Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تب و بدن درد
سلام آقای دکتر. من خودم ۶ روزه توی خونه بخاطر مشکوک بودن به کرونا قرنطینه ام.پسرس دارم ۸ساله.که دیروز یهویی گفت پاهام درد میکنه و از امروز هم کمی تب تا حدود ۳۸ درجه و کمی سرفه داره،و بیحاله ،جنابعالی چه دارویی پیشنهاد می دهید؟
- سلام خسته نباشید
دخترم ۱۰ سالشه و سرماخورده و دکتر شربت کو آموکسی کلاو تجویز کرده فقط مطمئن نیستم و نگفتن که چه مقدار بهش بدم ؟؟؟؟ و گفتن هر۸ ساعت درسته؟؟؟
- مقدار دوز مصرفی سفکسیم100 برای اطفال ااساله با وزن 25 کیلوگرم
مقدار دوز مصرفی سفکسیم 100 برای کودک ااساله با وزن 25 کیلوگرم
- سلام ببخشید دخترم ی جوش سر سفید توسینه اش نود الان دومی همزده تقریبا از بدو تولد این جوش اولی تو سینه اش بوده احتمال خطر هم داره
- دیفن هید
سلام اقای دکتر دخترم ۳ سالشه و سرما خورده بهش شربت زیتروماکس داده دکتر واسه گلودرد الان ببخشید از دماغش مخاط سبز میاد شربت دیفن هیدرامین خوبه بدم؟؟ چون میاد تو دماغ وگوش اذیت میکنه
- مقطره اهن
سلام ببخشید دختری دو سال و نیم دارم که خیلی کم وزنه میتوانم بهش قطره آهن بهداشت رو بدم مشکلی نداره
- کنژکتیویت
سلام پسرم دوسال نیم داره کنژکتویت کرده واسه دومین بار در طول ده روز قطره سولفاستامید و پماد اریترومایسین استفاده میکنم.موردی ک نداره؟
- بیدار شدن کودک چہار سالہ در طول شب
دختر ٣ سال و ٩ ماہ من از نوزادی عادت بہ بیدار شدنہای بسیار مکرر در طول شب داست و ہمچنان سہ یا چہار بار رو دارہ کہ با گریہ و جیغ ہم ہمراہ ہست. وقتی من پیشش میرم اروم میہ ولی تا ترکشمیکن دوبارہ بعد مدت کوتاہی میپرہ. تا جاییکہ خیلی مواقع من مجبور میشم پیشش تو تختش بخوابم. خستہ شدم از بی خوابی خودم و بیدار شدنہای دخترم چہ کنم
- گوش درد
سلام دخترم هشت ساله بیست کیلو وزن وگوش درد داره شربت سفکسیم 100چند سی سی بدم؟
- حساسیت به توت فرنگی
سلام وقت بخیر.بچه یک ونیم ساله بعد از خوردن توت فرنگی حالتی مثل گلودرد همراه با خلط پیدا کرده.با آنتی بیوتیک هم فرقی نکرد.میتونه مربوطه به حساسیت باشه؟
- کودک ۵سال و ۲۰کیلو وزن مصرف آزریتومایسین
شربت آزریتومایسین برای کودک ۵ساله ۲۰کیلو گرم وزن چند روز و چند سی سی استفاده می شود؟
- دندان
سلام دکتر دخترم ۵سالو۳ماهشه ویکی از دندونای پایینش لق شد و چندروز بعد افتاد آیا اینقدر زود افتادن دندانش طبیعیه ؟؟چیکار باید بکنم برای مراقبت ؟؟البته ناگفته نماند ک دراواخر۶ماهگی اولین دندانش رویش کرد
- کمبودگلبول قرمز
باسلام دختری ۳ساله دارم ک ب علت سردردهای مکررآزمایش خون انجام دادک گلبول قرمز۳۹۰۰نشان داده شده.آیا خطرناک هست یا اینکه ممکنه خواهر دوقلوش هم اینطورباشه؟ ممنون
- غده
سلام دو روز رو گردن فرزندم پشت گوش ورمی قد نخود ایجاد شده
- سلام کتوتیفن برای نوزاد ۹ ماو نیم با وزن۷/۷۰۰چقدر باید تجویز بشه
- آزمایش ادرار
سلام خسته نباشید،مقدار پروتئین در ادرار کودک دوساله و نیمه +۲باشد نشان دهنده چی هست؟ تشکر از پاسخ شما
- احساس سرما در هوای گرم پسرم
سلام اقای دکتر پسرم توی هوای گرم همش میگه سرمه کم خونی مینور هست tsh 1/27 وhgb10/6 هست
- پماد ویکس برای فاویسمی ضرر دارد
پسرم 7 ساله هست و فاوویسم سرفه میکنه ویکس براش ضرر داره استفاده کنم؟
- مخاط
سلام اقای دکتر دخترم یکسال ونیمش هست شبا نمیخابه تا صبح میزنه رو شکمش و گریه میکنه شکمش خیلی گاز خالی میکنه و توی مدفوعش مخاط هستش و دفع زیاد داره علتش چیه؟؟
- مقدارمصرف باکتیماید
باکتی ماید 10درصد برای کودک 4ساله که قی دارد

