Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- ادرار نوزاد تازه به دنیا آمده
نوزاد سه روزه ادرار نکرده ولی مدفوع میکند مشکل چیست؟
لطفا پاسخ بدید چون خیلی نگران هستم - جوش قرمز
سلام. چند روزی میشه که بین ابروهای پسرم یکم جوش و دونه زده. چند تا هم زیر چشمش و یکی دو تا رو بینی اش. چه پمادی بزنم؟
- واکسن دوماهگی
سلام آقای دکتر نوزاد من فاویسمی هست برای پایین آوردن تب واکسن دوماهگیش میتونم از شیاف استامینوفن استفاده کنم ؟ درصورت مجاز بودن مصرف چقدر در چه فاصله ی زمانی میتونم استفاده کنم؟
- درمان سرفه نوزاد سه ماهه
سلام اقای دکتر پسرم ۳ ماهش هست وسرفه میکنه دیشب حمومش دادم امروز بیدار شد سرفه میکنه وسرفش خش داره
- شیر خوردن
سلام و خسته نباشید اقای دکتر دختر 4 ماه و 8 روزه ایی دارم که در 35هفته متولد شد و بدلیل انسداد روده جراحی شد شبر اپتامیل پپتی جونیور میخوره این شیر را تا کی باید بخورد ؟ایا شیرش را تغییر ندهم چون وزن گیرش کم هستش 5600 موقع تولد 2600 بود بدنش شل هست گردن میگیرد اما هنوز اشیا با دست نمیگیرد خیلی نگرانشم لطفا راهنماییم کنین با تشکر درضمن موقع شیر خوردن بطور مستقیم شیر نمیخورد سرش را بسمت چپ یا راست میچرخاند
- رفلاکس
سلام دخترم ۳ماه و بیست روزشه وقتی بغلش میکنم زور میزنه خودشوخم میکنه میاره جلو ودستاشو مشت میکنه سرخ میشه خیلی زود هم خوب میشه البته موقعی ک بغلمه و راه میرم اینجوری میکنم چرا اینجوریه میترسع یا دل درده نگرانم چکار کنم
- سفت شدن سینه نوزاد
نوزاد پسر ۱۰روزه است سینه هاش خیلی سفت شده، دست میزنیم مثل غده سفت زیر سینه هاش هست مشکل چی هست؟؟
- سنگ کلیه
- درمان خلط
سرام اقای دکتر وقتتون بخیر باشه ، اقای دکتر دختر من ۲ ماهه هستش ، هرروز کلاه براش میزارم فقط یک نصفه روز بعد از واکسن کلاه نداشت و الان نه تب داره نه سرفه و نه هیچ علائم دیگه ایی فقط یکم کم گلوش خلط داره وقتی که نفس میکشه یا شیر میخوره گلوش یکم خس خس میکنه ممنون میشم راهنمایی بفرمایین ،
- شیرخشک
سلام اقای دکتر دخترمن ۱۴ماهشه و اینکه تاالان ببراک ای ار میخورد الان باید چه شیری بهش بدم میخوام شیرشو عوض کنم که هم ویتامینش زیاد باشه هم وزن دهی داشته باشه ممنون
- ناف نوزاد
سلام .من یک نوزاد پسر دارم الان روز هفتم تولدش هست.هنوز نافش نیفتاده یه کمی هم تورم شبیه به عفونت هم داره .البته دو مرتبه الکل سفید زدیم بهتر شده.آیا این تورم طبیعی است یا نیاز به ویزیت متخصص داره.ممنون
- وزن گیری
باسلام بچه ی من پنج ماهشه وزن موقع تولدش ۲۶۵۰بود الان ۶۲۰۰هست ایا وزنش خوبه میتونم غذاهای کمکی رو شروع کنم
- شربت
سلاماقای دکتر دخترم هشت ماهشه شربت اموکسی سیلین هر هشت ساعت چقد بهش بدم؟؟
- حمام کردننوزاد
سلام، در هفته چن بار صباح هست نوزاد یه ماهه رو حمام برد؟
- واکسن 4ماهگی
سلام پسرم الان وارد 6 ماه شده اما هنوز واکسن 4 ماهگی شو نزدم همش سرماخوردگی داره الان یک ماه هست نمیدونم کروناست یا آنفولانزا چیکار کنم واکسن شو بزنم یا نه آخه نگرانم چون هم مریضه هم خیلی عقب افتاده؟
- سرماخوردگی
پسرم دوماه ونیمه سرماخورده وسرفه میکنی شربت آزیترومایسین ۲۰۰ بهش بدم خوبه
- دختر شش ماهم چند روز است که سرما خورده سرفه و بینش هم زیاد کیپ میشه قطرهسدیم کلرید میرخان فرقی نمیکرد امروز قطره نازوفرین ریختم بعدش خوابید و بیدار که شد صداش گرفته چکار کنم
- یبوست نوزاد3ماهه
سلام بچه م 3 ماهه س هفته ای 2بار شکمش کارمیکنه آیا طبیعیه؟وچشمش قی میده فاویسم هستش لطفا کمکم کنید از چه دارویی استفاده کنم؟ باتشکر
- خارجشدن چرک از واکسن چهار ماهگی
سلام خسته نباشید،من دخترم ۸ اردیبهشت واکسن ۴ماهگی زده و الان۲۰اردیبهشت هست ،جای تزریق واکسن هم تورم و قرمزی داره هم دستش میزنم گرم هست ،الان از همون نقطه تزریق واکسن پای چپش تا یکم فشار میدم چرک میزنه بیرون و همینجور ادامه داره و تخلیه کامل نمیشه فقط اون تورم و سفتی پاش یکم کوچیکتر شده.مشکل چیه؟ چکار میتونم بکنم،خطرناک نیست؟ اللن یک هفته هست اینطوریه دیگه میترسم میخوام نشون پزشک بدم گفتم اول سوالی بپرسم
- اسهال نوزاد
سلام آقای دکتر وقت بخیر ببخشید دخترم ۴ماه و بیست روز است یه هفته میشه که مدفوع آبکی و بوی خیلی بدی داره تب نداره شیر خودم رو میخوره از اول مدفوع زیاد میکرد ولی این دفعه حجمش زیاد و بوی بدی میده دو تا دکتر بردم یکیش سرم و شربت مترونیدزال نوشت سرم رو نزدن دکتر دیگه براش پودر orsنوشت این پودر رو اصلا نمیخوره به نظرتون چیکار کنم

