Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شیر نخوردن نوزاد ۵ ماهه
سلام دختر ۲ روز مریض شده بالا میاورد از وقتی مریض شده شیر نمیخوره هر ۵ ساعت یکبار شیر میخوره جای نگرانی داره چیکار کنم
- مقدار مصرف
کودک من زیاد سرفه میکنه هر ۸ ساعت یک ق غذا سر خالی خوبه
- ازمایش ادرار
سلام ازمازش دختر دو سالمwbc 0-1RBCc0-1cristal caox:few mucos few نرماله
- قورت دادن هسته زردالو
سلام دختر 2.5ساله من یک زرد آلو باهسته قورت داد آیا برایش مشکلی پیش میاد یا با مدفوعش بیرون میاد لطفاً راهنمایی بفرمایید
- عفونت میکروبی رو چگونه می توان تشخیص داد
فرمودین که اگر عفونت میکروبی باشه سفکسیم استفاده شود . تشخیص عفوتت میکروبی چگونه است؟
- سلام پسرم نه سالش آبله مرغان گرفته چه دارویی مصرف کنم
- سانستول
سلام آقای دکتر پسر 15ماهه دارم میتونم بهش سانستول بدن روزی چند سی سی؟واینکه دیگه مولتی ویتامین ویتوکید روندم؟
- ایمونس
با سلام شربت ایمونس که معرفی کردید برای کودکان ۴ سال روزی چند سی سی بدم؟
- سوال
سلام آقاي دکتر من به دخترم شربت مترونيدازول براي اسهالش و پودر کيدي لاکت ميدم ميخواستم بدونم در اين مدت يک هفته اي که اين داروها رو به کودکم ميدم ميتونم قطره آهن و مولتي ويتامينش هم بدم؟؟اشکالي نداره؟؟
- تکرر ادرار
سلام دختر من۶ سالشه، الان چن روزی هست ک تکرر ادرار گرفته،ـدیروز قند ناشتا ۱۰۰بود،ـ خیلی میترسم، با اینکه از دیروز خیلی رعایت تغذیشو میکنم ولی الان هر ۱ساعت ی بار میرع دستشویی علت خاصی داره
- گریه شبانه کودک
سلام خوبین خسته نباشید کودک یکسال وده ماهه که هنگام خواب شبانه خیلی گریه میکنه حتی گریش بیش از یک ساعت طول میکشه حتی توی خواب هم گریه میکنه علتش چی میتونه باشه
- سلامبچهمندستوپاهاشوسفتمیکنهوفکشومیلرزونه۷ماهشهدختره
یکماهکههمینجوریبهیکچیزخیرهمیشه دستوپاهاشوسفتمیکنهوفکشومیلرزونه ۷ماههست
- سلام دکتر پسرم ۴ ساله است از صبح رهرچی
سلام دکتر پسرم ۴ ساله است از صبح هر چی خورده بالا می آورد بردم دکتر بهش آفا کلاو ۶۴۳داده وشربت حالت تهوع حالا بازم بالا آورده آیا شربت انتی بیوتیکی که دکتر داده قوی است به نظر شما بهش بدن یا بازم ببرمش دکتر چیکار کنم لطفا یه راهنمایی کنید
- اسهال
بچه ۲سالم ۳ روزه اسهال ابکی داره دکترم بردم تاثیری نداره چه چیزای خوب بهش بدم بخوره
- سرماخوردگی
سلام دخترم ۸ساله است سوزش گلو وگرفتگی بینی داره بی حال دارویی بهش بدم
- بقیه سوالم میفرستم
سلام ببخشید قبلا بهتون گفتم تیروئید دختر ۶ ساله ام ۶،۱ هستش تی فور هم۵،۱ هستش
- مدفوع
سلام آقاي دکتر دخترم 14ماهشه بيشتر اوقات که غذا ميخوره بعدش زود مدفوع ميکنه يک يا دوبار.علتش چيه؟؟چرا بعد غذا زود مدفوع ميکنه
- دادن ژله به کودک ۱۵ماهه
سلام آقای دکتر ژله برای کودکان مفیده ؟ از چه سنی میشه ژله داد ؟
- لاکتولوز
سلام آقای دکتر وقت بخیر کودک دو سال و دو ماهه دارم الان یک ساله که یبوست هست و پودر پیدرولاکس بهش دادم اصلا خوب نشد الان یک پزشک عمومی شربت لاکتولوز داده گفتن هر ۱۲ ساعت ۱۰ سی سی بدم با وزن ۱۲ و نیم کیلو این مقدار زیاد نیست؟
- خرمالو
سلام،کودک یکساله دارم که خرمالو دوست داره،یه جا مطلبی خواندم که خرمالو انسداد روده میاره،میدونم که بسیار مفید است و واسه سیستم ایمنی خوبه،نظر شما چی هست بدم بهش یا نه

