Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرماخوردگی
سلامپسرم ۵ ماهه هست و۹کیلو وزنشه چقد باید سفیکسسم ۱۰۰ مصرف بشه؟؟
- واکسن یکسالگی
سلام. آیا بچه ای که به تخم مرغ آلرژق داره میتونه واکسن یکسالگی رو بزنه؟ من چند جا خونده بودم که واکسن یکسالگی سرخک و سرخجه توش از مواد تخم مرغ استفاده شده و برای کسایی که به تخم مرغ آلرژی دارن خطرناکه.
- سلام کودک من دچار بیماریی شد که از بدنش دونه های قرمز ریخت وبعد ازمدتی هم ناخن هاش دارن می ا فتن علتش چیه
- سرماخوردگی نوزاد۴ماهه
- تب و بدن درد
سلام آقای دکتر. من خودم ۶ روزه توی خونه بخاطر مشکوک بودن به کرونا قرنطینه ام.پسرس دارم ۸ساله.که دیروز یهویی گفت پاهام درد میکنه و از امروز هم کمی تب تا حدود ۳۸ درجه و کمی سرفه داره،و بیحاله ،جنابعالی چه دارویی پیشنهاد می دهید؟
- کار نکردن شکم نوزاد ۲۵ روزه
سلام نوزاد 25 روزه دختر بازم خیلی کش و قوس پیدا به خودش و 12 ساعته که شانس کار نکرده ش با شیر خودم تغذیه میشه؟
با شیر خودم تغذیه میشه و 12 ساعته که شکمش کار نکرده خیلی پیچ و قوس به خودش میده و قرمز میشه چه کار کنم؟
- رشد کمقد و وزن
سلام اقای دکتر پسرم ۴ ماه و ۶ روزشه ماه اول فقط خوب وزن گرفت کولیک داشت و یه ماه و نیمش بود ک سرما خورد دوباره سه ماهگی سرما خورد توی این چند ماه وزن کم اضاف کرد مثلا ماه دوم ۲۰۰ ماه سوم ۳۰۰ و ماه چهارم ۳۵۰ گرم خیلی نگرانشم نمیدونم به خاطر چرک خشک کنایی بود ک خورد اضاف نکرد یا چیز دیگه ای گفتن زینک خوبه برا اشتها نمیدونم چ مارکی بش بدم توی اینترنت گفته بالای ۲ سال میدن ممنونمیشم راهنمایی کنیددکتر گفت مولتی پدیابست بده ک تاثیری نداشتوزن تولد ۳۹۰۰ الان ۶۳۰۰ هست
- لرزش بدن نوزاد
سلام آقای دکتر ..پسر خواهرم هشت ماهش هست از دو ماهگی بدنش گاهی ماهی یه بار دو بار میلرزید از شش ماهگی که واکسن زده بدنش خیلی میلرزه روزی پنج شش بار فوق تخصص مغز و اعصاب براش نوار مغز نوشته و ازش گرفتن دکتر گفت نوار مغزش سالمه و مشکلی نداره از نظر حرکتی هم خیلی پر تحرکه و موقع تحرک و بازی زیاد بیشتر میلرزه بیشتر هم وقتی کپ افتاده یا از یه چی میترسه ...دوستش خیلی سفیده باباش هم کم خونی داره به نظر شما برا چیه باید چکار کنه خواهرم دیگه عصبی شده لطفا راهنمایی کنید ممکنه کم خونی یا کمبود کلسیم باشه و ایا طبیعی هست ؟؟؟
- نفخ کودک
سلام اقای دکتر بچم ۱۱ماه و نیمشه، چند وقته ببخشید نفخ داره. غذای خاصی بهش ندادم غذاهایی قبلا میخورد خودمم همینطور. ممنون از وقتی که میذارین
- پماد سوختگی و کرم
با سلام. آیا اگر بعد از اینکه کرم ضد آفتاب یا ترمیم کننده یا مرطوب کننده یا پماد سوختگی رو استفاده کردیم، دست هامون که ازشون جهت مالیدن کرم و پماد بر روی موضع استفاده کردیم رو نشوریم برای خوردن غذا و خوراکی ها و سایر فعالیت ها مشکلی برای ما پیش نمیاد؟ حالا چه کودک باشه چه بزرگسال
- سلام اقای دکتر دخترم ۱۸ ماهه به خاطر دندون هیچی نمیخوره میتونم شربت زینگامان بدم
- جوش زدن سینه کودک
سلام من دوتا دختر دوقلو دارم که زیر چشم یکیشون جوش سفید زد و از بین رفت ولی اون یکی قل روی سینش زده از بین نرفته آیا خطرناکه
- شیرخشک
سلام دکتر دخترم امروز پنج ماهش تموم شد از کی باید شیر خشک نان اچ ا دو رو براش شروع کنم؟
- سرفه خلط دار بدون تب
- تب راجعه
با سلام و خسته نباشید دخترم ۲سالشه و از یک سالگی به بعد دچار تب راجعه و ماهانه شد.یعنی هرماه تو یک روز مشخص دچارتب میشه و درکنار تب فقط اگزمای گلو داره بدون هیچ علائم دیگه.تبش با هیچ مسکنی قط نمیشه فقط شیاف دیکلوفناک برای یکی دوساعت آرومش میکنه.و تا ۴روز تب طول میکشه.آزمایشاش همه نرمال بودن.دکتر تشخیص سندرم مارشال دادن.برای پیگیری بیشتر باید چه آزمایشایی روانجام بدیم؟ ممنون
- تغذیه
سلام جناب دکتر.وقت بخیر شرمنده یه سوال داشتم ممنون میشم که لطف کنین و پاسخ بدین.🌹 من پسر ۷ ماهه دارم بهش موز دادم رگه های ریز نخ مانند سیاه توی مدفوعش دیدم.آیا دیگه بهش موز ندم؟یا طبیعی هست؟
- لب پسرم کج شده
سلام وقت بخیر اقای دکتر.پسرم ده ماه و بیست روزشه.الان یک هفته ای هست لبشو کج میکنه و سرشم محکم ب زمین خورده ایا مشکلی دارد؟؟
- ناف
سلام نوزاد من ۱۴ روزشه از نافش خیلی وقته افتاده ولی الان ازش خون میاد
- بالا آوردن دارو
سلام اگه نوزاد داروی امپرازول رو بالا بیاره دوباره باید بهش بدیم؟
- وزن نگرفتن کودک و بی اشتهایی
سلام خدمت شما دکتر عزیز میخواستم بپرسم دخترم چن ماهه روی یه وزن مونده و خیلی کم اشتها الان دوسال و نیم ده کیلو خورده وزنشه چه کار باید بکنم وزنش بیشتر شه ؟

