Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- نئوتادین.
سلام آقای دکتر ببخشید برای دختر ۴/۵ ساله با وزن ۱۴/۵ کیلو ، دستور مصرف شربت نئوتادین را میفرمایید ممنون سلامت باشید
- غده لنفاوی
سلام دکتر پسر سه سال و نیمه هستش یکی دوبار سرما و انفولانزا گرفت هر وقت مریض میشه میگع دلم درده برمش سوونو میگه غده ی لنفاوی دور نافش بزرگ شده خیلی نگرانم می ترسم چیز بدی نیست خطرناکه
- سلام کبد بچم انزیمش بالاست
آقای دکتر من بچم یک سالش آنزیم کبدش بالاست چکار کنم که بیاد پایین نمونه ازش گرفتم هر آزمایشی هم که بخواد انجام دادم اما فقط دکتر گفت که التهاب دارد کبدش
- تب کودک
ایا میشه همزمان قطره و شیاف استامینوفن استفاده کرد
- تعداد دفعات مدفوع
با عرض سلام و احترام خدمت جناب آقای دکتر دختر من دقیقا ۲۴ ماهه اس . به مدت ۲ روزه که تعداد دفع مدفوعش ۴ الی ۵ بار در روز و به مقدار کم شده است. در صورتی که قبلا روزی یک بار و با حجم زیاد بود. آیا ممکن است مشکلی وجود داشته باشه؟ آیا باید اقدام خاصی انجام بدهم؟ با تشکر
- آسم و آلرژی
سلام پسری هفت ساله ای دارم که از اسفند ماه تا به الان سرفه های شدیدداره. در صبح معمولا از ساعت هفت تا دو بعدازظهر . سرفه های پخته بدون خلط. بردمش دکتر بهش نئوتادین و اسپری سالبوتامول داد استفاده میکنه ولی زیاد اثر نداره. بیرون از خونه خوبه تهران هم بردمش کامل خوب شد ولی دوباره برگشتم داخل منزل سرفه هاش شروع شد. لطفا راهنمایی کنید. داروهاش رو ادامه بدم یا عوض کنم.
- مریضی دخترم
سلام دخترم دو روز هر چه غذا میخوره بالا میاره الانم خیلی استفراغ کرد فقط آب میخوره سرفه زیادی هم میکنه همیشه هم میگه سرم درد میکنه بیشتر موقع که از خواب بیدار میشه نمی دونم چکار کنم براشم ستی اسکن نوشتن نمیزاره ازش بگیریم
- قد(دختر)
باسلام دخترم ۱۰سال و ۹ ماهشه وزنش ۳۹و قدش ۱۵۰میخواستم بدونم اگر با این قد به بلوغ برسه رشد قدی خواهد داشت یا نه؟؟ایا لازمه جلوی بلوغش گرفته بشه؟؟؟(( قد مادر:۱۶۲و قد پدر ۱۷۲))
- شربت زیترومکس خارجی 300دوز
سلام دکتر وقت بخیر بچم سه روزه تب داره امروز تبش یکم بهتر شده ولی گلو دردو سرفه ش همچنان هس به نظر شما شربت زیترومکس خارجی دوز 300بهش بدم خوبه آیا بدنشو مقاوم نمیکنه
- سلام خسته نباشید.کودک من نه ماهه است و4روزی میشه تب کرده آزمایش هم گرفتن میگن که عفونت داره وتوی سلولش هم مشاهده شده علت چیست وچه باید بکنیم الان هم دربیمارستان بستری است
- اسپری و دمیار
سلام امروز دختر ۲و نیم سالمو بردم دکتر بهش اسپری و دمیار تجویز کرد حالا اومدم خونه اما دخترم اسپری رو روی دهنش نگه دارم باید چیکار کنم میتونم بدون دمیار اسپری کنم؟؟
- سلام دخترم چهار سال ونیم سالشه دیشب متوجه شدم سینه اش حالت غده شده ودرد میکنه اگه میشه راهنمایی کنیدآیا خطرناکه؟
