Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- خواب
سلام پسرم دوسال چهار ماهش چه دیربخوابه چه زود تاصبح دوسه باربیدارمیشه.گاهی یه نق گریه هم میزنه گاهی میشینه دوباره درازمیکشه یا اینکه میگه روپا بخوابون.نصف شب بایدپاشم بزارمش روپام..صبح ساعت ۶تا ۱۰دیگه خوب میخوابه.. آیا طبیعیه یا دلیل دیگه داره ممنونم
- سلام دکتر به بچه من سفالکسین 250داده حساسیت داره میتونم آموکسی سیلین بجاش استفاده کنم
- تفسیر آزمایش ،
سلام، میزان RBC(4.43) , MCV(77.4),PDW(9.6),نوتروفیل(۵۱.۲),لنفوسیت(۳۴.۷),D3(44.9), FE(58.46) لطفا تفسیر این آزمایشات را برایمان تشریح بفرمایید ، دختر ما ۵ ساله است.
- سلام
> بخیر ببخشید اقای دکتر من یک پس 18 ماه دارم از اول از دادن قطره و ویتامین کم کاری کردم بعضی مواقع دادم بعضی مواقع ندادم پسرم الان انگشت هایش اطراف ناخن پوست پوست میشود ناخن هایش زود میشکند و تازه چهار تا دندون دارد قد ۸۳ وزن ۱۱ کیلو دارد همه میگویند لاغر است خواب کافی ندارد جدیدا پرخاشگر شده است و اشتهای کمی دارد قطره اهن لیپوزوفر شباها قبل از خواب بهش میدم با نیم ساعت فاصله از شیر بعد از خوردن نهار مولتی ویتامین ویواکیدز میدهم ولی فکر میکنم ویتامین آ د هم کم دارد ایا ویتامین آ د را با مولتی ویتامین ویواکیدز یک روز درمیان بدهم اشکال دارد ؟ اگر میشود راهنمایی بفرمایید
- درددورناف درکودکان
سلام پسر من ۱۰ سالشه ۲ روزه میگه زیر نافم درد میکنه دراز میکشه میخواد بلند شه درد میگیره هیچ علاعمیم نداره نه کم اشتها نه تب نه هیچ چیز دیگه دفعشم انجام میده بادست زیر نافشو فشار میدم میگه درد میگیره میشه لطفا راهنمایم کنید وبگید دلیلش چیه
- سرفه
سلام آقای دکتر پسرم یک سال ده ماهشه وزن. 16 پیش شما پرونده داره الان حدود سه هفته پیش تب و سرفه خلط دار داشت بردیمش دکتر و داروی سفکسیم پاراکید سیتروزین دادن الان 3 شیشه سفکسیم خورده ولی همچنان سرفه خلط دار داره دارو دیگه باید بدیم یا بیاریم مطب برای وزیت البته فاویسم داره
- مدفوع نکردن نوزاد
دخترم الان سه ماهه هست ۵ روز هست مدفوع نکرده البته روز های قبل هم ۲ روز یکبار مدفوع میکرده شربت لاکتوز هم میخوره
- اهن
سلام دخترم ماه بعد میشه ۳ساله چ شربت یا قطره اهنی بدم ک دندوناشو سیاه وخراب نکنه روزی چند سی سی و تاکی باید ادامه بدم
- سیتریزین
سلام اقای دکتر بچه 20 ماهه که 10.500 وزن داره شربت سیتریزین رو چه جوری بدم ؟ روزی 3 سی سی کافیه؟
- سفکسیم ۲۰۰
- طریقه مصرف شربت سفکسیم ۱۰۰
باسلام دکتربه دخترم شربت سفکسیم داده و روشربت نوشته هر۱۲ساعت یه قاشق دخترم ۵سالشه و ۱۶.۵کیلو هس
- مغز کودک
با سلام دخترم شش ماهگی تشنج کرد بعد فهمیدیم که نیمکره راست مغزش نسبت به چپ رشد کمتری دارد الان کاردرمانی میبریمش و شربت پیراستام و شربت ماهی میخورد ایا خوب میشود
- توده شکم
سلام خسته نباشید من کودکی ۵ساله پسر دارم که درطی چند روز اخیر متوجه توده ای درزیر شکم سمت راست اوشدم خواستم ببینم این چیز نگران کننده ای است یانه ممکن چربی باشه میشه بهم کمک کنید
- عفونت گوش
سلام پسرم ۵ ساله و نیم لوزه سوم داره وخیلی سرما میخوره ولی بدون تب ابریزش بینی هم داره چه دارویی برای عفونت گوش بهش بدم۱۷ کیلو .
- مقدار مصرف سفکسیم ۱۰۰ در کودک ۴ ساله
سلام خسته نباشید من پسرم ۴ سالشه و حدود ۱۶ کیلو هست می خواستم ببینم مقدار مصرف سفکسیم چقدر هست؟ ممنونم
- سرفه ی مداوم
پسرم سزفه ی مداوم دارد
- مصرف شربت ازیترومایسین
سلام پسرم ۲۳ کیلو وزن داره. مقدار مصرف شربت ازیترومایسین ۲۰۰ لطف میکنید؟ ممنون
- شربت کوآموکسی کلاو،
سلام آقای دکتر پسرم ۵سالشه مریض شد شربت کو آموکسی کلاو دادم بعد از تموم شدن کو آموکسی کلاو دوباره تب خیلی خفیف و گلواش گاهی خوبه گاهی درد میکنه علت چی هست
- خارش واژن
دخترم چهارسال نیم هس خارش و سوزش واژن گرفته کشت ادار منفی بوده پماد کلوترمازول بی فایده بود
- مصرف شیر خشک
سلام آقای دکتر ببخشید من یه دختر دو سال و دو ماهه دارم.میخواستم بدونم میتونم شیر خشک رو با شیر پاستوریزه با هم ترکیب کنم و بهش بدم؟ اگه میشه چه شیر خشکی استفاده کنم

