Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرماخ وردگی
سلام خسته نباشید ۲فرزند ۵ساله و یکی ۹ماهه دارم بار سومه که مریض میشن با عالئم مشابه آنتی بیوتیک مصرف کردن و حالا دوباره بعد ۱۰روز علائم برگشته دارو کامل مصرف کردن دوباره آبریزش پیدا کردن و با عطسه خلط سبز از بینیشون میاد و شبا خلط میفته پشت حلقشون و استفراغ میکنن چی بدم بهشون
- غذا
سلام دکتر خسته نباشید آیا برنج تایلندی برنج سالمیه واسه بچه؟
- سلام دختر من 4سالشه شربت انگل چند سی سی بخوره وزن 21کیلو هست
- قطره چشم
با سلام نوزاد سه ماهه دارم دکتر قطره باکتی میاد 10بهش داده یادم رفته هر شش ساعت یا هر هشت ساعت باید استفاده کنم
- آهن کم پسرم
سلام پسرم الان 3 سالش تمام هست و تا به حال سه مرتبه آزمایش خون گرفته ام و آهن خونش کم هست و خیلی هم کم وزن هست کلا 14 کیلو هست. در این سه سال هم بهترین آهن ها را بهش دادم ... / پودر فرامکس . میم آهن M.C.V 72.7 ذخیره آهن 33 IRON SATURATION 22
- اگزما
باعرض سلام خدمت آقای دکتر کودک من اگزما داره به نظر شما چه دارو یا پمادی براش تجویز میکنید
- سینوزیت
سلام خسته نباشید..پسرم ۶سال و نیمشه ۲۰کیلو..سینوزیت داره سینوسای راستش سینوزیت حادداره دکتربرام سفیکسیم ۱۰۰نوشتن هر۱۲ساعت چندسی سی بایدبدم؟
- پسرم تازه رفته توی شش ماه سه روزه مدفوع نکرده فردا میشه چهار روز. یکم موز به کردم با شیر خودم بهش دادم سه چهار روز پیش الان چیکار کنم که دفع داشته باشه ؟
- شیرخشک
سلام دکتر وقتتون بخیر دخترم یکسالشه الان از موقعی که بدنیا اومد دکتر شیرخشک ببلاک کامفورت تجویز کرد براش بهش نساخت بعدش ببلاک ای ار گف بده بهش الان بنظرتون عوضش کنم؟ و چی بدم بهش اگه عوضش کردم ؟
- کودکان
باسلام پسرم ۶سالشه لوزه هاش بشدت ورم کرده وقرمزه وچرکتی سفیدداره تب واستفراغم داشت دبشب دکتر سرم وامپول زد وسفیکسیم ۱۰۰ گفته روزی 3بار 5سی سی دستور سفیکسیم درست هست؟یا بایدهر۱۲ساعت باشه؟ممنون میشم راهنماییم کنید
- سرما خوردگی کودک
سلام خسته نباشین دخترم ۴ سالست سرفه و آبریزش بینی داره دکتر بردم واسش دکسترومتورفان پی وایبوپروفن پودر چرک خشک کن نئوتادین نوشت بعد از مصرف داروها دست و پاهاش ونوک بینیش خیلی سرد میشه چون دیگ تب نداره دیگه ایبو پروفن نمیدم بهش از مصرف دارو هستش یا سرماخوردگی
- سفکسیم۱۰۰ برای یکسال ۸کیلو چقدره؟ودیفن هیدرامین ضدسرفه روش نوشته ایا بدم یا نه و چقدر؟؟
- تعداد دفع کودک ۲ و نیم ساله
سلام پسر ۲ ساله و نیمه دارم که بعد از چند روز اسهال ،الان ۳ بار در روز مدفوع میکنه و آسهالی هم نیست، فیبر هم زیاد بهش میدم سیب و موز طبیعیه ۳ بار در روز ؟
- بی اشتهایی و یبوست
سلام آقای دکتر. پسرم 13ماهشه الان حدودا 10روزی میشه که تمایل به غذا خوردن نداره، فقط شیرخشک میخوره وزنشم خیلی پایین اومده هفته قبل حالت سرما داشت ولی الان نه عادیه اما امروز دوقاشق غذا دادم که رفت قورت بده انگار دردش اومد و رفت جلوتر همه رو بالا آورد، ضمنا الان 4_5روزیه که یبوستم داره و بدخلقم شده، تورو خدا بهم یه راهکار بدین 😭🥺
- ????
سلام آقای دکتر چندوقت پیش راجب نوزادم سوال کردم پرسیدم پشتش قوزداره میشه شمافرموديدبايدببرمش روماتولوژي.سوالم آینه تاچندماهگيش ياتاچندسالگيش فرصت داره پشتش درست بشه اياهمين حالابايدببرمش ياتاچندماه بشه دیگه نمیشه کارش کردممنونم
- تداخل شیر خشک بادارو
سلام میشه شربت سرماخوردگی کودکان وآبریزش بینی با شیر خشک قاطی کنم وبه بچه یکسال ونیمه بدم؟
- عرق کف دست
سلام خسته نباشید اقای دکتر، پسرم هشت سالش کف دستش خیس عرق میشه خواستم دلیلش رو بدونم ممنون میشم جواب دهید
- گرمازدگی کودکان
سلام پسرم گرمازده شده چون وقتی میرفتیم خونه فامیل مون اون رو با پای پیاده در زیر آفتاب گرم بردم و موقع برگشت هم با پای پیاده به خونه اومدیم چون خودم تکلیف داشتم نمیتونستم اون رو تو آغوش ام بگیرم پسرم 2 ساله هست حالا باید چیکار کنم ؟ کدام دارویی هست که براش بگیرم لطفا کمکم کنید
- دل درد
سلام پسرم ۵ سالشه دیشب تو خواب شیر موز بهش دادم بعد از یک ساعت با دلدرد شدید از خواب بیدار شد و بالا اورد یکساعت اروم شد و خوابید دوباره با دلدرد بیدارشد دیسیکلومین هم یبار دادم با روغن زیتون شکمشو چرب کردم هی یه زره خوب میشه دوباره دلدرد داره
- سرما خوردگی مدام
سلام وقتتون بخیر ،من یه پسر ۷ساله دارم که از اول پاییز سرما خورده چند روز حالش خوبه بازم دوباره مریض میشه تا حالا چند بار بردمش پیش متخصص همشون داروهای تکراری میدن دیگه نمیدونم چیکار کنم خودشم خسته شده

