Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- کودکم یک سال و 5ماهست وزنش10کیلونیم هس مشکلی که نیس!
- سرماخوردگی نوزاد
سلام شربت ستادین سی دی برای سرما خوردگی بچه 15 ماه مشکلی نداره بدم بهش آبریزش بینی وسلفه تب
- قطره اهن
سلام من قطره اهن سیدرال گوچه به بچم که ۱۰ ماهشه میدم ولی میگن اهنش کمه الان میخوام سیدرال فولیکو بدم ولی نمیدونم برای لچه مناسبه یا نه؟
- تیر کشیدن مدام استخوان ها و قلب
سلام
من یه دختر 8 ساله دارم که مدام تمام استخوانهای تنش تیر میکشه. و الان چند وقت هست که قلبش هم تیر میکشه.
نمیدونم چه مشکلی داره واقعا نمیدونم باید چیکار کنم؟
- مصرف همزمان سالبوتامول و ازیترومایسین
ایا مصرف داروی سالبوتامول را با داروی ازیترومایسین ادامه دهم ؟یا پس از مصرف ازیترومایسین مصرف سالبوتامول قطع شود؟
- تب کودک
- سلام اقای دکتر ببخشید پسر من ۵ساله است و کف دست پاهاش زرد شده علت چیست
- زیاد دادن کوآموکسی کلاو در دو دوز بدون هیچ علائمی
آقای دکتر من اشتباهی دو بار شربت کوآموکسی کلاو دو و نیم سی سی و پنج سی سی دادم عوارضی ندیدم نگرانم ولی حال پسرم خوبه الان ۱۶ ماهه تمامه
- 123321
سلام بچه ام 4ماهشه شیرخشک ببلاک میدم 2تاخورده این سومی شکمش زیاد کار میکنه روزی 3بار همیشه هر2روز شکمش کارمیکرد وزنشم بهتربالا میرفت الان چه شیرخشکی بدم شیر خودمم میدم
- وجود مو درچشم شيرخوار
سلام و خسته نباشي خدمت آقاي دكتر ،چند روزي ميشه يه مژه داخل چشم دخترمه چشمشو هي ميماله يكي دوبارم قطره انداختم درنيومده شما چه راه حلي پيشنهاد ميكنيد حتي نميذاره دست ب چشمش بزني
- قرص سفکسیم ۲۰۰
پسرم ۵ سالشه سرفه های شدید و درد در گلو وقفسه سینه داره..شربت نءوتادین و قرص سفکسیم ۲۰۰ نوشته که یادم رفت قرص رو چه ساعتی در روز بهش بدم
- سلام خسته نباشید دخترمن 7روزش است نافعه آن تورم کرد
- پوست
سلام اقای دکتر پوستپسر دوماهم خشک و پوسته میندازه شما گفتین کرم اکساید بزنم زدم پوستش قرمز شد و بدتر خشک شد چی کار کمم
- سلام وقت بخیر پسرم رفته تو ۱۴ماه و روزی ۷ ۸ بار مدفوع میکنه کم کم .مدفوعشم چربه به پوشک و بدنش نمیچسبه علتش چیه ؟و چطور میشه از دفعاتش کم کرد واقعا از شستنش خسته شدم
- دکتر لوزه
سلام وقت بخیر آقای دکتر برای لوزه پسدم ۵ سالشه پیش دکتر میرجلالی ببرم خوبه؟
- تب
سلام اقای دکتر پسرم ۶ماهشه از دیشب تب ۳۸درجه داره با استامینوفن و پاشویه کنترل کردم امروز هستین بیام مطب
- قد
متوجه نشدم بعداز درمان آزمایش ادرار سسه بدم چی هست چطوری باید بدم
- سوراخ کردن گوش
سلام بهترین زمان سوراخ کردن گوش کی هستش الان دخترم سه ماهشه سوراخ کنم یا صبر کنم
- مخلوط شیر گاو وشیر خشک برای بچه یک ساله
- ماسک.
سلام آقای دکتر دخترم ۵ونیم ساله هست پیش دبستانی میره آیا زدن ماسک موقع مدرسه براش مشکل ایجاد میکنه؟ممنون از شما

