Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- یبوست کودک سه ساله
- بلند شدن ناخن
سلام پسرم پنج سالشه دو هفته ست دو تا از ناخن های دستش از انتها بلند شد و کم کم کنده شد فکر کردم لای در مونده الان بیشتر ناخن های دست و پا همینطور شدن کف پاش هم پوست کنده میشه از چی میتونه باشه
- سلام
> بخیر ببخشید اقای دکتر من یک پس 18 ماه دارم از اول از دادن قطره و ویتامین کم کاری کردم بعضی مواقع دادم بعضی مواقع ندادم پسرم الان انگشت هایش اطراف ناخن پوست پوست میشود ناخن هایش زود میشکند و تازه چهار تا دندون دارد قد ۸۳ وزن ۱۱ کیلو دارد همه میگویند لاغر است خواب کافی ندارد جدیدا پرخاشگر شده است و اشتهای کمی دارد قطره اهن لیپوزوفر شباها قبل از خواب بهش میدم با نیم ساعت فاصله از شیر بعد از خوردن نهار مولتی ویتامین ویواکیدز میدهم ولی فکر میکنم ویتامین آ د هم کم دارد ایا ویتامین آ د را با مولتی ویتامین ویواکیدز یک روز درمیان بدهم اشکال دارد ؟ اگر میشود راهنمایی بفرمایید
- تداخل داروها بامشکل فاویسم
سلام وقت بخیر، دکترپسرم 23ماه داره وازمایش فاویسمش مثبت شده ایا شربت فروگلوبین ب 12واستئوکر رومیتونم بهش بدم
- تب ۱۸ماهگی
سلام الان دخترم بردم واکسن ۱۸ماهگی زدمیخواستم بدونم تاچندروزتب میکنه وچجوری تبش بیارم پایین به جزقطره وشیاف
- ابله مرغان
دوقلودارم چهارماهه خودم ۵روز آبله مرعان گرفتم ممکنه ایناهم بگیرن ماسک دوتا میزنم دستها رو هم مرتب مبشویم
- گریه شبانه کودک
سلام خوبین خسته نباشید کودک یکسال وده ماهه که هنگام خواب شبانه خیلی گریه میکنه حتی گریش بیش از یک ساعت طول میکشه حتی توی خواب هم گریه میکنه علتش چی میتونه باشه
- سلام خسته نباشید دختر من ۲ سالشه ۱۰ کیلو وزنشه چند قطره بریزم
- بیقراری و بی خوابی
سلام.ممنون از زحماتتون.برادرزاده ای دارم دو ساله.بسیار شیطون و بازیگوش است.البته والدینش به این کودک ویتامینهای مختلف میدن که نمیدونم آیا نیاز هست یا نه.در سن یک سالگی دکتر این کودک شربت استقودوس برای کودک تجویز کرد که کمی انرژی کودک کم میشود و خوابش تنظیم شده بود.الانم والدین شروع کردن دوباره این شربت رو به کودک میدن.خواستم بپرسم اشکالی نداره که این شربت رو به کودک میدن.ممنون میشم اگر پاسخ منو بفرمایید
- سینوزیت
سلام دکترجان خداقوت ببخشید دخترم ۱۲سال هست سابقه سینوزیت داره الان چند روز صداش تغییر کرده و یک سمت بینیش گرفته چه دارویی مصرف کنه؟متشکرم
- مقدار مصرف آزیترومایسین ۲۰۰
مقدار مصرف آزیترومایسین ۲۰۰ برای کودک ۴ ساله با وزن ۱۴/۶۰۰ چقدر است؟
- مراقبت بعدازواکسن یکسالگی
سلام اقای دکتر امروزبرای دخترم واکسن یکسالگی تزریق شده مرکز بهداشت گفتن کمپرس و استامینوفن نیازی نیست میخواستم ازحضورتون سوال کنم ایا کارخاصی نیازهست انجام دهم ممنون سلامت باشید
- میزان مصرف سفکسیم۱۰۰برای کودک باوزن ۱۱کیلوگرم
تب
- سلام برای سرفه دخترم که پنج سالشه چند سی سی سفمسیم ۱۰۰ بدم ۱۸ کیلوه سالشه
سلام برای سرفه دخترم که پنج سالشه و از دیشب تب داره سفکسیم ۱۰۰ نوشتن چند سی سی بدم وزنش ۱۸ کیلوه
- سرماخوردگی کودکان
سلام خسته نباشید کودک 7ساله دارم گوش درد داره هرچندساعت یکبار شربت آموکسی سیلین 125چه مقدار بدهم
- تب کودک و بوی بد دهان کودک ۲ ساله
سلام کودکم دو سالشه چند روزی تب داشت الان دهانش بوی بد گرفته میشه لطفا بگید علتشو؟
- رادیوگرافی جمجمه ضرر دارد ؟
سلام اقای دکتر سر پسر دوسال و نیمه ای من یخرده ورم کرده بود نمیدونمجوش بود یا چیز دیگ بردم متخصص اصفال گرافی جمجه نوشت ک خداروشکر مشکلی نداشت الان من نگران اشعه اون عکس شدم اقای دکتر خیلی حالم بده خیلی...خودمو مقصر میدونمک بیخودی ب بچه گیر دادم و عکس گرفتم و ضرر رسوندم ب پسرم تورو خدا بگید چقد خطر وجود داره ؟
- نتیجه آزمایش مدفوع
سلام میشه لطفا این ازمایش رو تفسیر کنید چون بچنم اسهال داست و دکتر نئوزینک داد خوب شد الان نیست که برم پیششون color: creamy consistency: soft rbc&wbc:0-1 ova&undigested food&yeast: not seen
- تب و گلو درد
دخترم ۸ سالشه و فراموش کردم مقدار مصرف ازیترومایسین ۲۰۰ چقدر بود
- بیستماهه
سلام وقت شما بخیر پسر من بیست ماهش واسه افزایش اشتها چه مکملی استفاده کنم

