Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- رنگمدفوع
سلام اقای دکتر. نوزاد بیست روزه دارم. دو روزه رنگ مدفوعش سبز لنجی شده و خیلی شل هست مثل اسهال ادم بزرگها. دل پیچه های شدید داره. حساسیت به پروتیین گاوی داره و من لبنیات مصرف نمیکنم. کمکی هم آپتامیل پپتی یک میدم. از قطره ی پدی لاکت هم روزانه استفاده میکنه.خواستم ببینم رنگ و قوام مدفوعش طبیعیه؟
- یبوستکودک
خدمت سروران گرامی دختر سه ساله ام بیشتر اوقات هنگام دفع مزاج بدلیل خشکی مدفوع اذیت میشود و چون کمی درد و سوزش هم دارد احتمال میدهم دچار شقاق عضلانی هم شده باشد،،حال برای دفع راحتتر شکم چه چیزی پیشنهاد میکنید؟ باتشکر
- زبان
سلام خسته نباشید کودک ۱۹ ماهه پسر سه روزه دقت کردم اول زبانش سفید رنگه و انتهای زبانش خاکستری رنگ شده غذای خاصیم نخوره علت میتونه چی باشه چجوری ره درمان بشه
- قرص کلیدینیوم سی
- حرف زدن کودک
پسرم یکساله است ولی اصلا حتی بصورت مبهم حرف نمیزنه باید چکار کنم ؟
- دارو
سلام دکتر پسرم الرژی ب پروتین گاوی داره و شیرخشک اپتامیل اچ آ مصرف میکرد الان ک این شیر نیست اپتامیل معمولی میخوام بهش بدمو اینکه بخاطر حساسیتش دکتر بهش شربت سیتریزین داده ولی مقدار مصرفش رو نمیدونم میشه بهم بگید چقد در روز باید بهش بدم و اینکه پسرم ۹ ماهشه
- سلام وقت بخیرپسر۹ساله دارم شب ادراری داره لطفا راهنمایی بفرمایید باتشکر
- شربت
سلام شرمنده ااقای دکتر دوباره مزاحم شدم پس شما یه شربت به ما معرفی کنید هم واسه تنظیم خواب هم اینکه جاییی میبرم جیغ میزند یا فقط میخاد کار خطرناک انجام بدهد وقتی مانعش میشیم ما را میزند خیلی شلوغ هست ازمایش هم دادیم خاهش میکنیم یه شربت یا چیزی به ما معرفی کتید که کمی آرامش کند از جیغ هاش خسته شدم
- رفلاکس
سلام دخترم ۴ ماهش شیر همراه بلغم بالامیاره اب دهنش خیلی میره جلوی لباسش دایم خیس هر پنج دقیقه لباس تعویض میکنم علت چیه چکار کنم خیلی ادیت میشم
- کرونای کودک یکساله
سلام دکتر عزیز. دخترم یک سال و یک ماهه هست. سه روز پیش مراسم بودیم که بعد از اون چند نفر کودک و از جمله دختر خودم تب کردن و سینوسی بالا پایین میره. کمی سرفه هم داره و صداش یکم گرفته. شربت پدیزان و سیتروزین از سرماخوردگی قبلیش دارم شما چه دستوری میدین
- تب
پسر من ۷ماه و دو روزشه.از صبح دچار بی قراری و تب در حدود ۳۷.۸ هست علائمی از سرماخوردگی نداره تبسنج میذارم به ۳۸ نمیسرسه ولی گرمه بدنش ممکنه مال دندون باشه؟
- تب اسهال و استفراغ
با عرض سلام و تبریک عید سعید فطر خدمت شما آقای دکتر آقای دکتر دخترم یک و ساله و چهار ماه دارد الان چند روز است بی قرار است شدید و مدام دستش را توی گوشش میبرد و می زند توی سرش از صبحی هم دو بار بالا آورده است و شکمش دو بار کار کرده الان هم احساس میکنم داغ است تو رو خدا کمکم کنید
- سلام شربت اموکسیل برای خسخس سینه کودکان خوب است
- قطره آهن
سلام آقای دکتر ،بچه هایی که شیر خشک میخورن هم باید قطره هنو و مولتی بخورند؟ پسر من نه ماهشه و آپتامیل میخوره...باید قطره هم بدم؟ آخه مشکلی هست من قطره آهن ویتان میدام اسهال میشه...اگه باید قطره بدم...چه مارک قطره آهن و چه مارک قطره مولتی بگیرم تا اسهال نشه؟ تشکر
- تزريق دگزا براي اطفال
سلام دختر ١٥ ماهه دارم كه پنج روز ميشه كه كروپ شده سرفه هاي شديد همراه با آبريزش بيني ولي بدون تب شربت بلارزين كيدز دادم فعلا بهتر نشده ميخواستم بپرسم تزريق دگزا در كودكان زير دوسال مجاز هست ميتونم يك چهارم آمپول دگزا تزريق كنم ؟
- ناله درخواب
سلام و خسته نباشید . آقای دکتر نوزاد 25 روزه من بعصی وقتها در خواب ناله میزنه شربت کولکید هم بهش میدم قبلش دلیلش چی میتونه باشه؟
- روش درمان یبوست بچه ۴ساله
بهترین روش درمان یبوست بچه ساله چیست؟ دکترش قرص نولپازا و پودر پیدرولاکس تجویز کرده. من نگران تنبلی روده و اعتیادش هستم میترسم، استفاده کنم؟
- پوست کودک
سلام اقای دکتر خسته نباشید ببخشید کودک من یه لکه سفید زیر گردش هست که این لکه اول روی بدن خاله اش بود یکی از لباسای بچه خورد به لباس خاله اش و الان بچه منم زیر گردنش لکه سفید دراومده جای نگرانی هست ؟
- شیر خشک
میشه شیر خشک را با شیر پاستوریزه مخلوط کرد.دخترم پنج سالسشه ولی 15کیلو میخوام چاقشه
- اسهال خونی
سلام
پسرم دو سال و نیمشه. دو روز پیش تب و دل درد داشت اما از دیروز صبح تبش کاملا برطرف شده و استامینوفن هم بهش نمیدم اما اسهال میره و زور میزنه. اسهال رگه های خونی یا خونابه داره. دل درد هم داره. چیکار کنم؟

