Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- گريه
بإسلام نوزادي ٥ماهه دارم كه از ٣ماهگي وارد خو جمعي ميشوم شروع به گريه شديد ميكند در حدي كه نفسش بند مي آيد،هيجوره هم آرام نميشود مگر آنكه از محيط خارج بشم حتي اگه جاي خلوتي هم باشم و حدود ده نَفَر ادم اضافه بشن باز شروع با گريه ميكند،نوزاد من بشدت آرام است و اصلا گريه نميكند،يه صداي اذان و مداحي گريه ميكند.هيچ مجلس ختمي نميتونم برم چيكار كنم حتي مهماني
- تغذیه
پسرم ۴ماه و۱هفته است و تقریبا کل روز مشغول شیر خوردن است هر وعده شیر خوردنش نیم ساعت ب طول می انجامد و احساس میکنم ک سیر نمیشود آیا مجاز ب سر لاک دادن هستم؟
- کودک ۱۸ماهه دارم که تب داره باشیاف وقطره تبش پایین نمیاد میخواستم بدونم میتونم از امپول بتامتازون استفاده کنم
- تب و استفراغ
با سلام و خسته نباشید خواهر دو ساله ام دیشب شام عدسی با ماست خورد و قبل از خواب هم شیرینی خورد و بعد خوابید ولی بعد از یک ساعت خواب بیدار شد و حالت تهوع داشت و بعد استفراغ کرد و تب داشت شب حالش بدتر بود ولی الان بهتر است ولی کمی تب دارد . ایا بخاطر خوردن زیاد غذاهایش است؟چه مریضی میتواند باشد؟ کرونا نیست؟ ایا باید به پزشک مراجعه کنیم؟
- تب
دانه های ریز سرخ رنگی که بعد از تب به وجود میان نشانه چه مریضی ست
- گرفتگی بینی
سلام اقای دکتر من دخترمو اوردم پیشتون سرماخورده بود سیتریزن بهش میدم ولی اصلا ابریزش بینیش بند نیومده بدترم شده یه شربتی معرفی کنید غبریزش لینیشو غط کنه گرفتیگم داره ۷ماهشه
- وزن بچه
- اطفال
موارد مصرف قطره پاراکید
- استفاده ویتان به جای قطره آهن
باعرض سلام و خسته نباشید خدمت شما نوزاد ما شش ماهشه و هرکاری میکنیم قطره آهن رونمیخوره ایا امکان داره ویتان رو به جای قطره اهن بهش بدیم؟
- سرماخوردگی
پسرم هفت ماهشه سرما خورده ابریزش بینی و گاهی عفونت چشم داره... اموکسی سیلین ۱۲۵باید چند سی سی بهش بدم؟
- قطره استامینوفن
پسر سه ماهو نیم ما به دلیل مشکل کولیک شب ها دل پیچه داره و درد نمیزاره بخوابه ولی اگر نیم سی سی قطره استامینوفن بهش بدیم بعد از نیم ساعت آروم میشه و خوب میخوابه استفاده از این قطره هرشب مشکلی ایجاد میکنه؟
- س لام
سلام دکتر ببخشید چندسوال داشتم ۱.نوزاد۳۶روزه ام ساعاتی ازشب بدسینگی و گریه میکنه احتمالا کولیک باشه چه درمانی داره آیا و تاکی طول میکشه؟ سوال دوم اینکه یا یکبار در روز مدفوع داره یا روز درمیان حجم زیاد و زور میزنه شیر خودم و روزی ۹۰سیسی شیرخشک بیومیل میدم ایا یبوسته یا اوکیه؟
- مصرف آموکسیسیلین اورال125
با سلام.مقدار مصرف شربت آموکسیسیلین 125چقد باید باشد
- قد نزاد ۶ ماهه
با سلام قد تولد دخترم ۴۸ سانتی متر بود ـ الان توی ۶ ماهگی ۶۳ سانتی متر ـ نگران قدشم ـ میتونم زینک بهش بدم؟!
- سرماخوردگی نوزادسه ماهه
سلام.خسته نباشی پسرم سه ماهه اش هسته سرفه خشک میکنه ودماغ هاش یه کمی میگیره میشه یه دارو بگید بهش بدم که زودتر خوب بشه که نبرمش دکتر
- ضربه به سر نوزاد
سلام آقای دکتر ، پسرم ۸ ماهه اس امروز صبح از روی تخت افتاد و قسمت راست سرش خورد به پایه میز کناری، یکم گریه کرد و بعدش آروم شد ولی احساس میکنم یکم بیتاب تر از روز قبل بود، هیچ علامت دیگه ای هم نداره خدا رو شکر ، خیلی میترسم ببرمش اورژانس؟ لطفا راهنماییم کنید
- زاديتن
بإسلام.دخترم هفت ماهشه دكترمتخصص كودكان براش زادين خارجي و گرانول سينكاست تجويز كرده..وقتي زاديتن رو بهش دادم صبح كه بيدار شد ديدم چشماش ورم كرده و گردن و صورتش پراز دونه هاي قرمزه.دو بار هم استفراغ كرد كه دختر من اصلا استفراغ نميكنه..داروهاشو قطع كردم سرحالتره دكتر زنگ زدم گفت ربطي به داروها نداره اخه دخترمن جز شير هيچي نميخوره شيرخشك اي آر ميخوره براي رفلاكسش بنظر شما ميتونست عوارض داروها باشه؟
- سوپ
سلام دکتر دخترم۱۵۶روزه ست یا به عبارتی پنج ماهش و تموم کرده از دو هفته پیش بهش فرنی و سرلاک دادم میتونم سوپ رو براش با گوشت گوسفند شروع کنم علاقه ای به خوردن شیر نداره شیر خشک میخوره
- با اب جوش نزده برای نوزادم شیرخشک درست کردم
سلام من به نوزاد ۷ماهم اب جوش نزده دادم ممکنه اتفاقی براش بیفته؟
- برفک دهان
آقای دکتر داخل دهان پسر ۱۷روزم سفیدک زده چکار کنم ممنون میشم پاسخ بدید که چکار کنم

