Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- قرص یدوکینول
دکتر هر ساعت اعدد گفته مصرف بکنه برای کودک ۶ ساله ایا میتوانم نصفش را بدهم ضرری برای پسرم ندارد که کامل قرص رابخورد با تشکر
- سلام خسته نباشید نوزاد ۵ ماهه دارم باقلایی خفیف داره شربت پلرژین اسکال نداده بهش بدم.
- پسرم عفونت گلو وریه داره
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسرم ۱۵ ماهش دکتر براش کلاویسیلین ۶۴۳با دوز بالا هر۱۲ ساعت ۵ سی سی ۹ کیلو هست زیاد نیست براش
- ازشیر گرفتن کودک
سلام آقای دکتر دختر من الان که ۲۲ ماهشه میتونم از شیر بگیرمش؟؟ یا حتما باید تا دوسالگی بخوره .غذا زیاد خوب نمیخوره الان ده کیلو هستش با سرگرمی و حواص پرتی میخوره میگم از شیر بگیرم هم دیگه شیر شبش حذف میشه هم ب غذا بیوفته
- ضربه
سلام اقای دکتر وقت شما به خیر. پسرم سه سال دارد و تحت نظر شماست. دیشب در حین دویدن و بازی کردن لبش به پایه ی مبل خورد و دچار پارگی و کمی خونریزی شد. ورم کرده و درد دارد و کمی پوستش کنده شده. نمیتونه چیزی بخوره بخاطر دردش. دکتر داروخانه ویتامین آد داد و گفت با پزشکش که جنابعالی میباشید مشورت کنیم که شما یه پماد ترمیم کننده معرفی کنید . الان تهران هستیم برای مسافرت. تا دو روز دیگر برمیگردیم رشت. یک دنیا سپاس از توجه شما
- دل درد
سلام.دختر ۲ونیم ساله ای دارم که یبوست داره همراه با دلدرد و چند روز بعد از اجابت مزاج به اسهال و استفراغ میوفته و مدام از دل درد شکایت میکنه.و این یبوست رواز بچگی داشته.لطفا راهنمایی ام کنید.
- خواب
سلام من کودک 9 ماهه دارم که شبها زود به زود از خواب بیدار میشه و راحت نمیخوابه شاید تا صبح 10 بار یا بیشتر بیدار میشه .میشه راهنماییم کنید چکار کنم؟شبها شربت زینک و پدی لاکت هم میخوره
- قرص چاقی در دوران شیردهی
سلام من پسرم ۱۰ ماهشه همه چی میخوره من میخوام با چند قرص چاقی که میدونم بخورم اگه باعث نشه شیرم خشک بشه یا تلخ استفاده کنم؟
- واسن ۶ سالگی وویروس آبله مرغان
باسلام پسرم پنج شنبه هفته آینده بایدواکسن ۶ سالگی تزریق کنه پنج شنبه قبل با کودکی که مبتلابه آبله مرعان بوددرتماس بوده البته اطلاعی ازبیماری اونداشتیم ازنطرشما اگردراین ۷ روزعلائم نشان ندادمیشه واکسن زدیابایدزمان بیشتری صبرکنیم
- دو روزه دخترم استفراغ و تب داره
