Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شربت چرک خشکن
سلام وقت بخیر پسرم دوماه و۲۰ روزشه بخاطر عفونت گلووکیپیه گوش داشت دکتر بهش کوآموکسی کلاو۴۵۷ هر ۱۲ ساعت ۵ سی سی داده وزنشم ۷ کیلوس حالا از لحظه ای که دادم اسهال داره وسوخته باید چکار کنم ممنونم
- مولتي ويتامين
بإسلام.ديروز واكسن ٦ماهگي دخترمو زدم.بهداشت بهش قطره مولتي مويتامين داد.دختر من آلرژي داره ميتونم قطره رو بهش بدم؟ دختر من قطره استامينوفن هم نميتونه بخوره بالا مياره بهش شياف ميزدم..اگه قطره مولتي ويتامين رو دادم الرژي نشون داد چيكار كنم؟قطره آ د رو بدم؟
- بی قراری
سلام آقای دکتر نوزاد سه ماه دارم هفته پیش بدلیل عفونت ریه با داروهای زادتین و سفالکسین تحت درمان بود اما الان مدت دو روز است بینی اش بدون آبریزش و مخاطی کیپ است و زیاد بی قراری میکند و درست شیر نمی خورد خواهشا راهنمایی بفرمائید با تشکر از شما
- بوی بد واژن
سلام کودنک 6 ماه دارم که مدتی است از واژنش بوی خیلی بد می اید لطفا بگید چکارکنم
- در مورد سرما خوردگی نوزاد
سلام اقای دکتر پسر من ۴ ماهشه والان سه روز هست فقط نصف شبها نفسش میگیره و سرفه و خلط گلو داره چکار کنم و ایا دیفن هیدرامین ضرر دارد؟
- عدم وزن گیری دختر هشت ماهه کیلو هیت
دخترم 8 ماه و 13روزشه اصلاغذا نمیخوره وزنش 7 کیلو وزنوبدوو تولدس 3.5بود
- کم اشتهایی بچه ۵ ماه
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسرم ۵ ماهشه ولی شیر خشک نمی خوره خودمم شیر ندارم وقتی شیر خشک میخوره روی لپش جوش میزنه وبه زور خوابش میکنم در طول شبانه روز فقط ۶۰۰ سی سی میخوره وزنشم ۷ کیلو لطفا کمکم کنید
- آموزش شیردهی سالم
سلام خسته نباشید بجه من هر چی شیر میخوره بالا میاره اروغش هم میگیرم حتی راه هم میبرم تند تند میخوره هی بالا میاره باید چیکار کنم
- کم وزنی نوزاد ۴ ماهه
باسلام.نوزاد ۴ ماهه ام بسیار کم وزن است..آزمایش ادرار و کشت ادرارش سالم بوده و ریفلاکس ندارد.وزن تولدش ۳۲۰۰ و وزن کنونی ۴۶۰۰ میباشد..و بعد از عوض کردن سه تا شیرخشک اکنون سوپرامیل را بهتر از بقیه میخورد ولی باز هم با گذشت ۱ ماه از مصرف شیرخشک جدیدش وزن نگرفته.قطره کیدس پلاس نیز میخورد.باتشکر
- نوزادان
سلام,نوزادی دارم که 2ماه هست که بدنیا آمده است وبعضی روزها 22ساعت درشبانه روز میخوابد این میزان خواب طبیعی است؟
- مسافرت
سلام مسافرت با نوزاد سه ماهه که آلرژی به پروتیین گاوی داره ضرر داره؟
- تداخل قطره
سلام دخترم هفت ماه و نیمشه دکترش بش شربت زینک پلاس یوروویتال داده روزی 2/5سی سی .مرکز بهداشت بش قطره ویتامیکس، خوردن این دو باهم در روز اشکالی نداره . اخه هردو تقریبا ویتامین های مشابه بهم دارن
- تداخل دارویی
سلام پسر من تب میکنه دکتر براش آزیترومایسین 200 روزی 2 سی سی نوشته اما نمیخوره بالا میاره ولی من با قطره آهن لیپوزوفر که میدم میخوره کم کم باهم تداخل ندارن؟
- پوست
سلام علت دون دون قرمز روی بدن نوزاد چیست
- عدم دفع مدفوع نوزاد دو ماهه
سلام نوزاد من الان دو ماهه شیر مادر میخوره تا بیست روزگی تا روزی شش بار دفع داشت در بین چند بار از شیر خشک استفاده کردم بردم دکتر آزمایش تیرویید نوشت tsh 9,19 بود دوباره بعد از چند روز بردم برای آزمایش t4 و tsh نرمال شده بود دکتر دارو نوشت گلیسیرین استفاده مقعدی دو سیسی و شربت لاکتوز از یبوست کاسته شده ولی هنوز در دفع مشکل داره با تحریک مقعد دفع داره راحت میشه و بی فراریش میرممیشه راهنماییم کنید
- یبوست نوزاد۳ماهه
سلام آقای دکترنوزادم تویه هفته دوباره یبوست میگیره الان چهارروزه شکمش کارنکرده کم شیرمیخوره شیرخودموبهش میدم
- شیر نوزاد
سلام،یه سوال داشتم اگه وزن گیری نوزاد باشیر مادرخوبه،میشه بازم براش شیر کمکی گرفت؟براوقتایی که مادر بیرونه،کارداره پیش بچه نیست؟دوشیدن هممیدوشمامابرای تایمای کم، منظور من الان تایمای بیشتره مثلا چندساعت نباشم
- شکم درد
با سلام بنده نوزادی دارمکه یه ماهشه خیلی به تودش میپیچه و فشار میاره آیا از شکم درده؟ و اینکه شربتی چیزی هست برای درمانش چون پاهاشو به طرف شکمش جمع میکنه و سرخه سرخ میشه
- یبوست
سلام پسرم دوماهشه یبوست داره .باروغن زیتون ماساژمیدم ولی فایده نداره.۲بارشیاف گلیسیرین زدم ولی میگندضررداره چی بایدبهش بدم خیلی زورمیزنه
- شیرخشک
سلاماقای دکتر. پیرو سوال قبلیم در مورد شیرخشک آپتامیل پپتی سینئو ، نوزاد من که آپتامیل پپتی یک میخورد الان آپتامیل پپتی سینئو رو نمیخوره ،میریم داروخونه میگه امکان نداره چون طعم ش همون آپتامیل پپتی یک هست و فرقی نمیکنه ولی من هرکاری میکنم نوزادم نمیخوره . آیا طعم این دوتا شیر فرق میکنه؟ چون میگن بعد این به جای آپتامیل پپتی یک این شیر میاد.

