Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- پاسخ بهسرماخوردگی
18دوشنبه صبح آوردم پیش شما بهش دارو دادین از ظهر تب شدید داره یکسره بیرحاله . شما آنتی بیوتیک سفوروکسیم 250 نوشتین براش دکتر داروخانه دکتر گفت قویه . پسرم 6 سالش 32 کیلو هستش لطفا راهنمایی کنید ممنونم از تلاش شما
- شربت اموکسی سیلین۱۲۵چقدبه پسر۱۰ماهه بدم
پسرم۱۰ماهشه سرفه شدیدمیکنه شبا چقدبهش بدم دیگه چی براش خوبه
- پسرم
س پسرم خیلی بی تابی میکنه از موقع ک واکسن شش ماهگیشو زدم بعش قطره اهن میدم و مدفوع سبزه انگار روش فشار بیاد اینجوری میشه بگید ممنون میشم
- شربت پلارژین
سلام وقت بخیر پسرم سه سالشه. خانوادگی مریض شدیم. از دیشب سرفه اش زیاد شده. شربت پلارژین رو چقدر بهش بدم؟
- شیرنارگیل
سلام خسته نباشید آقای دکتر حالا که تو شیردهی نمیشه لبنیات بخورم میشه شیر نارگیل خورد؟؟؟
- دانه های ریز روی صورت
سلام خسته نباشید...پسرم الان حدود چهارروز که دانه های ریز روی صورت فقط ناحیه لب تا بینی میزنه و داخل دهان روی زبونش هم زخم شده دکتر بردم گفتن که نیستات بهش بدم ولی هنوز بهتر نشده بدتر شده وروی کام قسمت بالا زبانش زخم شده میشه بگین که چیکار باید انجام بدم ایا اون بدترش کرده اخه سرفه هم میکنه ممنونم لطفا راهنمایم کنید باسپاس
- مریض شدن پی در پی
سلام خسته نباشید. بچم چهار سالشه. مهد کودک هم میره. یبار سوم آذر مریض شد. تب و سرفه داشت. بردم ۱۷ شهریور گفتن گلوش التهاب داره بهش آزیترومایسین دادن. دوباره هفدهم آذر مریض شد. تب و سرفه داشت باز بردم ۱۷ شهریور گفتن یکم گلوش التهاب داره. اموکسی کلاو دادن. دوبار پشت سر هم مریض شدنش طبیعیه؟
- اسهال و استفراغ
سلام خسته نباشید مادر شیر دهی هستم که در یک ماه دو بار قرص اورژانسی استفاده کردم خودم حالت تهوع و سرگیجه و بی حالی شدید دارم و پسرم که ۱۵ماهشه و از شیر خودم هم تغذیه میکنه الان ۵روزه که استفراغ و اسهال داره دارو هم که میدم برای چند ساعت خوبه باز حالش بد میشه آیا ممکنه بخاطر مصرف قرصی باشه که من استفاده کردم ؟
- شربت سفکسی
سلام مقدار مصرف شربت سفکسیم ۱۰۰ برای کودک ۳ ساله با وزن ۱۳ کیلو چقدره؟؟
- تب بالا همراه عفونت
سلام کودکم دچار حساسیت حلقه هرموقع سرمامیخوره پشت حلقش چرک میکنه الان ۵ روزه تب کرده ۳ تا چرک خشک با دستور ۳ تا دکتر متفاوت اما بچه تب شدید داره بیمارستان مهر رفتم اورژانس گفت پشت حلقش چرک زیاده ۶۳۳ زد حالا باز تب قط نمیشه دست و پاش خنکه سر داغ...ممنون
- اسهال
سلام خدمت آقای دکتر ، بچه هشت و نیم ساله من با وزن ۴۳ کیلو اسهال و دل درد دارد در ۲۴ ساعت ۵ یا ۶ بار دچار اسهال شده و کمی گلودرد دارد و نسبت به نور حساس شده تب ۳۸ درجه دارد، دو روز پیش گلویش کمی درد میکرد و بدون تب بود و اسهال نداشت میتواند نشانه کرونا باشد؟ چه دارویی تجویز میکنید؟
- خواب نوزاد.
