Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شیرخشک
بچه من 11ماهشه اول بهش شیرسرخودبهش دادیم گریه میکرد شکمش رد بردیمش دکتر ازش ازمایش گرفت گفت تومدفوعش خون دیده شده گفت به شیرگاوالرژی داره بعد گفت اپتامیل پپتی تایک سالگی بهش بدین بعدا شش ماه به دلیل نداشتن پپتی 1بهش2دادیم اشکالی نداره بعدم الان که11ماهشه پپتی هردو نداشتن بهش جونیورمیدیم الان جونیورهم تموم شده چه شیری باید بهش بدم یکباراپتامیل خالی بهش دادم اشکالی نداره
- ریفلاکس پنهان
سلام خسته نباشید پسرم دو ماهشه شیر خشک گیگوز می خوره ریفلاکس پنهان داره خس خس سینه داره و سکسکه می کنه شیر مادر هم فقط وقتی خوابه می خوره درطول روز اصلا نمی خوابه و خیلی بی قراره اسید معده اش هم بعضی اوقات خیلی اذیتش می کنه و به خاطر همین خیلی گریه می کنه گردنش هم خیلی عقب میده و موقع خواب خیلی جا به جا میشه کولیک هم داره برای ریفلکسش باید چه کاری انجام بدیم؟قطره بایولاکت میتونه بهش کمک کنه که بهتر بشه ؟بهش امپراوزل دادند که بخاطر عوارضی که ممکنه داشته باشه اصلا استفاده نکردیم ممنونم
- استفراغ نوزاد۵ ماهه
نوزاد ۵ ماهه ام از دیشب هر چه شیر میخورد استفراغ میکنه و گریه و بیقراری هم میکنه تب نداشت ولی الان یه مختصر تب هم داره
- گرانول خوراكي سينكاست
باسلام گرانول خوراكي دكتر براي نوزادم تجويز كرده يك سالشه عصرها من نميدونم چجوري مخلوط كنم دخترم شيرخشك اي آر مصرف ميكنه و الرژي داره من يك ساشه رو با يك پيمانه شيرخشك مخلوط با آب قاطي كنم بخوره؟
- اسهال نوزاد
سلام نوزاد من ۲۰روزشه....روزی سه وعده ۶۰تایی شیر خشک نان میدم همراه با شیر خودم....اما وقتی شیر خشک رو میخوره بلافاصله شکمش کار میکنه یعنی به یک دقیقه نمیکشه...در روز ۶تا۷بار شکمش کار میکنه چکار کنم...قطره پدیا لاکت هم میدم
- خواب
باسلام دخترم تازه ۵ ماهش تموم شده بعضی روزا در طول شبانه روز فقط ۶_۷ ساعت بیداره بقیشو میخوابه به نظرتون خوابش زیاد نیست؟درضمن نوزادم ۳۵ هفته بدنیا اومده
- سلام بچم چند روزی هست بدنش نقطه نقطه سرخ سوده بود بوردم دکتر گفتم ابلورغان گرفتم بهش شربت سفالکسین 250دادم بخش بدم عوارض ندارد
- جای واکسن
سلام اقای دکتر پسر من دو هفتس واکسن دوماهگی رو زده الان یه پاش سر واکسنش دونه سفید زده خطرناکه؟چیکار کنم
- غذا
سلام آقای دکتر میشه موز رنده کرد با سرلاک برنج مخلوط کرد و به نوزاد هفت ماه و نیمه داد؟
- قطره اد
سلام پسرمن نه ماه داردوشیرخشکی استبخاطرشیرخشککه ویتامیناراداردقطره ادندادم تازگیامتوجه شدم بایدقطره ادرامیدادمچطورمیتوانمکمبودقطره ادراالان جبران کنم
- ویزیت
سلام آقای دکتر چند مین باره این سوال رو می زارم ولی شما جواب نمیدیم.امروز مطب بازه
- تغدیه
با سلام آقای دکتر ایا میشود به نوزاد یازده ماهه در غدایش لوبیا سبز اضافه کرد یا باعث حساسیت میشود با تشکر
- تاثیر قرص سیپروفلاکسین ۵۰۰ در نوزاد
سلام اقای دکتر.. برای من پزشک زنان سیپروفلاکسین تجویز کرده برای عفونت ادراری.. دخترم ۳۷ روزه هس.. نباید مصرف کنم این دارو رو؟
- بیخابی
سلام خسته نباشیناقای دکتر .دلیل کم خواب شدن بچه هفت ماهه چیه فقط خوابس در روز شاید ۳ الی ۴ ساعته بعضی وقتام کمتر دلیلش چیه
- رشد دور سر نوزادم
سلام آقای دکتر. وقتتون بخیر. دخترم بیمار شماست. 9 مهر 98 به دنیا اومده. دور سرش موقع تولد 33 بوده. الان 7 ماه و 24 روزشه. دور سرش 42، قدش 70 سانتی متر و وزنش 7 کیلو 900 گرم. دور سرش برای این سن نرماله؟ تو این 7 ماه دو بار سرما خورده بود که شما براش آزیترومایسین تجویز کرده بودین. 28 روزگی هم بخاطر عفونت ادراری بیمارستان 7 روز بستری بود که دکترش خودتون بودین. من خودم دور سرم نرماله ولی در کل ریز هستم. همسرم دور سرش بزرگه البته بلند قد. تو خونواده ی من خواهر و مادرم دور سرشون کوچیکه. گفتم شاید این اطلاعات کمکی کنه.
- آلرژی و واکسن یکسالگی
سلام آقای دکتر. پسرم مریض شماست. دو روزه یک سالش شده. آلرژی به پروتئین گاوی و تخم مرغ دار. نوزاد که بود بهش شیر خودمو میدادم من اگه تخم مرغ میخوردم خیلی بی قراری و گریه میکرد و تو ندبوعش رگه های خون دیده میشد. بعد که به تشخیص شما رژیم گرفتم خوب بود خداروشکر. الانم چند وقته شیر خشک آپتامیل پپتی ۲ میخوره. دیگه بهش تخم مرغ یا لبنیات هم ندادم که ببینم واکنشش چجوریه. الان واکسن یکسالگیشو بزنم؟ با وجود آلرژی خطر نداره؟ و اینکه اگه واکسن یکسالگی رو یه هفته دیرتر بزنه مشکل نداره؟
- قطره آهن آیروفیکس
سلام آیا روزانه یک سی سی قطره آهن ایروفیکس، آهن مورد نیاز در نوزاد ۶ ماهه با وزن ۷ کیلو را تامین میکند؟
- عوض کردن شیرخشک نوزاد
سلام دخترم نارس به دنیا آمد از ده روزگی شیرخشک پری نان به او میدادیم بعداز گذشت یکماه یک کیلوگرم به وزن نوزاد اضافه شد الان هرجا رو که میریم این شیر خشک پیدا نمیشه آیا میتوانیم شیرخشک جدیدی به او بدهیم و اگر میشود چه شیر خشکی بگیریم؟
- نا آدامی و یبوست
سلام یک نوزاد یک ماهه دارم دکتر اطفال شیر خشک بیومیل 1داده و قطره آد داده نوزاد احساس ناآرامی و دل درد و یبوست داره لطفا مرا راهنمایی کنید
- تلوزیون دیدن
درمورد تلوطیون دیون نوزاد 6ماهه سوال کردم شما فرمودید کوتاه مدت مشگل نداره.منظور از کوتاه مدت یعنی روزی چندساعت؟ سوال بعدی اینکه کلا چرا بده این کارمنجر به چه مشکلاتی میشه؟؟

