Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- واکسیناسیون وسرماخوردگی
باسلام اقای دکتر خدا رو به ابروی امام حسین قسم میدم هر چی که خیر تو دنیا واخرت هست همه رو یکجا بهتون بده امثال شماها باعث افتخار این خاک وسرزمین هستید .دعای خیرم سرنماز تا ابد وابدیت پشت سرتونه.ممنون
- عوض کردن دارو
سلام خسته نباشید پسرم ۳ سال و یک ماهشه و وزنش ۱۴ ونیمه ،شربت فارمنتین ۴۵۷ شما قبلا (پارسال) تجویز کرده بودین فرمودین هرزمان گلو درد داشت بخوره ،اقای دکتر اصلا توداروخونه ها ندارن میشه یه انتی بیوتیک دیگه لطف بفرمایید وچه مقدار باید بخوره ؟؟ایا همون هر ۱۲ ساعته؟؟ ممنونم
- الرژی
آقای دکتر امکان داره دونه های دور لب و سینه بخاطر دندون درآوردن باشه دکتر بهش پماد هیدروکسیزین داد ولی دونه ها هنوز هستن
- مدفوع تیره نوزاد شش ماهم
سلام نوزاد من شش ماهشه شبا خیلی بی قراری میکنه شکمش صدای قارو قور میده مدفوعشم سبز مایل ب سیاهه
- گرفتگی بینی
سلام اقای دکترشبتون بخیر .اقای دکتر واسه بچه نه ماهه که سرماخورده وبینیش کیپ شده چ قطره ی بریزیم سدیم کلراید ریختم ...مممنون از محبت بیکرانتون 🙏
- مصرف همزمان سالبوتامول و ازیترومایسین
ایا مصرف داروی سالبوتامول را با داروی ازیترومایسین ادامه دهم ؟یا پس از مصرف ازیترومایسین مصرف سالبوتامول قطع شود؟
- ضربه به سر کودک
سلام . پسر بنده در حین بازی به زمین میخوره و روی پیشانیش متورم و کبود شده . در زمانی که اتفاق افتاد سعی کردم ازش سوالاتی رو بپرسم تا ببینم از نظر حافظه مشکلی داره یا خیر که خوشبختانه موردی نبود و همچنین گفتم که بلند بشه و راه بره تا تعادلش رو چک کنم و موارد دیگه . حتی شب هم هر دو ساعت یک بار بیدارش کردم و هیچ مشکلی نبود خدا رو شکر. این اتفاق دو روز پیش افتاد ولی از امروز بالای چشمش و دقیقا میشه گفت روی ابروش داره کبود میشه آیا مشکلی داره یا عادی هست ؟ ممنون از پاسخی که خواهید داد
- استفاده ازشربت ستادین جی
سلام خسته نباشید نوزاد 11ماهه شربت ستادین جی میدم حدود یک هفته اس عوارض نداره
- مسمومیت
دادن بیسکوییت مادر با اسانس عسل به کودک شش ماهه ضرر دارد و ایجاد مسمومیت میکند؟
- سرماخوردگی
سلام پسرم ۴سال ونیم سن دارد گلودرد وسرفه دکتر بهش سفیکسیم ۱۰۰ داده ۱۲ ساعتی وزنشم ۱۳ کیلو هست گفته ۳.۵ سی سی بدم بعد از ۳روز بدتر شده چه شربتی باید بدم بهش
- سلام نوزاد۵روزدادم چشمش قیی زده بوددکترقطره باکتی ماید۱۰تجویزکردولی بیشتر شد آیاضررنداره
- شیر
سلام خسته نباشید من بچه ی یک سالم روسه هفتست تقریبا ازشیرگرفتم اماشباچندباربیدارمیشه وگریه میکنه تابلندنشم بغلش نکنم راه نرم راظی نمیشه باید چیکارکنم تا عادت کنه شباتاصبح بخوابه یانخوادکه هی بغلش کنم راه برم تادوباره بخوابه هرکاری میکنم تاعادت کنه که وقطی بیدارمیشه دوباره بخوابه راظی نمیشه تابلندنشم راه نرم قبول نمیکنه گریه وجیغ میزنه چیکارکنم
- بچه ام قرص کلیدینیوم خورده
چیکار کنم الان
- سرماخوردگی
سلام خسته نباشید.من دخترم 3سال و2ماه داره.الان 3هفتست سرماخورده ولی هنوز آبریزش بینی داره وبا شربت سرماخوردگی کوریزان وسیتریزین قطع نشده.قطره سدیم کلرید هم براش میزنم.دیگه چیکار کنم تا آبریزشش قطع شه؟؟واینکه سرفه ام داشت وبا شربت برم هگزین بهتر شده اما با اینکه سرفه اش کم شده اما سینه اش خلطیه.میشه لطفا بگین چیکار کنم چی بهش بدم؟؟
- سلام دکتر سوالم درباره قده لفاوین
من پسرم سه سالشه شکمش قده لفاوین التهابی دارد یک چند تا دکترم بردمش اما جواب درست نگرفتم میترسم بد خیم باشه ممنون میشم اگر راهنمایی کنید با ید چکارکنم
- تهوع
سلام خسته نباشید پسرم ۵سالشه صبح که از خواب بیدار میشه حالت تهوع داره میگن از رفلاکسه میشه از اون باشه پنچسالست اکثر وقتا هم بینیش مگیره سرفه میکنه ممنونم
- آیا شربت ستادین جی را افراد ۱۳ ساله باید روزی ۲ بار بخورند
- خرخربینی پسرم موقع خواب
سلام آقای دکتذپسرم سه سالشه کوچیک ترین سرماخوردگی که داشته باشه صدادارتفس میکشهداصلا نمیتونه ازبینیس نفس بکشه دهنشوبازمیزاره واقعاعذاب میکشه بچه اسپری رستانکس هم میزنم تاثیری نداره به نظرتون میتونه انحراف بینی چیزی باشه یانه؟؟؟
- سلام دخترم ۵۰روزشه وزن ۴کیلو ۵ روزه مدفوع نکرده چکارکنم
- دوره درمان آموکسی سیلین
سلام وقتتون بخیر دختر من سرفه داشت دکتر بهش آموکسی سیلین ۱۲۵ دادن یه هفته هست که دارم استفاده میکنم سرفه کمتر شده ولی هنوز قطع نشده شربت هم تموم شده نیاز هست دوباره شربت را بگیرم یا ن؟

