Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- بی خوابی
سلام صبح بخیر آقای دکتر دختر سه سال و ۲۲ روزه ای دارم که خیلی بد خواب است مثلا در طول روز کلا نمی خوابد ولی شب ساعت دوازده تا یک خواب می رود بعد ساعت سه صبح مجدد بیدار می شود تا صبح و صبح زود اگر خواب برود دوباره زود بیدار میشود باید چکار کنم خوابش تنظیم شود آیا برای سلامتی اش مضر نیست این همه بی خوابی و راستی تحرک زیادی دارد ولی تغذیه خوبی ندارد یعنی اصلا تمایل به خوردن نشان نمی دهد و باید با اصرار و بازی کردن به او غذا بدهیم شرمنده از طولانی شدن پیام و ممنون از صبوری و حوصله شما در پاسخگویی
- سلام دخترم ۸ سالشه و۲۵ کیلو چه مقدار شربت آزیترو مایسین ۲۰۰ بهش بدم
سلام وقتتون بخیر دخترم ۸ سالشه و۲۶ کیلو مدت ۲ هفته است فقط سرفه های خلط دار دار چه مقدار آزیترو مایسین ۲۰۰ بهش بدم ممنون
- قطره
سلام اقای دکتر ب بچه ۱۵ ماهه چند سی سی قطره اهن لیپوزوفر بدم؟؟
- رفلاکس پنهان
سلام آقای دکتر خداقوت شیرخشک پپتی جونیور ممکنه رفلاکس پنهان رو تشدید کنه؟ دخترم بعد از آروغ حالت عوق زدن داره بعد مزه مزه میکنه، رفلاکسش بهتر شده بود ۵ماهشه.
- ازیترومایسین
سلام آقای دکتر. دیروز مطب مراجعه کردیم. پسرم تب داشت. فرمودید گوشش التهاب داره براش آزیترومایسین نوشتید. فرمودید روز اول ۵ سی سی روزهای بعد ۲/۵ سی سی. چند روز باید بهش بدم؟
- کودک7ماه وزن 9کیلو مقدار مصرف آزیترومایسین چقدره؟ ن
علائم خلط ازبینیش میاد سبز رنگه
- حساسیت
سلام آقای دکتر وقت شما به خیر. پسرم دو سال و یک ماه دارد . تحت نظر شماست. برای اولین بار کمی پیتزا خورد و شکمش لکه های برجسته ی قرمز خارش دار زد. شبیه کهیر هست. شما چه شربتی پیشنهاد میکنید. متشکرم
- شریت سفیکسیم
سلام پسرم27کیلو وزن داره چقد باید شربت بهش بدم ..روزی شربت داروهانه فراموش کرده بنویسه
- ریسورس جونیور
آیا از ۳ قوطی بیشتر نباید برای کودک یکساله استفاده کرد ضرر داره ؟
- مکمل افزایش وزن
سلام وقت بخیر. پسرم دو سال و نیمشه و ۱۱/۸۰۰ وزنشه. خیلی کم غذا و بد غذاست. میتونم مکمل غذایی پدیاشور یا گین آپ بهش بدم؟
- شربت فارمنتین
سلام اقای دکتر وقت شما به خیر. پسرم سه سال و نه ماه دارد. سرما خورده، ایریزش بینی دارد و چشماش هم کمی خیس میشود. عطسه دارد. گلو درد دارد. شربت پلارژین بهش میدم. آیا میتوانم شربت فارمنتین ۶۴۳ بهش بدم،؟ به چه میزان؟ متشکرم برای وقتی که میگذارید. پسرم خدمت شما پرونده دارد از بدو تولد تا الان پزشکش شما هستید . با افتخار برای ما
- سلام آقای دکتر خسته نباشین
- تشنج
سلام دختر سه ساله دارم الان هشت روزه تشنج کرده سه روز بستری بود دگزا بعد چرک خشکن واستامینوفن دادن گفتن عفونت ادرار داره اما ریاد نبود الان توخونه چرک خشکن میدیمش قرص تشنج دادنش ما الان قطع کردیم بیست چهارساعتی داغ مبشه پروفن میدیمش تا کی باید بدیم ممنون
- قطره اهن
طفلم ده ماه شده و تا حالا قطره اهن ندادم، امروز براش قطره ایروفنت فروس سولفات براش گرفتم، روزانه چند قطره بدم و ایا تاثیر گذاری داره یا به دادن قطره خیلی دیر کردیم؟
- سفت شدن جای واکسن کودک توسط زدن واکسن ۱۸ماهگی
سلام۲۲تیرواکسن۱۸ماهگی زددخترم هم دست هم پا دستش خوب بود ولی پاش قرمزشده بودداغ بودخوب شدالان۷روزازواکسن گذشت جای واکسنش اندازه یه گردوحالاشایدکمتریابیشترسفت سفته یکم هم ورم داره پاهاش لطفاراهنمایی کنید چیکاربایدبکنیم ممنون
- اسهال کودک
سلام پسرم یک سالشه سه روزه اسهال زرد رنگ وآبکی وبدبو داره آروغ بدبو هم داره کم اشتها هم هست میشه کمک کنید چکار کنم
- سلام. دخترم ۴ سال نیم هست. گلو درد داره. آزیترومایسین ۲۰۰ چقدر بهش بدم. ۱۸ کیلو
- تب_کودک
سلام خسته نباشید من دخترم 22ماهشه از دیشب تب داره داغ بدنش بازی میکنه شیرم میخوره بودنش داغه سرشم داغه تبشو میگیرم 37/6بود استامینوفن میدم میاد پایین دوباره داغ میشه بالاتنه داغه میترسم کرونا باشه یه دفعه اینجوری شد یه کمک ابریزش بینی داره الآنم تعطیلات نمیتونم بیمارستان ببرم چون خیلی آلوده است مطب هام باز نیست تورو خدا راهنماییم کنید .
- واکسن ۱۸ ماهگی
سلام میخواستم بدونم واکسن هجده ماهگی تا کی مهلت داره که نزنم ؟
- دفع زیاد نوزاد
سلام پسرم من نزدیک سه ساله خیلی دفع داره البته میوه زیاد میخوره خوراکش خوبه وزش ۱۳کیلوست

