Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شیرگوسفند
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر واسه شیرخواری که آلرژی به پروتیین گاوی داره تو فرنی از شیر گوسفند به مقدارکم میشه استفاده کرد؟؟؟
- باسلام وخسته نباشید من پسرم ۸سالشه یه سرما خوردگی جزیی داشت سرفه خیلی کم شربت ستادین دی سی گرفتم از وقتی که بهش میدم سرفه اش بیشتر شد علتش رو میشه لطف کنیدممنونم
- بیماری پادرد کودک یکساله
سلام
ی کودک ۱ ساله داریم
هراز گاهی روزی چند بار میشه ک با اشاره ب پاش ناحیه مچ وکف گریه و بی تابی میکنه
هر چی هم نگا میکنم چیزی نیس فرو رفته باشه
لطفا جواب بدید - افتادن ازتخت
سلامآقای دکتر نوزاد 6ماهه ای دارم که از روی تخت افتاده چه کار کنم؟
- سرفه
سلام اقای دکتر دیروز دخترم ویزیت شدسرما خورده بود با شماره پرونده ۶۴۱۹ شربت پاراکید اسپری دکو سالین شربت سیتریزین و شربت فارمنتین و قرص جویدنی ایروکاست دادین سرفه نداشت الان سرفه هاش زیاد شده میشه ی شربت سرفه بگین زودتر خوب بشه تا بدتر نشده ممنونم
- شربت ايميونس
بإسلام.دختري ١١ماهه دارم كه به علت پرش انگشتان دست و پا در خواب و چشمك زدن به بيمارستان مراجعه كردم و داروي ضد تشنج تجويز كردن.لوينتكس تجويز كردن يك و نيم سي سي و شربت ايميونس ٢سي سي دختر من قطره آهن و آد هم مصرف ميكنه ميخواستم ببينم شربت ايميونس و آد و آهن در روز براي كودك مضر نيست ؟ دخترم وزن تولد ٤٢٠٠ و الان ١٢ پونصد وزن داره
- الرژی وحساسیت
سلام جناب اقای دکتر کرم بین دختر یکسالو سه ماهه دارم که یه ماه پیش تست الرژی پوستی ازش گرفتم به پروتیئن گاوی وگندم الرژی داره 3میلیمتره ایا حتما باید شیر رژیمی بدم تا چن ماهگی باید داد ببلاک اچ ا رو شزوع کردم تو خواب میدم بزور نمیخوره چکارکنم
- سلام دخترم دارورو مصرف کرده تپش قلب گرفته
- دفعات مدفوع نوزاد 4 ماهه
سلام ،پسرم 4 ماه 19 روزشه؛سه روزه اجابت مزاج نداشته؛یک ماهی میشد که یه روز درمیان بود،وزن تولدش 2900 بود؛الان 8 کیلو فقط تغذیه اش با شیر مادر؛ممنون میشم راهنمایی کنید ؛درضمن دوشبه بیقراری میکنه هر نیم ساعت یه بار با گریه بیدار میشه...
- واکسن
با سلام خدمت شما واکسن ۱۸ماهگی دختر م را زدم با آستامینوفن تبش پایین نمیاد ایا میشه از ایپوپروفن یا شیافت استفاده کنم ۸ کیلو میشه بفرمایید چقدر
- عدم رشد قد وموو وزن
سلام ببخشید دخترم چهار سالش هست خیلی لاغر و رشد موهاشم کمه شربت زینک پلاس خارجی دارم بهش میدم چه نوع شربت کلسیم یا شربت شربت امگا3 بهش بدم ممنون میشم
- استفراغ کودک
با سلام و عرض ادب خدمت پزشک عزیز و محترم میخواستم بدونم اگه کودک شش ماه و نیمه دو ساعت و نیم بعد از خوردن سوپ تمام سوپ را بالا بباره استفراغ کنه؛ کالری و ویتامین های موجود در سوپ جذب بدنش شده یا نه؟ احساس میکنم زیاد سوپ خورد دو ساعت و نیم بعدش همشو بالا آورد
- دخترم ۱۳ماهشه ازدیروز بالامیاره
- ویتامین پدیابست
سلام آقای دکتر خسته نباشید.دخترم دوسالشه وزنش ۱۳کیلوهستش میخواستم بپرسم ویتامین خارجی اسمش پدیابست هستش روزی چند سی سی بخوره ممنونم
- تب
سلام خسته نباشید دختر هشت ماهه من یهو ساعت یک شب تب شدید کرد شیاف براش گذاشتم تبش یکم پایین اومده باز خیلی داغه بدنش الان دوساعت گذشته میشه دوباره شیاف بزارم براش
- قرمزی چشم
سلام پسرم ۳/۵ساله است امروز چشمش قرمزشده وقی میکنه آیا قطره باکتی ماید استفاده کنم ضررنداره؟؟؟؟طریقه مصرف به چه صورت؟؟؟؟؟
- سالاد
با سلام و خدا قوت ببخشید اقای دکتر دختر من سیزده ماه و چهار روزش میتونم بهش همراه غذا سالاد بدم ممنونم.
- استفاده از اموکسی سلین برای کودک ۶ماه
- سرفه
سلام پسرم سرفه های خشک میکنه بیشتر در مواقع دویدن یا خواب سرفه سراغش میاد سنش ۲سال و ۸ ماهه هست چه داریی بدم بهتره ؟شربت ستادین دی سی ۲۰۰ (۴)سی سی بهش دادم وزنش ۱۳ کیلو هست .( تب نداره فقط سرفه هستش)
- خلط گلو
سلام آقای دکتر بچه 9 ماهه دارم دوروز پیش ابریزش بینی داشت دکتر بردم قطره بینی و شربت لوراتادین داد و کفت سرماخوردگی خیلی ضعیفه . الان آبریزشش خوب شده فقط سرفه هاش بعصی وقتها خلطیه آیا باید شربت خاصی استفاده کنه ؟

