدفوع کنه و اسهال نباشه چقده چون دخترم هم شیر منو میخوره هم شیر خشک تو خواب ک اصلا مدفوع نمیکنه وقتی بیداره ۷ تا ۸ بار مدفوع میکنه بعضی موقعا زیاد بعضی موقعا کم
- خوابِ نوزاد
سلام خسته نباشید. نوزاد هفت ماه و نیمه دارم. شبا خیلی بیدار میشه برای شیر. چیکار کنم؟
- دل درد و بی قراری
سلام جناب دکتر نوزاد من نزدیک به چهل روزه هست وزن و قد همه چیز نورماله فقط ابتدا شیر خشک نان میدادیم به نظر میامد سیر نمیشه بعد دکتر اپتامیل داد بعد خودش عوض کرد کامفورت داده اما مسئله اینه که باوجود اینکه بعداز خوردن عاروق میزنه ولی تقریبا همش دل درد داره و بی قراره ومخصوصا توی روزها دایما گریه میکنه چی دستور میدهد سپاس
- بیماری نوزاد
سلام اقای دکتر من دخترم یکماهشه زیاد شکمش باد داره و بوی خیلی بدی هم داره وقتی باد شکمش خالی میشه خیلی گریه میکنه و زور میزنه و خودشه رو جمع میکنه مشکلش چیه
- دلدردودلپیچه درکودکان
با سلام دکتر دختر من ۲۰ روزس بی قراری میکنه و دلپیچه زیاد داره...چ شربتی میتونم بهش بدم.... واس آرام شدنش. با تشکر
- سوختگی پا و ران
سلام من یک دختر چهار ماهه دارم هم شیر خودم هم شیر اپتامیل مصرف میکنه البته تازگی شیرشو عوض کردم تمام پا و ران و باسنش سوخته مثلا اگزما بردم دکتر پماد داده ولی هیچ تاثیری نداشته خواهشن کمکم کنید باید چیکار کنم؟دکتر پماد زینک اکساید مینو بهش داده
- قد نوزاد
سلام اقای دکتر. قد نوزاد پسر من هنگام تولد ۴۷ بود . زایمان هم هفته ی ۳۸ و یک روز انجام شد. آیا این قد در هنگام تولد یعنی نوزاد من در اینده قد موتاهی خواهد داشت؟
- سرفه خلط دارنوزاد۳ ماه
سلام به شما دکتر بزرگوار پسرم ۳ ماهشه دکتر بردم میگه سرمانخورده معاینشم کرد ولی بچم سرفه های خلط دار و گرفتگی بینی داره بعضی اوقات بینیشم میاد ولی قرمزی چشم عطسه نداره بیحال نیست رنگ مدفوعش معمولیه البته اکثرا یبوسته دکترش با تاکید میگفت سرما نخورده اگر نخورده پس علت سرفه خلط دار وگرفتگی واب بینی چیه اب دهانشم زیاد میده
- نوزادسه ماهه یک ماه گذشته۴.۵وزنش بودکه خدمت دکترکرم بین برده بودم
- افت قندوتشنج
سلام اقای دکتر شب ساعت ۸شب کیسه ابم پاره میشه ۱۵روززودتراززایمانم وبیمارستان فرداظهرش بچرو به دنیامیارن وبچه افت قندداشتش وفرداش که اومدیم خونه شب تاصبح بچه مشکلی نداشت ظهرش تشنج میکنه و۲۰روزبیمارستان نگه میدارن .ام ارای گرفتیم گفتن اسیب شدیدپشت سربخاطرتشنج .میخواستم بدونم میشه مثلامادرزادی بوده یابه دلیل تشنج وافت قندشده اسیب مغزی؟
- طریقه مصرفه شربت پدیزان برای نوزاد ۶ ماهه
طریقه مصرف شربت پدیزان برای نوزاد ۶ماهه
- بیقراری بعد ختنه نوزاد
سلام ببخشید پسرم 3 ماهشه ختنه با حلقه انجام داده و بعد 5 روز حلقه افتاد الان 2 روز میشه که حلقه افتاده، از وقتی ختنه کرده تا الان بینهایت بیقرار وکم اشتها شده گاهی چنان گریه و جیغ میزنه لباش کبود میشه خیلی میترسم، ینی بخاطر جای ختنه است یا ممکن مشکل دیگه ای داشته باشه لطفا راهنمایی کنین
- اسهال
با سلام.پسر من سه ماه و ۱۲ روزه هستش. دو هفتس اسهال میره که تقریبا ده روز رگه های خون توش بود بعد اون دیگه ندیدم.ولی اسهال خوب نمیشه.از کیدی لاکت و شربت زینک سولفات هم بهش دادم. در دهمین روز ۱۱crpبود.میخواستم بپرسم داروی دیکه ای نمیشه بهش داد؟
- شیر نخوردن نوزاد
سلام آقای دکتر نوزاد ۸۶ روزه ای دارم از روز ۴ تولد سینه نمی گیرد اکثرا با قاشق باید شیر بدهم شیشه هم امتحان کردم نگرفت وقتی گشنه می شود حاضر است دستهایش یا لباسش را بمکد اما سینه نه خواهشا بگید چکار کنم

