Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- نخوردن غذای کمکی
سلام اقای دکتروقت بخیر پسرم۹ماهشه دندونم دوتا داره ازکی میتونم بهش غذاهایی ک خودم میخورموبهش بدم چون تاالان غذای کمکی فقط سرلاکو دوس داره هیچی نمیخوره
- شماره شیرخشک
سلام پسرم ۶ ماهشه ووزن ۸ کیلو داره کی میتونم شماره شیرخشک ببلاک ۲ بگیرم الان ببلاک ۱ استفاده میکنه مرسی
- حساسیت پوست صورت نوزاد چهارماهه
- میزان دوز مصرفی شربت آزیترومایسین
سلام بچه ام ۹ ماهش ۹ کیلو دکتر آزیترومایسین ۲۰۰ تجویز کرده میخواستم دوزشوبدونم
- تغيير شير خشك نوزاد
بإسلام. نوزادم رفلاكس و الرژي دارد.چه شيرخشكي مناسبه براش..چون شيرخشك اچ آ خورد إسهال شد.وشب خس خس سينه و ناله توخواب داشت.شيرخشك إي آر ميخوره ولي صورتش قرمز شده
- گریه کردن دخترم
سلام روزبخیر دخترم۲۱روزه بدنیااومده شیرخودموخوب میخوره ولی زیادگریه میکنه یه ذره میخوابه بیدارمیشه بازم گریه میکنه دلیلش چی میتونه باشه؟آیاخطری داره یکمی بهش قطره استامینوفن پاراکیدبدم؟
- نوزاد
سلام من یک نوزاد 42روزه دارم موقع ادار زیاد گریه میکنه وقتی ک ادار میکنه بعدش آروم میشه آیا مشکلی داره!!
- شیرین کردن شیرخشک
سلام. میشه تو شیرخشک آپتامیل یکم شکر بریزیم. نوزاد ۶ ماهشه
- سونومغزنوزاد نارس
سلام،دخترم۴۵روزشه،که۳۲هفته و۶روز به علت پارگی کیسه آب بدنیااومد،امروز سونوگرافی مغزی گرفتن ازش میخواستم جوابشوببینید مشکلش چیه،اینم بگم گه۱۷روز nicuبود که۸روز اکسیژن گرفته،همه چیزشو زده نرمال،فقط خط آخرش نگرانم کرده که نوشته شواهدlenticulo_striate vasculopathyبصورت کانون های اکوژن درBasal gangliaدوطرف مشهوداست.
- سلام وقت بخیر دختر من تو 7ماهه ولی وزن خوب نمیگیره الان 6کیلو هست 1800بود بدنیا آمد غذا هم نمی خوره شیر خشک میخوره گیگوز میشه راهنمایی کنید
- زردی
سلام من بچم پنج روزش بودزردی گرفته بود بعدبردیم یک شب بیمارستان بستری شدخوب شدبه ماگفته بودن دوسه روزبعدبچمونوپیشه متخصص اطفال ببریم ببینش ولی مادقیق نمیدونم خیلی زودتریادیرترازاون موقعی که گفته بودن بردیمش پیش متخصص اطفال حالا میخواستم ببینم چون ماخیلی زودتریاخیلی دیرتربردیم پیشه متخصص اطفال ممکنه زردی توبدنش مونده باشه ومشکل سازشه اگه زردی مونده بودالآن معلوم میشدالآن بچم چهارماه ونیمشه مرسی
- اسهال نوزاد۷ماهه
باسلام وخداقوت پسره هفت ماه دارم که اسهال داره دکتر اطفال بردم پودر کیدی لاکت داده آیا استفاده کنم یاخیر
- آزمایش
سلام آقای دکتر دخترم هشتم مهر میره تو یازده ماه تا حالا آزمایش خاصی انجام نداده چه آزمایشی لازمه؟ما به خاطر کرونا زیاد دکتر نمیریم
- پزشکی
سلام خسته نباشید اقای دکتر بچمون ۶ماهشه دوروزه که شربت آفاکسیم بهش میدیم ازامروز بدنش دونه های قرمز زده وخارش داره چیکارکنیم ممنون ازشما
- فاویسم
سلام دکتر وقت بخیر ببخشید پسره من یک ماهه هست شیر خودم بهش میدم آیا عدس سبز وعدس قرمز هم برای او که شیر خودم میخوره ضرر داره
- قطره آهن
سلام آقای دکتر پسر من الان 7ماهشه شما براش قطره میم تجویز کردین روزی 30قطره میخوره اگه بخوام قطره آهن فروم بهش بدم به جای مولتی ویتامین چی باید بهش بدم
- اسهال
سلام وقت بخیر نوزاد من 20 روزه هست واززمانی ک متولد شده مدفوع شل و آبکی و اسهالی هست دفعش همراه با آبه.وقتی هم میخواد دفع کنه خیلی جیغ میزنه و اذیت میشه انگار ک پشتش سوخته کرم کالاندوالا هم میزنم ولی فایده نداره.رنگ مدفوعش زرد هست و اوایل گفتن بخاطر زردی هست ولی الان زردیش رفع شده ولی هنوز خوب نشده اسهال.چکار کنم خیلی نگزانشم .خودمم کرونا مثبت شدم ولی نوزادم منفی بود .نمیتونم ببرمش دکتر حضوری بااین شرایط ممنون میشم کمکم کنید؟؟؟
- شیر خشک اچ آ
سلام خسته نباشید. دخترم ۳ ماهشه آلرژی داره و شیر خشک ببلاک اچ آ میخورد و نفخ شدید داشت. بعد آپتامیل اچ آ دادم که نفخ نداشت اما به دلیل طعم بد روزانه فقط ۱۰ به پیمانه آن هم به زور بهش میدادم. الان نان اچ آ گرفتم که طعمشو دوست داره اما بازم نفخ شدید داره. ۲ تا سوال داشتم اول اینکه شنا چه شیری پیشنهاد میدین؟ و دوم اینکه میتونم همینطور شیر خشک های اچ آ رو تعویض کنم تا به نتیجه برسم آیا مشکلی پیش نمیاد؟
- سرماخوردگی و سرفه خلط دار
سلام اقای دکتر پسرم دو ماهشه خیلی سرفه میکنه و خشکه بینیش گرفته و شیر کم میخوره چند روزه بردمش دکتر دارو فقط شربت سرفه داده و قطره بینی بهتر نشده خیلی اذیت میشه چه کنم
- کرونا
سلام متاسفانه خودم کرونا گرفتم و نوزاد سه ماه و نیمم هم کرونا گرفت الان دو هفته از زمان گرفتن کرونامون گذشته حالمون خوبه آیا هنوز کرونا در بدنمان هست ممکنه یه کسی انتقال بدیم

