Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- آموکسی سیلین
سلام شربت آموکسی سیلین که ۷ روز داخل یخچال باید نگهداری شود را یک روز یادم رفت یخچال بزارم آیا خراب شده امروز روز سوم هست دارم شربتشو میدم
- خواب
سلام پسرم دوسال چهار ماهش چه دیربخوابه چه زود تاصبح دوسه باربیدارمیشه.گاهی یه نق گریه هم میزنه گاهی میشینه دوباره درازمیکشه یا اینکه میگه روپا بخوابون.نصف شب بایدپاشم بزارمش روپام..صبح ساعت ۶تا ۱۰دیگه خوب میخوابه.. آیا طبیعیه یا دلیل دیگه داره ممنونم
- علت زور زدن و باد معده نوزاد و مدفوع نکردن چند روزه نوزاد
- اسهال
سلام آقای دکتر خسته نباشید،بچه من الان ۲۳ ماه و ۸ روزشه الان ۱۰ روزه اسهاله همه نوع دارو هم دادم ولی فایده نداره ۱۴ ماهــگی تا ۱۶ ماهگی هم اینجوری شد ک دکتر بردیم گفتن شیر بدون لاکتوز بدین ک بد گیر میاد یا بدون نسخه نمیدن اون مدت ریسورس جونیور دکتر دادن یه ماه دادیم تا ک خوب شد الان باز همونجوریه شیرم گیر نمیاد از شیر گرفتمش غذا هم اصلا هیچی نمیخوره حتی مزه هم نمیکنه من چکارش کنم واقعا کم آوردم&ممنون از لطفتون
- سلام اقای دکتر خسته نباشید میتونم براب گرفتی بینی دخترم بخور اکالیپتوس مصرف کنم ۸ سال دارد
- سرفه نوزاد۳ماهه
سلام دخترم۳ماهه هس حدود ۱۰روزی میشه سرفه میزنه خوب نشده دکترهم بردمش شربت ازیترومایسین۱۰۰شبی۱نیم سی سی.باشربت سیتریزین ۱۲ساعتی۱سی سی به مدت ۱ هفته بهش دادم بازم سرفه میزنه چکار کنم که خوب بشه ممنونم
- مسمومیت نوزاد
سلا م شربت زینک سولفات زیاد به نوزاد ۶ ماه ام دادم میداد بیرون با ز من دوبا ره بهش دادم
- ابریزش بینی
اقای دکتر دخترم بیست ماهه است و شش ماهه که مهدکودک میره، الان حدود دو ماهی میشه که مرتب بینیش ترشحات شفاف داره، شبها نیوتادین بهش دادم بازم در طول روز بینیش ترشح داره، اسپری کلداماریس هم روزی سه نوبت طبق دستور پزشک زدم ترشحاتش کمتر شد ولی بازم هست کامل قطع نشد، وقتی غذای بودار میپزم آبریزش بینیش بیشتر میشه، اقای دکتر علت این ابریزش بینیش چیه؟ و چیکار کنم بند بیاد؟ ممنونم ازتون
- کودک ۳ساله دارم هنوزحرف نمیزنه هرکلمه که میگی تکرارمیکنه ولی حرف نمیزنه
- تب مداوم
باسلام پسر يازده ماهه اي دارم ك دوشب است تب مداوم ٣٨تا٣٨/٥دارد هر٦ساعت به او استامينوفن دادم قطع شد و بعد از هر ٦ساعت مجدد تب دارد لطفا راهنمايي بفرماييد چه كنم
- بی اشتهایی
سلام تورو خدا کمکم کنید بچم شیر خشکیه شیر نمیخوره ۲۰ هم بردم واکسن ۶ ماهگی زدم حالا اصلا لب به شیر نمیزنه و میخوام شیر بدم جیغ میزنه و گریه میکنه بچم آب شده غذای کمکی هم نمیخوره؟
- مقدار مصرف قطره باکتی ماید ۱۰
برای کودک ۳ ساله که چشمش عفوت کرده و ترشح میده طوری که از،خواب بیدار میشه کلا چشماش پر و یک چشمش ورم کرده چه مقدار قطره باکتی ماید ۱۰ استفاده کنم و هر چند ساعت
- اسهال نوزاد یک ماهه
آقای دکتر من یه اشتباهی کردم به نوزاد یک ماهه ک یبوست داشت چند قطره روغن تو شیرخشکش ریختم والان امروز ۴ بار مدفوع ابکی داشت نمیدونم چیکار باید بکنم میترسم خیلی یه چیزیش بشه
- شپش
سلام دکتر دخترم هفت ماهه و فاویسم داره شپش گرفته چ شامپویی مصرف کنم
- فاویسم
سلام دکتر دخترم تحت نظر شماس فردا باید واکسن چهار ماهگیشو بزنه فاویسم داره قطره آستامینوفن و توی نت خودم نوشته براشون ضرر داره ولی من بهش دادم 2ماهگیش الان8100 بهش بازم استامیفون بدم؟
- سوال از پزشک متخصص نوزادان
نوزاد ۱۱ ماهه پسردارم که ۳ روز مدام پاهاش به هم می ماله و سرش خم میکنه و بی قراری و گریه میکنه وغیر ازشیر مادر هیچ نمی خوره به چند پزشک بردم و کمک گرفتم و سو نو هم گرفتن چیزی نیس چکار کنم موندم فقط گریه میکنه
- بچم اول قشنگ شیر میخورد حدود۲۰دقیقه ولی الان که ۲ماهشه قشنگ نمیخوره بهزور بهش شیر میدم خیلی نگرانم میترسم وزن کم کنه
- عوارض واکسن 18 ماهگی
3 روز بعد از تزریق واکسن 18 ماهگی فرزندم دچار بثورات پوستی قرمز رنگ و خارش دار شده است آیا طبیعی و از عوارض واکسن است یا حساسیت به چیز دیگری است؟
- خلط سینه نوزاد
دکتر سلام پسرم ۵ ماه و ۲۰ روزشه دکتر براش شربت تئوکال داده هر ۸ ساعت چند سی سی بدم
- زردی نوزاد
نوزاد بیست و یک روزم هنوز صورتش و چشماش زرده ایا هندز خطر دارد

