Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- انزیم کبدی و امونیاک
سلام کودک 11ماهه ازمایش خون داده انزیم کبدی 52وامونیاک 90 ایا باید بیوبسی کبد انجام بشه ماه گذشته امونیاک 112ولی الان 90
- سر دخترم
سلام وسط موهای دخترم یک تیکه های زرد رنگ دراومده بالا اومده س و پوسته نیست ک خشک بشه کم کم تعدادشم داره زیاد میشه بردم دکتر اطفال گفت قارچه دومدل قطره کلوتریمازول و آفی بتازون داده از وقتی میزنم هیچ تغییری نکرده و موهاش میریزه چیکار کنم
- اسهال نوزاد
سلام پسرم ۶ماه و ۲۰ روز سن داره.چند روز میشه که تعداد دفعات مدفوعش به ۵ یا ۶ بار در روز رسیده و گاهی با درد و فشار مدفوع ابکی و گاهی سبز رنگ داره.ایا جای نگرانی هست باید حضوری خدمت برسیم یا خوب میشه؟و اینکه در این چند روز کم اشتها هم شده غذای کمکی را یک وعده در روز فقط میخوره
- نفخ شدید نوزاد
نوزاد 33 روزه دارم که نفخ شدید شکم دارد و شکمش بسیار سفت است و به خود پیچ می آورد و رنگش قرمز می شود.تا الان هم قطره کولیک پد و شربت گل گریپ بهش دادیم ولی تاثیری نداشته.حالا می خواستم نظر شما را هم بدانم؟
- مدفوع نمیکنه
سلام پسر من ۱۸ روزش است الان چهار روز مدفوع نکرده شکمش باد کرده درد هم میکنه همه اش گریه میکنه نمی خوابه شیر هم نمی حوره چه دارویی بهش بدم من داخل یه روستا زندگی میکنم امروز فردا هم تعطیل تا شنبه باید من چه دارویی بهش بدم بهتر بشه تا من یه جایی پسرم رو ببرم لطفآ زود جواب منو بدین
- دل دردنوزاد
سلام برای دل درد نوزاد دوماهه میشه عرق نعنا داد
- استفراغ نوزاد 4ماه
دخترم چند وقتی هست که شیر رو بالا میاره شیر خشک نان میخوره کم اشتهاس ولی اونم بالا میاره اسهال هم داره باید شیرش عوض بشه؟
- اسهال
سلام اقای دکتر دخترم ۸ماهشه ۲روزه اسهال میره دکتر بردمش شهرستان بودم پدی لاکت میدم ولی خوب نشده اولش پشت سرهم بود ولی الان تا شیر میخوره اسهال میکنه ۲ماهه بهش ببلاک ای ار میدم بعنی خودتونگفتین.الان بابد چیکار کنم بعضی وقتا زیاده بعضی وقتا کمه اسهالش بعداینکه رنگشم زرده بعضی وقتا ابکی بعضی وقتا یکمی سفت
- خارش صورت ودماغ نوزاددوماهه دراول صبح هنگام خواب
سلام دکترپسرم دوماهشه واول صبح توخواب ناله میکنه وصورت ودماغشومیخارونه جوری که گریه میکنه وبیدارمیشه گاهی هم توطول روزاینکارومیکنه دلیلش چی میتونه باشه؟
- بی خوابی
سلام اقای دکتر دختر۳ماهه دارم و از بدو تولد بدخواب و خواب سبکی داره یعنی بیشتر شبا این اتفاق میفته ک میخابونمش ۵دیقه دیگه بیدارمیشه گریه هم نمیکنه ارومه شکمسم سیره جاشم تمیزه ۵بار این کارو میکنه هی میخابونم ۵دیقه بعد بیدارمبشه واسه خودش بعد ۵بار خوابش عمیق میشه شربت بی بی سد هم دادم انواع قطره های کولیک هم میخوره یه شربتی چیزیک خوابشو عمیق کنه برام معرفی کنید ممنون
- چند سی سی شربت آزیترومایسین برای کودک ۷ ماهه با وزن ۸ کیلو باید بدیم؟؟
- تغذیه نوزاد شش ماهه
سلام خسته نباشید نوزاد من شش ماهه است میتونم بهش ازین ماه حریر بادام بدم شیر خشک فقط میخوره چ تغذیه ای باید بدم لطفا راهنماییم کنید
- بالااوردن شیرخشک
سلام ..پسرم ۳۳ روزشه به دلایلی شیرخشک نان میدم بهش هر یکی دو ساعت ۶۰ سی سی از دیشب بعد شیر خوردنش موقع اروغ زدن همراهش بالا اورد شیر رو تا امشب تکرار شد چندین بار شیرخشک رو عوض کردم از ظهر بیومیل آی ار میدم بهش یکم بهتره ولی باز همراه اروغ بالا میاره مدفوعش هم با درد زیاد دفع میکنه روزی یه بار ولی الان مدفوعش زرد چسبناک هست ... چیکار کنم بهتر بشه بالا نیاره شیرش رو ...ممنونم
- پریدن شکم
سلام علت پریدن شکم نوزاد در حالت نشسته به بالا پایین چیست ممنون
- وزن گیری کم نوزاد سه ماهه
وقت بخیر . پسرم سه ماهش تمام شده. وزنش موقع تولد ۴کیلو و ۳۰۰ گرم بوده . ماه اول یک کیلو اضافه کرد . ماه دوم ،۶۰۰ گرم اضاف کرد .ماه سوم فقط ۴۰۰ گرم . قدش و دور سرش خوب هست. الان قدش ۶۴ هست .شیر خودم رو به زور میخوره،بیشتر شیر خشک میخوره . خیلی نگرانشم . خواستم شربت زینک بهش بدم که اونم بخاطر یبوست پسرم ،میترسم بهش بدم . آخه میگن شربت زینگ یبوست میاره ، میترسم بدتر شه. لطفا راهنمایی م کنید که چیکار کنم
- خس خس گلو وگرفتگی بینی وخلط گلو نوزاد
- گریه وبی قراری نوزادم
سلام اقادکتروقت بخیربچم ۲۰روز ک تو۷ماهگی رفت الان دوروزخیلی گریه میکنه وبی قراریه موقعه های هم تب میکنه ودهنش هم داغ داغ چیکارکنم توروخداکمکم کنید
- قطع نشدن تب بعد از یک هفته
سلام هفته پیش دختر هفت ماهه ام سرما خوردتا سه روز تب ۳۹ درجه داشت که اصلا کنترل نمیشد ایبوپروفن.پلارژین و زیمکسیر استفاده کردم الان بعد یک هفته هنوز تب خفیف داره.ایا نیاز به ازمایش داره؟ممکنه عفونت داشته باشه
- رنگمدفوع
سلام اقای دکتر. نوزاد بیست روزه دارم. دو روزه رنگ مدفوعش سبز لنجی شده و خیلی شل هست مثل اسهال ادم بزرگها. دل پیچه های شدید داره. حساسیت به پروتیین گاوی داره و من لبنیات مصرف نمیکنم. کمکی هم آپتامیل پپتی یک میدم. از قطره ی پدی لاکت هم روزانه استفاده میکنه.خواستم ببینم رنگ و قوام مدفوعش طبیعیه؟
- سلام ببخشید برای کودکان 2سال هم خوبه
چشم کودک قرمز میشه واوفونت داره

