Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام
سلام من بچه ۲ماهو۸روزدارم کلیه هاش سنگ داره
- سرفه نوزاد
با سلام پسرم ۵ ماهه است وحدودا از ۱ ماه گذشته دچار سرفه های شدید شده و هنگام نفس کشیدن خس خس داره دکتر شربت آنتی بیوتیک ۱۲۵ تجویز کرد هر نوبت ۵ میلی لیتر .ما برای دوهفته استفاده کردیم ولی بعد از چند روز دوباره علائم برگشت و الان دوباره ۴ روزه که شربت آموکسی ۱۲۵ استفاده میکنیم ولی هنوز بهبود پیدا نکرده ممنون میشم از راهنمایتون
- کار کردن زیاد از حد شکم نوزاد ۵ ماهه
سلام خسته نباشید
من پسری ۵ ماه دارم و یکدفعه مدفوعش زیاد شد. در روز ۵ تا ۶ بار مدفوع میکنه وهم شیر خودمو میخوره همم شیرخشک به عنوان کمکی بهش میدم میخواستم بدونم علتش چیه وچیکارمیتونم بکنم؟ تازگی ها لاغرم شده واشتهاشم خوبه. بخاطره دندونه اسهال نیست رنگشم زرده.
با تشکر
- نوزادان
سلام.خسته نباشید.پسرم چهارماه و ۱۶ روزشه.تا یک ماه پیش من از کریر زیاد استفاده میکردم براش.در طول روز فقط.فقطم با کریر اروم میشد.الان شنیدم که میگن ممکنه به کمرش فشار بیاد و کج بشه و یا مشکلات دیگه.نگران شدم.درسته این حرف؟مصره برا بچه کریر؟
- دادن شیر خشک
سلام من پسرم نه ماهشه تا الان بهش شیر خودمو میدادم البته میدوشم میدم چند روزه شیرم نمیاد مبخواستم ببینم چه شیر خشکی بدم.
- میزان مصرف سفکسیم
با سلام و عرض ادب دختر بنده ۱۴ ماهشه وزنشون ۹ کیلوگرم چند سی سی سفکسیم ۱۰۰ باید بهشون بدم و روزی چند بار ممنون اقای دکتر انشاالله پایدار باشین
- سرما خوردگی نوزاد ۳ماهه
سلام آقای دکتر نوزاد سه ماه من ترشحات سفید از دهان بیرون میدهد مرتب عرق میکند
- ابله
دختر من۶ماهشه ۳ روز ک ابله گرفته اولش دونه رو صورتش و سینش بود حالا یکمی تب میکنه ولی جای ابله هاش داره میره چرا دخترم تب میکنه؟
- زدن واکسن 6 ماهگی
سلام پسرم 6 ماه است این دوهفته هستش سرما خورده دکتر بردم ولی هنوز علائم سرماخوردگی تو جونش هستش یه هفته پیش نوبت تزریق واکسن 6 ماهگی داشت الان چیکار کنم باوجود علائم سرماخوردگی باید بچه رو ببرم واکسن بزنم؟
- کبودی ناخن
باسلام ووقت بخیرببخشین از دیروز متوجه شدم ناخن پسرم خیلی کمرنگ کبود شده اما دور دهنش کبودی نیست بعضی وقتا موقع شیر خوردن بیقراری میکنه میشه بفرمایین خطرناکه یا موردی نیست؟درصمن بچم ۷۰روزه هستش.
- رشد سر کودک
من پسرم میکروسفال هست آیا برای رشد سرش درمانی وجود داره؟ الان یک ماه و نیم هست و سونو سر اختلالی نشان نداده،با تشکر
- شیر نخوردن نوازاد پنج ماهه و عدم وزن گیری
با سلام و خسته نباشید من یه پسر پنج ماه و نیمه دارم که توی هفته ۳۵ به علت iugr ختم بارداری دادم و وزن تولد ۲۴۰۰ بود؛ وزن گیری پسرم خیلی خوب بود و تقریبا ماهی یه کیلو میگرفت تا ماه پنجم که دیگه وزن نگرفت و از شیر خوردن امتناع میکنه اصلا تمایلی به شیر خوردن نداره و با اینکه گرسنه س اما نمیخوره دکتر رفلاکس تشخیص دادن با توجه به اینکه بالا می اورد؛ الان پانزده روزه که امپرازول و یک هفته س که شیر آپتامیل پپتی و قرص دومپریدون بهش میدم شیر که به زور چند شماره در روز میخوره متاسفانه بهبودی نمیبینم😔😔😔بخاطر شروع کرونا هم نمیتونم بدم شهر دیگه بخاطر دکتر واقعا کلافه و سر در گم و نگرانم.فقط میشینم بالا سرش و گریه میکنم دیگه واقعا نمیدونم باید چیکار کنم
- شربت ازیترومایسین 200به کودک ده ماهه چقدر بدم
- جوش زدن پای نوزاد
باسلام دختر پنج ماه داره تازه کمکی شروع کردم جند روز روی ناحیه تناسلیش جوش زده و قرمز چی بزنم روش پماد زینک زدم اصلا بهتر نشده
- تبخال
سلام،من تبخال زدم نمیدونستم ک برا بچهها خطرناک هست وچهار روز پیش پسر پنج ماهه برادرم رو بوسیدم مادرش خیلی نگرانه و البته خودم چند روز طول باید بگذره ک خیالم راحت بشه خطر برطرف شده؟؟؟؟؟
- نوزاد ۵۰ روزه
سلام خیته نباشین پسرم ۵۰ روزشه ۵ روزی ک مدفوع نکرده خیلی هم زور میزنع گریه میکنه همه کار هم کردیم ماساژ و این چیزل تاثیر نداشته خیلی بی قراری میکنه چیکار کنم؟
- سلام نوزاد ۷ ماهه دارم که اظهال شده که هر۴۵ دقیقه ای چکار باید کرد دسشوتی مدفوع میکنه ویکمی هم تب دار
- تغذیه کودک رفلاکسی
سلام اقای دکتر پسرم شش ماه هست وزنش رو نمودار نارنجی هست تولد۳کیلو بود الان۶۶۰۰ تپل نمیشه رفلاکس داشت غذای کمکی دوهفته شروع کردم چه غذاهایی بهش بدم که قوی بشه
- راه حل درمان کیست روی جمجمه پوست سر
سلام.پسرم ۶ماهشه یه کیست اندازه نخود سمت راست سرش پشت گوش داره اندازه ۸میلی متر.آیا بزرگترمیشود؟باید حتما جراحی بشه؟
- مدفوع نکردن نوزاد
سلام، آفای دکتر، نوزادم چهل روزه است، الان 5 روزه که مدفوع نکرده، هیچ علائمی از بی قراری یا دل درد نداره، ممنون میشم بابت درمانش راهنمایی بکنید.

