Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- بیماریپوستی
سلام دخترم ۹ماهشه یه جوش خیلی بزرگ زیر چانه اش زده وغددلنفاوویش بادکرده دکتر بردم ولی بهتر نشد
- سلام دخترم ۹ ساله است و ۳۸ کیلو وزنش است ، گوشش درد می کنه دکتر اآموکسی ۶۴۳ هر ۱۲ ساعت دو قاشق غذاخوری داده ، ولی دکتر قبلی چند ماه پیش ۸ سی سی داد، الان میترسم زیادش باشه لطفا راهنمایی کنید ممنون
- آب دهن
سلام دکتر پسرم یک ماه زوددنیااومد ونارس بود اما مشکلی نداشت الان 22ماهشه بچه فعال باهوشی است در حدسی کلمه میگه جمله کوتاه هم گاهی ادا میکنه خوردوخوراکش خوبه واصلا توگلوش گیرنمیکنهخودش غذا واب میخوره ولی آب دهنش میاد میریزه بیرون رولباسش بیشتر ساعات دکتر برایش امپرازول تجویز کرده شروع نکردم فعلا آیا این بچه مشکلی داره که آب دهنش قورت نمیده البته بیشتر مواقع آب بینی چرکی داره
- چکاپ
با سلام و خسته نباشید دکتر پسرم 5ماهشه یه چکاپ ازش گرفتم پلاکت و گلبول سفیدش بالا بود البته 10روز پیش سرما خورده بود به نظر شما ایراد نداره؟موقع آزمایش فقط یه کم اسهال داشت سرماخوردگی خوب شده بود ایراد نداره؟لازم نیست بعدا تکرارکنم؟ممنون🌼
- آبریزش بینی
سلام جناب دکتر، پسرم دوسالشه یک هفته میشه که ابریزش بینی داره هیچ علایم و مشکل دیگری نداره اصلا، براش از داروخانه اسپری بینی و سیتروزین گرفتم که گفتن اسپری فقط دو روز استفاده بشه سیتروزین هم شبها دو سی سی، از دیروز دیگه اسپری رو استفاده نکردم اما آبریزشش قطع نمیشه، حالت کش دار و خلطی شده، براش قطره رینوسالتین استفاده کنم؟
- پسر۱۰ماهه قی چشم دارد
- شروع غذای کمکی
- سرفه بعد از مصرف سفکسیم کودک ۵ساله
بچم ۵ سالشه شربت سفکسیمش دادیم تموم شده حالا دوباره سرفه میکند وکمی تب دارد شربت گایافنزین و کتوتیفن هم میدم ولی بازم سرفه میکند
- کم خونی
سلام ...خسته نباشید دختر من ۳سالشه...آزمایش خون دادیم میخواستم ببینم با این مشخصات ازمایش آیا کم خونی داره W.B.C 9.4 R.B.C 4.75 HEMOGLOBIN 12.3 HEMATOCRIT 37.5 M.C.V 78.9 M.C.H 25.9 M.C.H.C 32.8 PLATELETES 292 RDW 13.4
- سرفه شدید
سلام آقای دکتر دختر من ۴ سالشه سرماخورد بردمش دکتر بش سفکسیم داد سفکسیم را که دادم دخترم خیلی سرفه های بدی میکنه و ترشح بینی داره بردمش متخصص اطفال ازیترومایسین و اسپری سالبوتامول و اسپری بتامتازون و قرص منتولوکاست و شربت نئوتادین بش داد و گفت سفکسیم را هرروز ۴ سی سی بده و دوزش را نصف نکن ازیترومایسین هم تمام شد ولی سرفه های بچم همینطوریه.تب نداره و بازی میکنه ولی سرفه هاش خیلی عمقی و باصداست چیکار کنم
- تب کودک ۱۳ماهه
سلام خسته نباشید پسر من ۱۳ماهشه دوروزه تب داره دیروز تبش عادی بود اما از صبح امروز خیلی شدید شده انگار تو آتیشه من بهش قطره استامینفون میدم هر ۴ساعت اما تاثیری نداره میشه راهنماییم کنید،🙏
- آبریزش شدید بینی
سلام دکتر پسرم ۱۸ماهشه بیشتر از یک هفته هست آبریزش بینی داره شدیدچند روزیه سبز و زرد هست هیچ علایم دیگه ای هم نداره اسپری پلارژین و سیتیرزین هم یک هفته هست میدم ولی فایده ندارع ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
- آسم
سلام نوزادمن۴ماهشه وخس خس سینه وسرفه داره دکترازقفسه سینش عکس گرفته وبراش اسپریفلوتیکورت۱۲۵ ندشته به نظرشماخطرنداره...چون من هرجامیخونم نوشته ضررداره
- مصرف مولتی ویتامین
سلام پسرم ۷ سالشه کلاس دوم سال گذشته مرتب مریض شد به نظرتون می تونم ازمولتی ویتامین پاستیلی براش استفاده کنم ازخوردن شربت امتناع می کنه واین که آیا روزانه بایدمصرف بشه وتاچه مدت وزنش سی وپنج کیلو وقدش بالای ۱۳۰
- سرماخوردگی
پسرم ۸ سالشه سرما خورده برا سینه اش شربت پلارژین رو چه مقدار در روز بهش بدم ؟
- شربت سرماخوردگی برای نوزاد۶ماهه
نوزاد۶ماهه شربت سرماخوردکی کودکان براش خوبه یااکسپکتورانت ؟چندسی سی وشربت ازیترومایسین برای کوک ۶ساله ونوزاد ۶ماهه طریقه مصرفش چطوره تاچندروزبدیم وچه اندازه؟؟
- سرفه
سلام اقای دکتر. پسرم ۴ سالشه یه مدتیه در طول روز یه بار سرفش میگیره به مدت یک رب که چون ریفلاکس معده هم داشته اول تا حالا استفراغ هم میکنه.علتش چی میتونه باشه؟ یه مدت با مشورت پزشک داروی حساسیت بهش میدادم بهتر بود ولی قطع کنم داروش دوباره سرفش شروع میشه.به نظر شما مشکلش از ریفلاکس معدشه یا از حساسیت؟؟
- دختر ۵ ساله
دختر ۵ ساله دارم سندروم رت داره داروی تشنج بهش میدم رهاکین دیروز صبح خوب بود تا اخر شب داروشو دادم مثل هرشب خوابید ولی بیدار شد و شدید گریه میکرد هیچ وقت همچین کاری نمیکرده و خیلی ابریزش از دهان داره اینطوری نبوده بی حالم هست
- کودک
سلام.خسته نباشید.دخترم ۲ سال و ۴ماه هست.با وزن۱۱ و نیم و قد ۸۵.با بیماری سایکل نوتروپنیا که تحت درمان هست.چیزی که الان هست حجم زیاد مدفوع (اسهال نیست )با بوی شدید و رنگ خیلی روشن و خیلی چرب.همیشه همین جور بوده و خیلی نگرانم کرده.از شما خواهش میکنم منو راهنمایی کنید.از لطفتون سپاسگزارمنکته
- نحوه مصرف شربت پیروی ساید برای کودک سه ساله
زرپنز

