Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- میوه
سللم. پسرم ۸ ماهشه. چه میوه هایی بهش بدم؟ باید میوه ها رو بپزم یا خام بهش بدم؟
- کارنکردن شکم
سلام اقای دکتر وقت بخیر پسرم ۸ماهشه ۳روز شکمش کارنکرد بعضی وقتاحس میکنم ی زور ریزی میزنه ولی بعدش خبری نیس تاچند روز شکمش کارنکنه طبیعی؟
- دادن نبات داغ به نوزاد
سلاماقای دکتر نوزاد ۳ ماه و نیم دارم عیب نداره نبات داغ بهش بدم؟دل درد داره.
- نان اچ ا۲
سلام دکتر شیر خشک نان اچ ا ۲ پیدا نمیشه گیگوز و نان ساده و بیومل ۱ رو با ببلاک ای ار قبلا چک کرده بودم بهش نمسازند یا یبوست و یا اسهال میگرفتبه نظرتون اگه پیدا نشد چ شیری بگیرم به جای این شیر ک آهن بالایی داشته باشه چون فاویسم داره برام آهن ش خیلی مهمه
- سنگ کلیه نوزاد دو ماهه
سلام.نوزادی دو ماهه دارم که هر دو کلیه هاش سنگ داره.میخواستم بدونم شربت پلی سیترات سنگش و دفع میکنه؟
- وزن نوزاد
سلام.ببخشید دکتر دخترم نه ماه دارد با وزن تولد ۲۹۰۰الان هفت کیلو است. آیا به خاطر کمبود وزنش اگر زینک بخورد خوب است؟شیر خودم راهم می خورد برای وزن گیری بهتر چه به او بدهم؟می توانم شیر خشک یا سرلاک هم بدهم؟
- علت زور زدن باد معده نوزاد یک ماهه
سلام علت زور زدن کش قوس کشیدن نوزاد یک ماهه چیست
- کش وقوص دادن نوزاد
سلام پسرم دوماه و11روز داره خیلی کش وقوص دازه توخواب وزنش هم خوبه شیرم مرتب میخوره فقط همین کش وقوص خواب ازش گرفته دارویی نداره
- غذای کمکی
سلام خسته نباشید دخترم شش ماه و بیست روزشه فرنی و سرلاک خوب نمیخوره چی به عنوان غذای کمکی بهش بدم پوره میوه میتونم بدم ؟ بایدمیوه پخته باشه ؟ موز الان میشه داد؟ اب چه مقدار بدم ؟ به جای اب میشه اب میوه طبیعی بدم ؟ در روز چند وعده بهش غذای کمکی بدم؟
- گريه در خواب
سلام آقاي دكتر دخترم ٥ ماهشه بعضي وقتا با گريه از خواب بيدار ميشه اطرافشو نگاه ميكنه انگار كه بترسه از چيزي به اين حالته
- تیرویید
سلام پسر من یک ماهشه بریدمش دکتر گفت زردی داره ازمایش گرفتن الحمدلله زردیش کمه فقط تیروییدTsh 5.89است ایا خطر ناک است یا نه
- سرماخوردگی
پیر ۶ ماهه ام شربت لیسکانتین(هر ۱۲ ساعت ۳/۵سی سی ) مصرف میکند. الان سرماخوردگی دارد چ دارویی و ب چ میزان بهش بدم؟
- نخوردن شیر مادر
سلام آقای دکتر دخترم 5روز دیگه چها ماهش تموم میشه از دو ماهگی اشتهاش به شیر مادر کم شده در طول روز ممکنه پنج شش ساعت شیر نخوره گشنشم هست ولی سینه رو نمگیره ولی شیرمو میریزم تو شیشه میخوره شبم واسه شیر بیدار نمیشه معدشم در روز چهار بار کار میکنه. وزن تولد 3الانش 5و نیم جستش ریزه قدشم این ماه رشد نکرده لطفا راهنماییم کنید چیکار کنم.
- پریدن شکم
سلام علت پریدن شکم نوزاد در حالت نشسته به بالا پایین چیست ممنون
- قطره آهن
سلام وقتتون بخیر.
آقای دکتر دخترم الان 7 ماه و 17 روزشه هر روز من بهش قطره مولتی ویتامین ویواکیدز میدم. آیا باز نیازه بهش قطره آهن هم شبا بدم یا خیر.
ممنون میشم بفرمایید.
- نوزادی
سلام نوزاد من هفت ماهشه ودرست شیرنمیخوره چند وقتیه بنظرتون چیکار کنم؟ ؟ ومن قطره مولتی ویتامین و آد هردوشو روزی ۲۵ قطره میدم بهش بنظرتون اینکه هردوشو میدم مشکلی داره یابایدفقط یکیشوداد؟؟
- آیا گریپمیکسچر باعث یبوست میشود؟
سلام وقتتون بخیر پسر من ۳ ماه و ۲ روزش هست به خاطر دل درد یک هفته بود که بهش گریپمیکسچر میدادمکه دل دردش هم در این یک هفته خوب شد ولی دچار یبوست شد که بعد ۳ روز خوب شد..آیا ممکنه گریپمیکسچر باعث یبوست شده باشد؟اگر بله پس چه شربتی بهش بدم..من ایران زندگی نمیکنم اگر امکانش هست یه شربت برای دل درد که همانند گریپمیکسچر باشد که عوارصش یبوست نباشدمعرفی کنید ممنونم
- اسهال نوزاد 3 ماهه
با سلام نوزاد 3 ماه تمام فاویسم من 5 روزه مبتلا به کرونا شده توسط دکتر عفونی ویزیت شد و گفتند از لحاظ گلو و ریه و گوش مشکلی نداره فقط تب داشت ک رفع شد بعد از 3 روز الان امروز اسهال گرفته چیکار کنم؟
- شیرشبانه
سلام خسته نباشیددکترمیخواستم بپرسم که من ازکی شیرشبانه روقطع کنم
- سرلاک
سلام وقتتون بخیر آقای دکتر من نوزادم ۴ماهشه بخاطر رفلاکس دکتر گفت غذا رو براش شروع کنم من اشتباه کردم وسرلاک دادم یه قاشق چای خوری ولی برا بچم سنگین بود همش گریه میکنه چیکارکنم

