Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- حبس نفس نوزاد
سلام کودک یکساله دارم بعضی وقت ها لج میاره نفس شو حبس میکنه کاملا رنگ و روش کبود میشه نمیدونم اون موقع باید چیکار کنم؟؟ دلیلش چی میتونه باشه؟؟
- یبوست نوزاد دوماهه
سلام دختری دو ماهه دارم شکمش هر هفته به بار کار میکنه چه کار کنم بچه بی قراری میکنه
- واکسن مننژیت
سلام.نزدن دورهای بعدی واکسن مننژیت خطری برای بچه نداره؟
- شیردهی در شب
سلام دکتر خسته نباشید دخترم یک سالشه شبا چندین بار گریه میکنه وشیر میخوره نزدیک سه چهار بار وصبح اصلا میلی به صبحونه یا ناهار نداره ممکنه بخاطر شیردهی تو شب باشه که گرسنه نمیشه در طول روز هم بیشتر تمایل به شیر خوردن داره
- رفلاکس
سلام آقای دکتر دخترم تحت مراقبت شماس...این مدت ک مطب تشریف نداشتید مجبور شدم ببرمش پیش دکتر دیگه ای تشخیصشون این بود ک رفلاکس داره..شربت راینتدین هر 12ساعت 1قطره چکان پر ...و قطره کولکید هر 8ساعت 10قطره براش تجویز کردن شما صلاح میدونید من دارو رو بدم..این مدتی م ک بهش دادم تاثیری نداشته..بچه همش بی قراری میکنه..شیرش نان اچ آ ...همش حس گرسنگی داره انگار شیر سیرش نمیکنه بیش از اون مقدار ک میدادم هم بخوام بدم بالا میاره...موقع خواب هم چون همش پیچ میخوره زود به زود پامیشه... درضمن قرار بود این ماه بیاد پیش شما گفتید دارو واسه واکسن بنویسد...چ دارویی صلاح میدونید ک بگیرم... 12م مطب شما اومد 4800بود هفته گذشته کشیدمش5700بودش یک ماه و 21روزشه نوزاد دختر پیشاپیش از پاسخ گویی شما ممنونم
- تب و عفونت
نوزاد من تب وعفونت داره خونه من بین مرزه ایران وافغانستان است که از شهر کمی دور است
- روش مصرف اموکسی سیلین
برای نوزاد ۱ سال و سه ماه با وزن ۹ کیلیو و نیمم چه مقدار شربت اموکسی سیلین ۱۲۵ مصرف شود
- حساسیت به پروتین گاوی
سلام اقای دکتر. خواستم بپرسم مادرایی مه نوزادشون حساسیت به پروتیینگاوی دارن و شیر خودشونو میدن چه مواد غذایی رو نباید بخورن؟
- التهاب و قرمزی
سلام اقای دکتر ،نوک آلت تناسلی محل خروخ ادرار نوزاد پسرم زیاد ملتهب و قرمز شده. علتش چی هست به نظرتون و چیکار کنم برطرف بشه؟
- سرماخوردگی نوزاد 8ماه
- وزنگیری نوزاد
سلام نوزاد ۵ماهوده روزه دارم که وزن تقریبیش ۷و۳۰۰ اما ظاهر تپلی نداره چکار کنم بچم تپلتر بشه ایا وزنش خوب ونرماله
- ناو چیست علت عفونت ناف کودکان نوزاد چیست و راه درمانی ان چیست
- برای پایین آوردن تب نوزاد یازده ماهه چه باید کرد
پسرم یازده ماهه هست تب داره دکتر هم دارو شربت داده ولی تبش پایین نمیاد چکار کنم ممنون از شما
- لرزش
سلام،پسرم 6 ماهشه امروز موقعی ک شیر میخورد سرش و دستش چند ثانیه لرزید وقتی دستشا گرفتم و تکونش دادم قطع شد نگرانم نکنه تشنج باشه
- کمکی
باسلام نوزاد دوقلو دارم که یک قل آن پنج کیلوونیم است شیر کم میخورد میخام من کمکی شروع کنم ریزه میزه است میشه راهنمایی کنید اول چجوری شروع کنم
- استامینوفن
سلام برای پسرم که دو ماهشه و وزن شش کیلو ،استامینوفن هر شش ساعت تجویز شده، میشه هر چهار ساعت داد؟ برای تب بعد از واکسن
- آب
سلام آقای دکتر از چند ماهگی باید اب لوله بدیم و آب رو نجوشونیم؟ماست رو چند ماهگی میدن؟
- علت گریه نوزاد۳ماهه ونخوابیدن آن
دفع گاز شدید گریه زیاد ویوبوست نوزاد دفع مدفوع هر۲ روز یه بار
- واکنش نسبت به صدا کردن نوزاد
سلام
نوزادم 6 ماه و 18 روزشه تا الان رو زمین میغلطه، میتونه بشینه، سینه خیز میره، برای گرفتن اسباب بازیاش تلاش میکنه، ارتباط چشمی داره، تازگیا به یه سری صداها یا کلمات یا حتی صدای آشناها حساس شده بشنوه به طرفشون برمیگرده، به طرف صداهای مختلف برمیگرده، اگه وسیله ای که دستشه بگیری گریه میکنه، به آهنگها هم گوش میده دو دوسشون داره، ولی وقتی اسمشو صدا میزنم برنمیگرده، یا اگه خیلی سرگرم بازی بشه هر حرفی که بزنم برنمیگرده. به نظر شما مشکل خاصیه و باید پیگیری بشه! - شیرخشک
سلام وقت بخیر نوزاد پسر دارم 18روزه از روز سوم بخاطر زردی شیر خشک کمکی نان اوپتی پرو خورده ولی بدلیل بیرون روی زیاد و مدفوع اسهالی شیرخشکش رو عوض کردم ببلاک دادم اونم هیچ تغییر نکرد بعد با مشورت پزشک گیگوز میدم الان ولی از روزی که گیگوز میدم دفع مدفوع هیچ تغییر نکرده ولی موقع شیرخوردن پسرم خیلی قرمز میشه به خودش میپیچه و گریه میکنه

