Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دلدرد دلپیچه نوزاد؟
سلام اقای دکتر پسرم دو ماه و۱ث روزش هست وخیلی استفراق میکنه از سینم بهش شیر میدم اما تا دو دقیقه بعد شیر دادن همش رو پس میده بیبی کر واسش گرفتم ولی باز هم همون حالته چکار کنم واسش ممنونم میشم کمکم کنید
- آموکسی سیلین
سلام باعرض پوزش ببخسیدنوزاد3ماهه من دارای حس از سینه بودکه دکترگفت سینش عفونت داره وشربت آموکسی سیلین 200نوشت براش الان 4روزه میدم ازدیروزمدفوع مخاطی داره ولی هنوزخس خس سینش قطع نشده آیاقطع کنم دارورویاخیردوره درمان چندروزه؟؟درضمن آلرژی به غذاوپروتیین گاوورفلاکس هم داره ممنون ازپاسخگوییتون وگو شش هم دردمیکنه
- سرما خوردگی
سلام پسرم سه روز سرفه میکنه سینه اش خلط داره
- تب و گلو درد و سرفه های شدید
من دخترم ۳ سال و نیمه هست تب و گلو درد شدید داره و سرفه های خیلی بدی میکنه شربت سفکسیم هم نمیخوره میگه تلخه برای عفونت گلوش چیکار میتونم بکنم؟
- تب کودک
سلام آقای دکتر دخترم دو سال و پنج ماهشه سه روزه هی بدنش گرم میشه تا ۳۷/۸با تب سنج دیجیتال میرسه بی حال هستش و کم اشتها دکتر بردم بهش آمپول زد بیمار شما هستش بخاطر کار همسرم نتونستم تا رشت بیارمش امروز مجدد بدنش گرم میشه دیروز ۳۸/۴بود ک بردمش دکتر صلاح میبینید چ دارویی بدم سلین بخشی زاده
- بی قراری شبانه
سلام وقت بخیر نوزاد دوماه و نیمی دارم شبها در خواب بی قراری میکنه و گریه به محض اینکه با روسری حالت قنداق میبندمش ساکت میشه علت چی میتونه باشه
- سلام وقت بخیر من دخترم یکسال ودوماهشه شربت ستادین دی سی میتونم بهش بدم
- دلیل وجود خلط در مدفوع کودک 2ساله
- مقدار و مدت زمان مصرف شربت سفیکسیم
سلام دکتر وقت بخیر پسر من یکسالشه روز اول یکم ابریزش بینی داشت بعد دوروز تب کرد دکتر بهش شربت سفیکسیم 100 داد با کوریزان الان 5روز داره مصرف میکنه روزی دوبار ولی بینی و گلوش چرک داره و فرقی نکرده الانم از بینیش چرک میاد باید داروشو ادامه بدم یا نه
- درباره نوزادم
دخترم ۹ماهشه اب ریزش بینی عطسه داره خیلی هم دکتربردم نمیدونم چراخوب نمیشه میشه راهنماییم کنیدممنون
- خون دماغ شدن
باعرض سلام و خسته نباشید،پسر هفت ساله دارم چن باره از یه سمت دماغش خون میاد چیکار باید کنم
- بهترین شربت اهن برای کودک ۲/۵ساله که کم خونی داره چیه؟
- لیمو ترش
با سلام آیا به سوپ نوزاد هفت ماهه میشه لیمو ترش اضافه کرد
- سلام شبتون بخیر دخترم سه ماهشه سرفه میکنه ویه کم بیقراری داره نمیدونم دارو چی بهش بدم قطره سدیم میتونم براش استفاده کنم
- انگل بچه
آقای دکتر دختر من ۳ سال و۷ ماهشه چندروز پیش وقتی میبردمش حمام خیلی گریه میکرد و میگفت آلت تناسلیم میسوزه حالا از امروز صبح خارش مقعد گرفته چیکار کنم
- افتادن ناخن کودک
دخترم ۶ سالشه ناخن های دست وپاش افتادن البته بجاش ناخن آورده دلیلش چی میتونه باشه
- تغذیه کودک یک سال
میخواستم شیر خشک بچمو قطع بکنم با با دکتر کودکان مشورت بکنم کدوم شیر بهتر شیر پاستوریزه یا شیر گاوداری ؟؟ کدومو بدم بچه یه سال ۲ماه دارد وزن ۹ کیلو
- تغذیه
سلام خدمت اقای دکتر ایا میتوان به حریره ی نوزادی که یک هفته ی دیگر هفت ماهگی آن تمام میشود یک دانه پسته هم اضافه نمود با تشکر
- پروفن برای نوزاد 5ماهه
نوزاد ۵ ماهه سرماخوردگی گرفته صداش در نمیاد تب تا ۳۸/۵ میره با پاشویه و شیاف کم میشه ولی دوباره میره بالا پروفن برای کاهش تب مشکل داره یا نه؟؟؟
- کمبود ویتامین b12
سلام خسته نباشید بنده از پسرم لزمایش خون گرفتیم کمبود ویتامیت b12 داره ، ۱۹ ماهش رنج ویتامین ۱۲۰ بود نوشته باید بالا تر از ۱۸۷ باش خطرناک؟ چیکار کنم چی بدم ؟؟؟

