Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- واکسن
سلام واکسن ۱۸ ماهگی بچم نزدم الان ۱۶سالشه چکار کنم
- سوختگی
سلام بچه ام دستش خورده به قابلمه و سوخته الان لک ناشی از اون سوختگی مونده چندوقته ورفع نشده بنظرتون باید چیکارکنم؟؟
- بسته بودن مجرای اشکی
سلام دختر من پنج ماهشه از بدو تولد براش اسپری بینی استفاده می کنم چشم سمت چپش از دوسه ماهگی اشک جمع میشه و چندروز پیش هم که سرماخورده بود ترشحات زرد رنگ داشت که مژه هاش به هم می چسبید و دکتر بهش قطره چشم و پماد داد ترشحات زرد رنگش خوب شد ولی باز بعضی وقتها یک چشمش آب جمع میشه و ماساژ هم می دم
- دانه های بعد از تب در کودک
پسرم ۳/۵ هست و دو روز تب داشت بعد از روز اول تب بدنش دانه های قرمز بالا داد الان تبش قطع شده اما دانه های قرمز دور دهان و روی شکم و پشتش و روی مچ دستها و اطراف کف پا پدیدار شده چکار باید انجام دهم...البته زمانی که دانه های قرمز پدیدار شد بهش شربت سیتریزین دادم
- آزیترومایسین با دستور اشتباه
سلام آزیترومایسین ۲۰۰ برای بچه ۶ ساله با وزن ۱۸ کیلو چقدر بدهم ؟ داروخونه نوشته روزی یک قاشق شما بفرمایید چند سی سی باید بدم و تا چند روز؟ خیلی سپاسگذارم از الطاف شما دکتر خدا شناس اجرتان با آقا اباعبدالله
- داغی سر
سلام آقای دکتر بچه م ۵ماه و نیمه س کل سرش به جز پیشونی و کف دستش همیشه گرمه .علتش چیه آقای دکتر
- کمبود وزن
سلام پسرمن ۲ سال ۵ ماهش وزن تولدش ۲۸۵۰ بود قدش ۴۶ الا وزنش ۱۰ کیلو قدش ۸۷ ازمایشم دادم فقط کم خونی داشت الان هم شربت کیندر میدم هم اهن ولی وزن نمیگیره قدش کم داره چکاربایدبکنم
- سرما خوردگی
با سلام دخترم که دو سال و نیمه هست سرما خورده. حدود 4 روز پیش. دکتر اطفال که رفتیم گلوی دخترم رو که دید گفت خلطش شفافه و انتی بوتیک نداد (داروهایی که داد سیتریزین و پلارژین کید)ولی گفتن اگر بدتر شد شربت زیترو ماکس بدبد. الان دخترم سرفه های خلطی شدید می کنه و شدیدا بی اشتهاست.لازم هست آنتی بوتیک بهش بدم یا شربت دیگه ای رو تجویز می فرمایید. ممنونم
- سرماخوردگی
نوزاد حدود سه ماهشه. خیلی وقته یه سرماخوردگی خفیف داشت که سینش خس خس میکرد و خرخرم داشت. الان سرماخوردگیش بیشتر شد سرفه هم داره
- درمان خلط
سلام آقای دکترخسته نباشید اگربا قطربینی خلط نوزادبرطرف نشدچه داروی خوبه برای نوزاد دوماه و هفدروز
- ختنه
سلام خوب هستین بچمو ختنه کردم دوماه 20روز الان چهار روزش هستش تا چند روز خوب میشه چند روز قرمز هستشپوست جدید الان تشکلیل میشه؟
- سلام شربت سفیکسیم 100 برای نوزاد 6ماهه روش مصرف بگوی ممنون میشم
سلام آقای دکتر شربت سفیکسیم 100برای نوزاد 6ماهه روش مصرف بگوی ممنون میشم
- مصرف دارو
سلام پسرم دوسال و سه ماهشه دکتر براش ویتامین د تجویز کرده ۱۲۰۰۰ من شربت استئوکر و شربت پدیا بست هم بهش میدم از اونجایی که این دوتا شربت هردو تو ترکیباتشون ویتامین د دارن خواستم بپرسم ببینم ایرادی نداره؟
- عفونت گوارشی
سلام دخترم سه ماه و ۲۴روزشه و رفلاکس داره و امپرازول مصرف میکنه چند وقته مدفوعش ژله ای شده آزمایش ادرارو مدفوع دادیم آزمایش ادرار خوب بوده اما مدفوعpus cell :3_4 هست و دخترم موقع خواب خیلی ناارومه و در روز یکی دوبار شیر غلیظ بالا میاره و اشتهاش کمه میخواستم بپرسم آیا نیازی هست دارویی مصرف کنه و اینکه بالا آوردن غلیظ به خاطر چی میتونه باشه؟ایا باید غذای کمکی را از ۵ماهگی شروع کنم؟
- دولیکوسفالی
سلام خسته نباشید دولیکوسفالی بیماری خطرناکی هست رام توضیح بدید لطفا
- شیر
سلام پسر من نه ماهشه من تازه سه ماه میام سرکار دیگه شیرا خودم نمیخوره بهش از قبل شیر خشک بیومیل میدانم الان ولی بد میخوره خیلی هم لاغر شده دلم میخواد شیرخشک عوض کنم یه چیز بهتر بدم
- آیا میتوانم کالامین هشت درصد برای پای بچم استفاده کنم
- حساست نوزاد
عرض سلام و خسته نباشید دخترم ۵۰ روزشه ،من چند روز پیش توی مدفوعش خیلی کم خون دیدم،گفتن حساسیت به محصولات گاوی هست. من هم از اون روز دیگه حواسم هست و خوراکی هایی که توش شیر گاو داره رو مصرف نمیکنم.اما هنوز هم یه وقتایی یه کمی خون رو میبینم.خواستم ازتون بپرسم درمان این حساسیت فقط همون رعایت کردن توسط مادره یا نوزاد هم باید دارویی مصرف کنه؟؟ ممنون از راهنماییتون.
- تهوع صبحگاهی
کودک 5 ساله ای دارم هروز صبح که از خواب بیدار میشه حالت تهوع داره و استفراغ میکنه بصورت ترشحات سفید و اب
- مصرف دارو
سلام دکتر نوزاد ۵ ماهه باید چقدر شربت اموکسی سیلین ۱۲۵ با وزن ۸ کیلو چه مقدار مصرف کند

