Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- بارداری وکرونا
سلام باردارم وکرونا گرفتم چیکارکنم
- کودکان
سلام اقای دکتر پسرم ۶سالشه چندروزه تب میکنه دکتربردم امپول وسرم زده لوزه هاش خیلی ورم داره وچرک سفیدداره بهش شربت سفیکسیم ۱۰۰ داده گفته هر۸ساعت ۵ سی سی. 3بار درروز زیادنیست?شربت پلارژین واندانسترون هم داده برای معدش پسرم دوسه سالی میشه هربارعلایم سینوزیت وعفونت لوزه داره همزمان مشکلات شکمی هم داره یایبوست ونفخ زیاددراه ویا اسهال ونفخ زیاد گاهی اول علائم شکمی وتب داره بعدش سرماخوردگیش شروع میشه لازمه متخصص گوارش ببرم؟
- سلام ی هفته هست پسرم اسهال شده هم روز شب گریه میکنه دکتر بردمش اصلن خوب نشد خیلی نگرانم بخاطر گریع کردن اسهالش چیکار کنم خوب بشه چی بهش بدم تاثیر کنه اسهالش خوب بشه
سلام ی هفته هست پسرم اسهال شده هم روز شب گریه میکنه دکتر بردمش اصلن خوب نشد خیلی نگرانم بخاطر گریع کردن اسهالش چیکار کنم خوب بشه چی بهش بدم تاثیر کنه اسهالش خوب بشه
- چین پا
سلام خسته نباشین من دختر چهار ماهه دارم چند روزه متوجه پاهاش شدم که چینای پا دخترم از هم دیگر فرق داره من خییییلی نگرانم روی گو گل زدم زده بود که دررفتگی لگن هستش لطفا منو از نگرانی در بیارین
- من. پسر ۳ ساله دارم سرما خورده و امروز سرفه خیلی خشک پیدا کرده و گرفتگی بینی داره. از چه دارویی باید استفاده کنم
- فرو رفتن میخ در پا
ایا فرو رفتن میخ در پا باعث خارش کل بدن و قرمز شدن پوست می شود
- نوزاد
دختر شش ماهم غذاخور هم نشده هنوز هنگام خواب سرفه خشک و شدید میکنه فقططط هم توخواب چیکارکنم اصلا نمیتونه بخوابه مخاط بینیش هم خشکه
- یبوست کودک 3 ساله
سلام دختر من 3 سالشه و متاسفانه حدود دو ماه هست که دچار یبوست شدید شده دکتر بردم پودر پیرولاکس داده و تا حدودی سفتی مدفعوش کم شده ولی رنگ مدفوعش همچنان سیاه هست.
- لکه های دربدن بچه مثل سوختگی
سلام وقت بخیر بچه ام 9ماهشه چندروزه یه لکه های مثل سوختگی توبدنش درآومده یه اول مثل جوش هست بعد بزرگ میشه مثل تاول میشه باد میکنه مبارکه مثل سوختگی عمیق میمونه دسترسی به دکتر ندارم ممنون میشم جوابم بدین
- طاول
سلام من فرزندی 15 ساله دارم که طاولهای قرمز همراه با سوزش وخوارشت زیادی روی بدنش ریخته ودکتر سه تا آمپور حساسیت زده وبا هر بار مصرف آمپور لکها میره ودوباره طاولهای جدیدی در میاد لطفا کمکم کنید
- سلام پسرم رو صورتش لک های سفید افتاده مثله سایه هست خودشم هفت ماهس
- اثر سفکسیم
سلام ایا سفکسیم باعث ایجاد خواب بیشتر میشود.پسرم بلافاصله بعد خوردن شیر مبخوابه در صورتی گاهی به راحتی ۱ ساعت بیدار ممیونده
- سلام اقای دکتر یه نوزاد دارم 15روزشه اسهال داره چه داروی براش خوبه
- سلام خسته نباشید پسرمن 6ساله هسته تب داره یکم سرفه می زنه بعدش کمرشکن دونه زده همش م می خاره چی بهش بدم
- سدما
سلام پسرم ۵ سالش هست سرما خورده شربت نوتادین و پلارژین میخوره از دیشب بینی اش کیپ شده برای بینی اش چی بگیرم آقای دکتر؟ زنده باشید
- تب بالا ۳۹
سلام دخترم ۵ و نیم سالشه از دیروز تب شدید داره ۳۹.۵ دکتر بردم استامینوفن هر ۴ ساعت ۵ میل دادم اصلا تبش پایین نیومد و سفیکسیم ۱۰۰ هر ۱۲ ساعت ۶ میل اورژانس بردیم آزمایش خون و ادرار گرفتن گفتن مشکلی نیست و فقط ایبوپروفن هر ۶ ساعت ۴.۵ میل بخوره و سفیکسیم دیگه نخوره یه شیاف ۳۲۵هم گذاشتیم سوالم اینه که مگه تب به علت وجود میکروب نیست پس چرا دکتر اورژانس گفت سفیکسیم نخوره ؟و فقط ایبوپروفن هر۶ ساعت۴.۵ میل تجویز کرد دکتر تو رو خدا راهنمایی بفرمایید خسته شدیم از بی دقتی بعضی پزشکها . سفیکسیم ۱۰۰ بدم یا نه
- ادرارسوختگی نوزاد
باسلام وخسته نباشی من پسر۱۱ماهه دارم که پشتش باادرار خودش سوخته خواستم بدونم چیکارش کنم که خوب بشه چون خیلی قرمز شده ممنون از شما
- عفونت ادراری
با سلام و عرض ادب سرعت پیشرفت عفونت ادراری در نوزادان چگونه است؟ برای مثال بعد از اینکه به عفونت ادراری مشکوک می شویم تا انجام آزمایش و آمدن پاسخ کشت ادرار حدود یک هفته زمان میبرد. آیا این زمان برای گسترش عفونت به قسمت های بالای مجاری ادراری( کلیه) زمان زیادی نیست؟ (دختر یک ساله ای دارم که یکبار به عفونت ادراری دچار شد و بعد از مصرف یک دوره ده روزه آنتی بیوتیک درمان شد. البته من هر ماه کشت ادرار انجام میدم تا در صورت عود مجدد سریعا اقدام کنم)
- باسلام بچه 14 ماهه دارم که دوسه روزه بدنش جوش زده که بعی از انها رویشان آبداراست لطفا راهنمایی کنید چکار کنم خارش هم دارند
- رفلکس
من نوزادم ۹ماه رفلکس گرفت و دکتر بردم دارو امپرازول داد و شربت تا ۱ماخورد خوب شد الان ۱سالو ۱۶ روزش رفلکس پنهان گرفت اونم فقط فقط صبح اینجور میشه امروز یکم شیر اورد بالا دلیلش چیه ایا میشه از قطره اهنی باشه که نصف شب میدم بهش؟؟