سلام خسته نباشید دخترم ۲۱ ماهشه از دیروز ۴صبح استفراغ داره دیشب تبش زیاد شد دارو رو بالا میاورد بردیمش درمونگاه یه آمپول اندانسترون زدن شربت سفیکسیم ۱۰۰ هر۲۴ساعت ۴سی سی استامینوفن هر۸ساعت ۳ سی سی قطره متوکلوپرامید ۸ساعت ۱۰ قطره قطره پدی لاکت ۱۲ ساعت ۵قطره تجویز کردن تبش روی ۳۷ یا ۳۷ونیمه ولی استفراغش خوب نشده چیکار کنم؟ همون شامی که پریشب خورده بود تا الان دو روزه هیچی نخورده. با اینکه شربت اندانسترون دادم بازم تا یچیزی میدم قورتش نداده بالا میاره لازمه دوباره ببرم دکتر؟ یا داروهاشو بدم خوب میشه؟ دوز و ساعت داروهاش درسته؟ هیچی نخوره از گرسنگی طوریش نمیشه؟ برای تهوع شربت اندانسترون بهتره یا قطره متوکلوپرامید؟
- ناخن
سلام پسرم ناخن دستش زیرش سفید شده داره میوفته این مشکل از چی میتونه باشه
- تب کودک ۱۰ ماه
سلام بچه من امروز ده ماه تمام شد ولی از صبح تب داره شربت استامینوفن دادم ولی حس میکنم تب توی شکمش نفسش داغ تازه دوتا دندان پایین در آورده امکان داره مال دندان بالای باشه چند روز پیش سینش از آب دهنش خس خس میکرد و یک روزم اسهال داشت
- اسهال کودک
سلام پسر ۴ساله بنده ۵روزه اسهال آبکی شدید داره ویک روز تب ۳۸ درجه داشته و گاهی تهوع دارد دیروز پزشک اطفال مراجعه کردم دی سیکلومین و دایمتیکون و کیدی لاکت تجویز کرده من خودم پرو آر اس هم میدم بچه اصلا چیزی نمیخوره پزشک گفته تا شنبه صبر کنم بعد آزمایش بدم ولی بچه اسهالش بدتر شده آزیترو براش از امروز شروع کردم میخواستم ببینم جواب میده یا باید سفکسیم میدادم پنجشنبس و پزشک متخصص در دسترس نیست تا مراجعه کنم
- نوزاد شیر خوار
اگر مادر نوزادی مبتلا ب کرونا باشد آیا میتواند ب بچه شیر مادر بدهد یانه؟؟
- شیرخشک
سلام دکتر دلیل اینکه هرشیرخشکی به نوزاد ۳ماه و ۱۵روز میدیم شکمش سفت میشه اپتامیل نان ببلاک چیه واینکه میشه هرروز بهش اب قند بدیم
- دختر ۲۱ماهه من خیلی کم اشتها هست نسبت به هم سن و سالش ریزتر وموهاشم هم خیلی کمه دکتر متخصص هم بردمش فایده نداشت میشه لطف کنید راهنمایی بفرمایید چکار کنم قطره آهن هم بخاطر سیاه شدن دندوناش بهش ندادم زیاد .
- بلوغزودرس
سلاموقتتونبخیر،دخترمن۶سالشه،ازدوسالگیمرتببهششربتهایمکملخارجی،مثلزینک،کیندر،سانستول،مولتیویتامین،بکمپلکس،فروگلوبینبخاطربیاشتهاییشمیدم،خیلیضعیفه،آیااینهاباعثبلوغزودرسمیشه؟
- یبوست و بیرون زدگی معقد
سلام کودک ۴ساله ای دارم که شکمش کمی سفت کارمیکرد بعداز متولدشدن نوزاد دومم ناگهانی معقدش بیرون زد واذیت میشه در دفع باید چیکارکنم مشکلش حل بشه؟
- مدفوع بلغمی
سلام وقت بخیر پسرم ۴ سالشه امروز شکمش پنج بار کار کرد یهو بلغمی بود سه بار و اهر شب مدفوعش بلغمی روشن شد بهش عرق نعنا دادم یکم از حال بلغمی خارج شد ولی نرم ولی رنگش سبزی بود که انگار سفیدی قاطی شده بود هرچی به پدرش میگم نشونه خوبی نیست میگه الان وقت نرگانی و قضاوت نیست من چه کنم دارم سکته میکنم میشه بگید چکار کنم
- برفک دهان
سلام بچم ۱۱ماهشه سه روزه دهانش برفک زده علتش چی میتونه باشه ،؟ و درمان ،،،؟ ممنونم