- سینوزیت در کودکان
سلام وقت بخیر پسر ۶ سالم با وزن ۲۱کیلو حدود دو ماه پیش گرفتگی وابریزش بینی داشت وشب ها با دهنباز میخوابید وخرخر میکرد از دهن نفس میکشید بردم دکتر سفکسیم تجویز کردن ۳ونیم سی سی هر ۱۲ ساعت ولی چون دوزش کم بود همچنان اون علائم داشت وبهتر نشد تا یک هفته بعدش که دچار تب شدید وبی حالی وسرگیجه شد بردم دکتر ازمایش براش نوشتند کهwbcروی ۲۴وesrروی ۱۸ بود بستریش کردن حدود سه روز ولی علت عفونت مشخص نشد و تا ۸ روز سفکسیم مصرف میکرد بعد مرخص شدن حالش تقریبا خود شد تا دو هفته بعد دوباره دیدم خرخر میکنه تو خواب وموقع خواب دهنش بازه واز دهان نفس میکشه بردم ازمایش ازش .رفتیم که باز تو ازمایش عفونت بالا بودwbcروی ۱۹ وesrروی ۱۷باز بستری شد به مدت ۴۸ ساعت با تشخیص سینوزیت و ۱۴ روز فارینات ۲۵۰ مصرف میکرد با حدود یک هفته مونته لوکاست واسپری بینی حالش تقریبا خوب شد الان دو ماه گذشته باز آبریزش بینی وگرفتگی بینی وسرفه داشت بردم دکتر سفکسیم ۱۰۰وکلاریترومایسین براش تجویز کرد وبه مدت ۴۰ روز مونته لوکاست و اسپری بینی مومتومکس وشربت کیدوفست وبعد ۴۰ روز گفتن یه عکس ازش بگیرین وبیارین الان یک هفته هست دارو مصرف میکنه ولی هنوز آبریزش بینی داره میترسم دوباره سینوزیتش شدید بشه خواهش میکنم راهنمایی کنید ممنونم
- مقدارمصرف شربت سفیکسیم ۱۰۰ برای دختر ۳ ساله
با سلام. دختر من ب علت تب و سرماخوردگی شربت سفیکسیم ۱۰۰ براش نسخه شده اما داروخانه فراموش کردن مقدار مصرف رو بنویسن. وزن دخترم ۱۴ کیلو و ۳ سالش هست. باتشکر
- تب
با سلام دختر ٨ ساله ام سرماخوردگي خفيف داشت چند روز بعد سرفه و تب شروع شد بعد از دو روز دكتر رفتيم كفتن تبش بالاي ٤٠ درجه است و ويروسي امروز روز ششم هست هنوز تب داره فقط دو روزه يكم شدتش كم شده بسيار نگرانم بايد چيكار كنم لطفا كمكم كنيد سپاسگزارم
- شربت ستادین
سلام پسرم یک ونیم سالشه تب زیاد وسرفه خشک داره میشه شرب ستادین بهش بدم اگه میشه چقدروهرچندساعت بش بدم؟
- پنتو پرازول در شیردهی
سلام،من معده درد شدید دارم وپسرم ده ماهش موردی نداره پنتو پرازول بخورم
- اسهال استفراغ
سلام پسرم چن روز پیش اسهال و استفراغ شدید داشت بعد چن روز تب کرد و دوباره اسهال و استفراغ داشت الان دو روز گذشته تبش قطع شده ولی دوباره بالا اورده چکار کنم؟
- ادرارسوختگی
سلام آقای دکتر.وقتتون بخیر دخترم ۲۲ ماهشه.از صبح ادرار سوخته شده.البته ادرارسوختگیش دون دون ریز قرمز هست و تا اطراف رونش هم شده.چندبار کرم زینک زدم ولی هربار بدتر میشه. ممکن بخاطر حساسیت به چیزی باشه؟چیکار باید انجام بدم؟چه پمادی بزنم که بهتر بشه؟
- سلام خسته نباشید پسر من ۷سالشه سه ماهه هست کاسرفه داره خیلی ش۰رتها ودارو برا گرفتم ام هنوز رفه داره نمیدانیم چکار کنیم
سرفه خشک

