Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- درد پا
سلام آقای دکتر طاعات و عباداتتان قبول درگاه حق دختر دو سال و سه ماهه دارم که دیروز عصر زمین خورد و تا ظهر امروز مشکلی نداشت ولی از ظهر بی تابی می کند و بعضی اوقات هم راه نمی رود تو رو خدا راهنمایی بفرمایید آقای دکتر با توجه به وضعیت کرونا هم می ترسم ببرم بیمارستان برای چکاپ
- کم وزنی نوزاد
پسرم 22,ماهشهر از چهار ده ماهگی استب وزنی داشت چی بهش بدم که وزنش بهتر بشه
- درد معده کودک پنج ساله
سلام آقای دکتر دخترم چهار سال و نیمشه از اول معده ش ترش میکرد . برای ترش کردن معده ش که خودش میگفت آروغ ترش میزنم یعنی اسید میومد توی گلوش به مدت دو ماه کپسول امپرازول مصرف کرد .هر صبح نصف گرانول های داخل کپسول. خیلی خوب بود ترش کردن معده ش در طی این مدت اما همیشه معده ش درد داشت . در بین این دو ماه یک هفته شربت مترونیدازول مصرف کرد که درد معده ش بهتر بود توی این یک هفته. حالا که امپرازول تموم شده ، هم معده ش ترش میکنه ولی کمتر از قبل و هم توی گلوش یعنی سر مری ش میسوزه . و هم معده ش درد داره مترونیدازول روزی دو بار یه قاشق چای خوری میخوره اما معده ش درد داره و ترش میکنه کمی . البته سه روزه مترونیدازول میخوره دیگه نا امید شدم دکتر به خاطر خدا بگید چیکار کنم انشاالله خیر دنیا و آخرت ببینید
- شربت عفونت گلو برای کودک۳ ساله فاویسمی
سلام اقای دکتر پسرم گلوش عفونت کرده دکتر بهش شربت کو آموکسی کلاو داده ولی اصلا نمیخوره داخل اب هم نخورده میشه داخل شیر خشکش ریخت یا اب میوهی ممنون میشم از لطفتون
- شربت کیتوتیفن
سلام انشالله که سلامت باشین.دکتر شربت کیتوتیفن برای پسرم که 4.5 سالش برای سرفه داده ولی دوزش تو نسخه درست دیده نمیشه.میشه راهنمایی کنید هر 12 ساعت چقدر بهش بدم؟
- به دخترم واکسن ۱۸ماهگی زدم به پای چپ الان دو هفته است پای راست رو میکشم
- آبریزش بینی
سلام آقای دکتر دخترم۱۱ماه س ۲هفته س آبریزش بینی داره و گرفتگی بینی و خلط پشت حلق انگار تو خواب نمیتونه قورت بده.علامت دیگه ای نداره ۱قطره کامل رو استفاده کردم شبها هم سیتریزین دادم. چیکار کنم میشه راهنمایی کنید ممنون میشم.
- طریقه مصرف اموکسی سیلین۱۲۵
با سلام وخسته نباشید طریقه مصرف امو کسی سیلسن ۱۲۵ در روز برای کودکان چقدر است
- سرفه مزمن
سلام خسته نباشید پسرم ۲سالو نه ماهشه آبریزش بینی شدید و سرفه های خلطی داره الان یک ماهه طبق دستور پزشک از قرص فکسوفنادین اسپری سالبوتامول و دوبار تزریق آمپول ضد حساسیت و همچنین آمپول های بخورسرد استفاده کردم ولی بدتر شده چیکارکنم لطفا راهنمایی کنید
- وزن گیری کودک
سلام دکتر خسته نباشید کودکی دارم ۱۱ماه و ۱۶ روز داره وزنش ۸۱۰۰هستش و وزن تولدش ۲۳۰۰ بوده وزنش نصبت به تولد خوب هست یا نه ؟ و در مدفوع او غذا های هضم نشده دیده میشود طبیعیه؟
- حساسیت به انتی بیوتیک
سلام آقای دکتر، آیا کودکی که به کوآموکسی کلاو حساسیت داره به آموکسی سیلین هم حساسه؟
- کودکان
دختر من ۳ سال و۱۰ ماهش هست که دچار تنگی مجاری اشکی شده وخیلی از چشمم آب میاد وصبحها که بیدار میشه ازچشمم قی وچروک اومده. آیا حتما باید عمل بشه یابا دارو رفع میشه.؟؟میشه لطفا راهنماییم کنید. ممنونم
- شیر خشک
سلام وقت بخیر ،پسر من به خاطر آلرژی به پرونئین های گاوی شیر آپتامیل پپتی می خورد ولی الان دیگه پیدا نمیشه براش پپتی جونیور خریدم احساس میکنم شکمش سفت شده و یبوست شده نمیدونم به خاطر این شیره یا نه سوالم اینه که این شیر یبوست میاره آخه اصلا اینجوری نمیشد وقتی پپتی میخورد الان ۱۷ ماهشه
- سرماخ وردگی
سلام خسته نباشید ۲فرزند ۵ساله و یکی ۹ماهه دارم بار سومه که مریض میشن با عالئم مشابه آنتی بیوتیک مصرف کردن و حالا دوباره بعد ۱۰روز علائم برگشته دارو کامل مصرف کردن دوباره آبریزش پیدا کردن و با عطسه خلط سبز از بینیشون میاد و شبا خلط میفته پشت حلقشون و استفراغ میکنن چی بدم بهشون
- تب و بدن درد
سلام آقای دکتر. من خودم ۶ روزه توی خونه بخاطر مشکوک بودن به کرونا قرنطینه ام.پسرس دارم ۸ساله.که دیروز یهویی گفت پاهام درد میکنه و از امروز هم کمی تب تا حدود ۳۸ درجه و کمی سرفه داره،و بیحاله ،جنابعالی چه دارویی پیشنهاد می دهید؟
- قرمزی چشم
سلام وقت بخیر. سه روزه چشم پسرم قرمز است. روز اول یک چشم یه لکه قرمز شده بود . کم کم پخش شد. روز بعد اون چشمشم قرمز شد. روز سوم براش قطره کلرامفنیکل و پماد اریترومایسین زدم. ولی بهتر نشده. و میخارونه گاهی. خ نگرانم چه کاری انجام بدم براش
- وزن گیری
ببخشیدپسرم ۸سالشه قد۱۳۵وزنش ۲۵کیلوهستش برای اینکه وزنش بالابره شیرخشک نیدوبزرگسال خوبه ممنون میشم شربت راسیب وفروگلوبین هم استفاده کرده ولی تاثیری نداشته
- کم اشتهاهست
سلام دخترم چهارساله هست دکترهم بردم شربت ویتامین زینگ پلاس داداه وقطره آهن وگلسیم مصرف کردم فقط خیلی کم اشتهاهست وزن ۹ کیلو
- قرص سفکسیم، وابله مرغان
سلام و عرض ادب خوردن سفکسیم برا گلود درد حین ابله مرغان ضرر دارد یا ن؟؟؟ از کجا بفهمم این گلو درد ناشی از ابله مرغانه یا عفونت گلو
- قرص پشه
می خواستم بدونم قرص پشه وقتی هنوز سوزونده نشده بچه فاویسم بازش کنه چند ثانیه تو دستش باشه اذیتش میکنه

