Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- بلند شدن ناخن
سلام پسرم پنج سالشه دو هفته ست دو تا از ناخن های دستش از انتها بلند شد و کم کم کنده شد فکر کردم لای در مونده الان بیشتر ناخن های دست و پا همینطور شدن کف پاش هم پوست کنده میشه از چی میتونه باشه
- شربت لیکو مولتی مینرال
سلام اقای دکتر کودک ۳نیم دارم باوزن ۱۴کیلونیم چندسی سی از این شربت لیکومولتی ویتامین مینرال بهش بدم ممنون میشم بگین
- قطره میلکازیم
سلام آقای دکتر اینکه با رژیم سختی که دارم و دخترم به شیرخشک پپتی و پپتی جونیور حساسیت داده و رفلاکس بدتر شد یعنی به لاکتوز حساسیت داره؟؟قطره میلکازیم بدم؟
- مصرف ناپروکسن برای فاویسم
سلام. آیا مصرف ناپروکسن برای کودک ۱۲ ساله مبتلا به فاویسم عوارضی ایجاد میکند؟
- دلدردودلپیچه درکودکان
سلام اقای دکتر دخترم پنج سالشه یه هفته ای هست که سرماخورده بود دکتر بهش سفیکسیم ۱۰۰دادن که تو این یه هفته دو دفعه بین دوتا سه روزی یکبار صب که از خواب پا میشه خالت تهوع و استفراغ داره بدون تب که دمیترونش دادم بهتر شد ولی دوباره امروز صب که دوشنبه سر یه هفته استفراغ کرد که با دمیترون کنترل شد و بهتر شد فقط نمیدونم دلیل این دلدیچش چیه بخاطر شربت سفیکسیم یا چیز دیگه هست ممنون
- زردی کف پا
کف پای پسر ۶ ساله ام زرده البته هیچ علائم و مشکلی نداره حدود ماه پیش هم شما ویزیتش کردین ومشکلی نداشت ولی این زردی نگرانم کرده. ویتامین دی و قطره آهن هم استفاده میکنیم
- غذانگه داشتن دردهان
دختری چهار ساله دارم غذاتودهنش نگه میدارد زود قورت نمیده
- قطره دایمتیکون
آیا دادن قطره دایمتیکون به نوزاد دوماهه هر ۸ ساعت نیم سی سی مجاز است؟ استفاده روزانه مشکلی ایجاد نمی کند؟
- اسهال کودک
دختر یک سالم دچار اسهال آبکی زرد رنگ بدبو شده برای رفع این مشکل چه کار کنم
- وزن
سلام.بچه من الان یکسالش هست وزنش7200و قدش68هست.که بچه نارس و در35هفته دنیا اومد با وزن2200. سوالم آقای دکتر اینه که 1.الان شربت زینک بهش بدم یا زینک سولفات؟ 2.روزی چه مقدار؟ 3.چه زمانی در طول روز بهش بدم؟ ممنون از اینکه به سوالاتمان پایخ میدین.خدا خیرتون بده
- حساسیت میوه
سلام اقای دکتر میوه شلیل وهلو حساسیت دارد برای کودک یک سالو هفت ماهه باتشکر از لطفتون
- پسر چهار یاله و نیمه ام اسهال ابکی زرد رنگ با دفعا کم دارد ،ایا نیاز به مصرف دارو هست؟
- دورسرنوزاد
سلام آقای دکتر من دیروزخدمت شماپیام دادم درمورددورسر نوزادم كه در 6ماهگی دور سرش 46.5ودرزمان تولد 36بوده واباتجوز ژز شما ودکتر فوق تخصص اطفال سونوی مغز کودکم نرمال بودلذا چون تکامل نوزادنیز نرمال است وتغذ یه خوابش مناسب است کودک بی قراری ندارد آیااقدامددیگر نیازاست کمال تشکر تا شمادا م در ضمن بهداشت گفت. دورسرازنمودا رخارج نشده وباوزن8.500وقد69مناسب است
- سرفه خشک دختر ۴/۵ساله
سلام آقای دکتر وقت بخیر دخترم ۴/۵سالشه هر چند وقت یه بار دچار سرفه خشک میشه پیش چند متخصص اطفال بردم میگن ویروسی شده الان تبدیل به آلرژی شده بهم آنتی بیوتیک دادن آخه من چقدر بهش آنتی بیوتیک بدم از اول مهر تا الان فکر کنم ۱۵تا شیشه آموکسی کلاو ۶۴۳خورده بچه دیگه جون نداره اسپری سالبوتامول و بکلومتازون هم مصرف میکنه مونته لوکاست جویدنی و سیتریزین هم میخوره آخه هیچ راهکاری جز اینا نیست آزمایشی که نشون بده به چه مواد غذایی حساسیت داره وجود نداره؟شما چه راهنمایی میتونید بهم کنید توروخدا به خاطر این طفل معصوم یه راهکاری بهم نشون بدین
- شربت اشتها اور برای فاویسم
سلام خسته نباشید پسرم سه سال و نیم داره بیماری فاویسم داره شربت تقویتی که اشتها اور هم باشه چی خوبه؟
- سرفه
سلام،وقت بخیر بچه چهار سالو نیمه دوهفته پیش ویروس گرفت سرفه های شدید میکرد شربت پلارژین و اسپری استفاده کرد دکتر گفت اگر بیشتر از یک هفته شد سرفه هاش بهش آزیترو بده الان شدت سرفه کم شده ولی گاهی سرفه پشت سر هم میکنه گاهی کم مخصوصا وقتی یه چیزی میخوره تک سرفه میزنه انگار که بخواد گلو صاف کنه سابقه تب و تشنج هم داره خواستم بدونم ایا باید بهش چرک خشک کن بدم یا نه
- چشم
سلام پسر دو سال وونیم دارم از نوزادی تا الان لکه های خاکستری توی سفیدی چشم داره . هفت ماهگی برا چکاب پیش چشم پزشک بردم در این مورد چیزی نگفتن . می خواستم نظر شما در مورد لکه های خاکستری بپرسم
- مصرف قرص کلیدینیوم سی ۷ سال
برای کودک ۷ ساله که رفلاکس معده دارد میتوان قرص کلیدینیو م سی را جهت رفع رفلاکس استفاده کرد
- اسهال مزمن
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسر هشت ماهه ام حدود چهل روز است که اسهال میباشد و دوازده روز هم بستری شد ولی خوب نشد .آزمایشات اینا همه نرمال هستن فقط کم خونی دارد.دفعه آخر دکتر متراندینازول و کلوتومازل نوشته.پلانتاژل .شیرخشک اسهالی.ولی به خاطر اینکه شیر خودمو میخوره شیرخشک خوب نمیخوره.میخواستم بدونم من چیکار کنم و با اینکه عفونت نداره ینی تو آزمایش نشون نداده بازم لازمه آنتی بیوتیک ها رو بخوره؟چون خیلی سخت میخوره.
- تب و خلط گلو
پسرم 13ماهشه دو روز تب داره و بینی از داخل خلط داره و سخت نفس میکشه آبریزش ،عطسه،سرفه نمیزنه