سلام آقای دکتر کودک ۲ ماهم کلا در طول ۲۴ ساعت ۸ ساعت میخوابه اگه ممکنه راهنمایی کنید لطفا
- غده زیر بغل
سلام .خسته نباشید.اقای دکتر سوالی پرسیدم راجع به غده زیر بغل پسرم.شما فرمودین برای واکسن بدو تولد.بله اون غده رو پسرم داشت اندازه گردو بود تو نه ماهگیش پاره شدخودبه خود .اما الان پسرم یازده سالشه و غده لنفاوی زیر بغلش به اندازه یه لوبیا ورم کرده.کوچیک هست و روش شبیه یه زخم.ایا خطرناکه؟
- مولتی ویتامین و اشتهاآور
سلام آقا دکتر گرامی وقت بخیر پسرم 3.5ساله هست طبق تجویز و فرمایش شما بهش شربت های آدزیر،آسماویت ،ایمونس،فروگلوبین،کیندریوروویتال،ساندروس زینک دادم پسرم کم اشتهاست و تمایل به خوردن غذا نداره چندروز هم به علت سرماخوردگی بدتر شده و کلا میل به غذا نداره میشه لطفاً شربت ویتامینی کامل و اشتهاآور تجویز بفرمایید اگه ممکنه مقدارشم بفرمایید. متشکرم
- شربت لاکسی ژل
سلام دکتر خداقوت ببخشید به پسرم که ۱۵ماهش هست چه مقدار شربت لاکسی زل بدم الان شش روز هست که خیلی سخت مدفوع میکنه با وجود اینکه هر روز دوتا گلابی و اب بهش میدم
- سلام خسته نباشید دخترم ۱ سال و ۶ ماهشه سرماخورده سرفه های مکرر داره یکم سرفه اش خلط داره ولی تب نمیکنه چه دارویی بهش بدم
سلام خسته نباشید دخترم ۱ سال و ۶ ماهشه سرماخورده سرفه های مکرر داره یکم سرفه اش خلط داره ولی تب نمیکنه چه دارویی بهش بد
- غده
سلام دو روز رو گردن فرزندم پشت گوش ورمی قد نخود ایجاد شده
- تب و دل درد
سلام آقای دکتر. وقتتون بهخیر. دخترم ۲ شب هست که تب داره همراه با دل درد. شب اول بردیمش دکتر درمانگاه کودکان گفتن ویروس هست چون هیچ علامت عفونت تو گلو و گوش نداشت. فقط ایبوپروفن داد اومدیم خونه. با اینکه شربت میدیم بازم تب میکنه. دوباره دیشب بردیمش جای دیگه دکتر. ایشون هم معاینه کرد گفت کمی گلوش التهاب داره ولی خیلی نیست که نیاز به آنتی بیوتیک داشته باشه. براش تب بر و ی شربت برا دل دردش نوشت همراه با اسپری بینی. ی آزمایش خون و ادرار هم نوشت که با توجه به تعطیلات جواب ادرارش یکشنبه آماده میشه . با اینکه ایبوپروفن رو هر ۵ یا ۶ ساعت میدیم ولی بازم دیشب تا صبح تب داشت و امروزم تب داره. دخترم مریض شماست ولی شما فعلا تشریف ندارید و با توجه به اینکه خوردیم به تعطیلات فقط میتونیم ببریم درمانگاه کودکان گیل. جواب آزمایش هم که تا یکشنبه نمیاد. واقعا نمیدونیم چکار کنیم😔
- تب و اسهال کودک ۱۴ماهه
- استفاده از سفیکسم
سلام آقای دکتر برای دخترم که ۲سال و۸ماهشه چند سی سی از سفکسیم ۱۰۰ می تونم بدم

