Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- نوزاد دوماهه
سلام دکتر نوزاد دوماهه دختر که امروز ۱۸ اردیبهشت دوماهشه دقیق ۱۸اسفند در۳۶هفتگی دنیااومده وزن تولد ۱۷۷۰ قدش ۴۶ دور سر۳۱ وزن یکماهگی ۲۴۰۰ و قدش ۴۶ و دورسر۳۳ امروز دوماهشه وزنش ۲۶۰۰ قدش۵۰ و دورسر۳۵ ایا کمه یا نرماله راهنمایی کنید چه کنیم باید؟ شیرخشک ایزومیل میخوره و شیرمادر
- سلام پسرم ۸ ساله وخیلی سرفه خشک میکنه .شربت توفین جی خوبه بدم
- خوردن کرم ضد افتاب
سلام بچه من یکسالشه در کرم ضدافتاب رو با دندون باز و بسته کرده بعد که متوجه شدم زیر لب پایینش کرم بود نمیدونم خورده یا نه چیکار؟ خیلی نگرانم.. تورو خدا زودتر جواب بدین خوردن ضد افتاب خطرناکه؟؟؟؟؟
- یبوس
سلام اقای دکتر خسته نباشید دخترم ۱۳ ماهشه هرروز یه بار مدفوع میکنه بعضی وقتها بوی مدفوعش خیلی بده میشه چیکار کنم چی بدم بهش خوب بشه
- دربارهزردینوزادقطره بلیین خوب استفاده شودد
درباره زردی نوزاد چه کار کنیم
- دلیل بالا اوردن
سلام من یک دختر 3سال ونیمه دارم دیشب توپارک روتاب بازی میکرد بالا اورد بعد ساعت های 2شب دوباره توخواب بالا اورد تاصبح سه باردیگه تکرار شد دلیلش چیه ممنون
- عفونت گوش میانی
سلام آقای دکتر من دخترم ۴ماه و ۲۷روزشه گوشش عفونت کرده بردمش دکتر بهش آنتی بیوتیک فارمنتین داد از موقعی که بهش میدم روزی ۴یا ۵ بار شکمش کار میکنه مصرف دارو رو قطع کنم یا اشکال نداره ادامه بدم
- سرماخوردگی
سلام دختر من 8 ماهش است 9 کیلو وزن داره سرما خورده تب داره سرفه میکنه بی حاله و بی تابی میکنه
- برفک دهان نوزاد
p> سلام پسر یک ماه ونیمه من حدود1ماه هست که دچاربرفک دهان شده،تاالان سه شیشه نیستاتین هم استفاده کردم ولی تغییری نکرده،باوجودرعایت نظافت وسایل شیردهی و تمیزکردن دهانش وحتی استفاده ازداروهای سنتی هنوزبرفکها هستن،هرچندمشکلی واسه شیرخوردن نداره ولی خیلی واسش ناراحتم.شیرخشکی هم که به صورت کمکی واسش استفاده میکنم نان1هست.درضمن شیرخودم روتوسط سرشیشه میدم چون مستقیما نمیتونه سینه روبگیره. می خواستم بدونم چیکاربایدکنم که رفع بشن. لطفا من و راهنمایی کنید. ممنون
- آزمایشات سندرم ها
سلام
از نظر سندرم ترنر بررسی شده است چون آمنیوسنتز انجام شده بود و سونوگرافی هم دختر بودن را ثابت کرده است آیا سندرم دیگری هم هست که باعث تابه تا شدن شود - چجور اسهال نوزاد ۴ماهه رادرمان کنم چ دارویی استفاده کنم
- معده
سلام دکترخسته نباشیدپسرم پنج ساله هست معده اش کارنمیکنه مدفوعش سفت هست هرچی میدم خوب نمیشه چکارکنم راهنمایی بفرماییدلطفا
- علت بیقراری نوزاد 7 ماهه
سلام خسته نباشید دختر من هفت ماه داره ولی ازیک ماهگی خیلی بی قراری داره خواب در طول روز کم داره ولی شب خوب میخوابه رفلاکس شدید داشت که گفتن با استفاده از دارو اس امپرازول و دمپریدون برطرف شده ولی باز هم بی قراره در ضمن در یک ماهگی تشخیص کولیک هم شده
- قرمزی اطراف مقعد وبسته بودن مجرای اشکی
با سلام دخترم چهار ماهش اطراف مقعد قرمزه واجرای اشکی چشمش بسته اس یه مدت سولفات ستامید استفاده کردم وماساژ دادم هنوز خوب نشده
- کمبود ویتامین
سلام آقای دکترخسته نباشین دخترم ۷سالشه خیلی ازاوقات میگه خسته ام حوصله ندارم واحساس میکنم انرژی کافی نداره وحتی عصبانی میشه دلیلش چیه وآیا به دلیل کمبود ویتاممین میتونه باشه؟ممنون ازشما🙏🏼
- خارش کف پا
دخترم ۵ سالشه خارش شدید کف پا داره که باعث بریدگی و کنده کنده شده و نصف شب از خارش شدید از خواب بیدار میشه لطفا راهنمایی کنید ممنون میشم
- افتادن ناخن دست
ناخن های دست کودک دوساله من میافتد علت چیه
- یبوست کودکان
باسلام خدمت شما من یک کودک ۲.۵ ساله دارم که تقریبا از ۶ ماه پیش بعد از گرفتن از شیر مادر کم کم دچار یبوست شد البته اوایل ماهی یکی دوبار ولی الان بیشتر احساس میکنم دلیلش هم درد ناحیه مقعد باشه موقع دفع کلی گریه میکنه و خودشو نگه میداره تحت درمان دکتر هم هست ولی با اینکه آزمایش داره و نه عفونتی داشته نه مشکلی همه چیزشم نرمال بود باز از دفع جلوگیری میکنه ممنون میشم راهنمایی کنید
- اسهال و رفلاکس نوزاد
نوازد دوماهه من هروقت رفلاکسش شدید میشه،بعدش اسهال میشه.آیا رفلاکس و اسهال ب هم مرتبط هست؟
- آبریزش بینی
سلام. پسرم دو سال و ده ماهشه فقط عطسه و آبریزش بینی داره. چه شربتی و به چه مقدار بدم؟

