Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- علت بيماري
پسرم صبح كه بيدار شد استفراغ كرد بع بهش صبحانه دادم اونم بالا اورد تب كرد بروفن دادم تبش ارند پايين سوپ خورد اب پرتقال ٢-٣ ساعت گذشت باز استفراغ كرد
- میزان مصرف دارو در 2 سالگی
با سلام دختر من 23 ماهشه که با وزن 1/850 (نارس) به دنیا اومد. الان وزن11/400 و قد 82 رو داره. میخواستم بدونم از نظر قدی و وزنی چطوره. 2- تا الان یک سی سی کیدز پلاس و یک سی سی قطره فروگلوبین میدادیم بهش. از دوسالگی به بعد برای مصرف ویتامین چه توصیه ای دارید. ممنون میشم بفرمایید.
- حساسیت و عفونت چشم
پسرم هفت ساله است دکتر قطره و پماد بتامتازون تجویز کرده فراموش کردم بپرسم که آیا قطره سولفاستامید که دکتر قبلی تجویز کرده بود را ادامه بدهم یا نه آخه هنوز چشمش عفونت داره
- گلو درد
سلام آقای دکتر. دیفن هیدرامین درمان قرمزی گلو کودک ۳ ساله هست؟
- گریه شبانه کودک
سلام بچه ی من پنج سالشه هنگام تولد تا الان شبا بدون هیچ مشکلی از خواب می پره و گریه میکند ازشم ازمایش همه چی گرفتیم مشکلی ندارد فقط یکم کم خون هست ایا مشکل چیه ممنون میشم جواب بدید
- سرماخوردگی دخترم
دختر ۴ سالم تب و سرفه شدید داره چند تا دکتر بردم داروهای مختلف دادن هنوز خوب نشده تبش با دارو میاد پایین دوباره میاد بالا چکار کنم
- سرماخوردگی
سلام ببخشید پسر من پنج سال و نیم هستش از دیروز گلو درد داره و روی لوزه هاش چرک کرده بهترین آنتی بیوتیک چی میتونم بدم چون دوست ندارم اصلا تو این شرایط بیرون ببرمش با تشکر دو روز پیش هم تب داشت پروفن دادم
- 56
سلام آقای دکترپسرم هفت ماه کامل است الان باکمک دستهش کوتاه میشینه سرش به عقب میره انگار چشماش چشمک میزنه ولی وقتی سرش بالا نره مشکلی نداره آیاچشماشمشکل داره واینکه چرانمیتونه بدون تکیه گاه مدت زیادی بشینه
- پسرم ۴ونیم سن داره گلوش عفونت داشت بردمش دکتر سفکسیم ۱۰۰ هر ۱۲ ساعت ۵ سی سی بهش داده الان میگه حالم بده رنگ وروش هم زرد هست چکار کنم لطفا راهنمایی کنید ممنونم
- خوردن کاغذ و دستمال
با سلام به آقای دکتر ،دختر من ۲۱ ماهشه،هر چیزی را تو دهانش میزاره ،بیش از حد ،حتی دستمال و کاغذ و مهر و پاک کن میخوره ،هر آشغالی هم میزاره دهنش،دیگه نمیدونم چکار کنم ،لطفا راهکار بدید ممنون
- دگزامتازون در مخملک
دخترم یک هفته هست که گلو درد گرفته و همون روز اول دکتر اطفال بهش آمپول دگزا شربت کوآموکسی کلاو تجویز کرد البته دانه ها حدود شش روز پس از گلو درد بیرون ریخت به نظرتون دگزا میتونه مانع رفع کامل عفونت بشه؟
- علت ورم سینه کودک سه ساله
باعرض سلام و خسته نباشید، ببخشید دختر سه ساله من امروز که از خواب بیدار شدم متوجه شدم سینه هاش ورم کرده ، دلیلش چی میتونه باشه؟
- سلام پسرم یازده سال داره کلیندیوم سی استفاده کند
سلام پسرم یازده سال دارد وبیشتر معدش ترش میکنه وعصبی هست کلیندیوم سی می تواند مصرف کند یک بار ب او دادم خیلی از لحاظ روحی خوب شد
- سلام آقای دکترخسته نباشید.حدودیک هفته هست که دخترم تب به همراه سرفه های خلط دار داره بهش سفکسیم ۱۰۰هر۱۲ساعت ۵سی سی میدم به همراه ستادین دی سی هر۸ساعت ۵سی سی.میخستم ازتون راهنمایی بگیرم که چه نوع شربت چرک خشکن رومیتونم جایگزین کنم تادخترم زودترخوب بشه .چون سفکسیم جواب نمیده
- خلط بینی در خواب و اذیت شدن
با سلام دختر شش ساله دوهفته پیش سرما خورده الان تو دماغی حرف میزنه شبها موقع خواب انگار که اذیت بشه یه خلطی توی حلق یا بینیش باشه اینجوریه من ایروکاست بش میدم سرفه نداره ولی تو خواب اذیت میشه
- شربت اشتها آور
دخترم ۸ماهشه .وزن زمان تولدش ۳۳۰۰وحالا ۷۷۰۰ وزنشه .خیلی کم اشتهاست.میتونم بهش زینک سولفات بدم ؟چه مقدار زینک سولفات روزانه بهش بدم؟
- زردی دست و پا کودک ۷ ساله
پسر ۷ ساله دارم که یک هفته پیش دست و پاهاش زرد شده و بعد از یک روز از بین رفت ولی دوباره دیروز دست و پاهاش زرد شده و هیچ گونه علائم بی اشتهایی و ضعف نداره دلیلش چیه آیا مشکل از کبدش هست یا نه؟ممنون میشم منو راهنمایی کنید
- بیماری گوارشی
دکتر برای کودک من فارکسیم ۱۰۰ تجویز کرده ولی میزانش رو نگفته پسرم ۱۷ کیلو وزن دارد و بیرون روی کم ولی دل درد به همراه تب ۳۸ درجه داشتن
- مصرف همزمان شربت سرماخوروگی و شیاف استامینوفن
سلام بچم ۲ سالو ۲ماهشه تب داشت بهش سرماخوردگی و شیاف استامینوفن و همزمان استفاده کردم خطرناکه الان خوندم ک نباید باهم استفاده میکردم
- کتو تیفن
سلام پسر من ۲سالو نیمه هست با وزن ۱۸ دکتر گفت ۵سی سی کتوتیفن زیاده آیا و اینکه یک ساعت بعد سرماخوردگی خوردگی دادم ضرر داره

