Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- آلرژی به پروتئین گاوی
با سلام پسر من ۱۱ماه و۲۸روز داره و دو روز دیگه واکسن یکسالگی داره از یکماهگی حساسیت به پروتئین گاوی داشت من بعد شروع غذا تا الان براش محصولات گاوی رو امتحان نکردم تخم مرغ هم تا الان بهش ندادم شنیدم واکسن یکسالگی برای بچه هاییکه حساسیت به تخم مرغ دارن خطرداره با توجه به اینکه من تست نکردم و نمیدونم آلرژی وجود داره یانه باید چیکارکنم
- ویروس دست وپا در کودکان
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر نوه ام ویروس دست وپا گرفته کف پا دستها وناحیه مقعد جوش زده دکتر براش شربت دیفن هیدرامین ۵ سی سی والومینیم ام جی ۱۰ سی سی تجویز کردن ۳بار در روز بعد ۳ مرتبه استفاده امروز یکبار اسهال رفته آبکی بود البته یکبار صبح که خوب بود ولی بار دوم آبکی اگه امکان داره راهنمایی بفرمایید درضمن ۱۵ کیلو وسنش ۲سال و۹ ماه هست
- درمورد شیرخشک هست
با سلام بچه الان تو ماه هفت هست تا ۶ماهگی آپتامیل ۱میدادم خوب بود الان که آپتامیل ۲میدم اصلا خوب نمیخوره یعنی ۳شماره شیر ۳بار میخوره اصلا اشتها به شیرخوردن نداره میخواستم بپرسم چکار کنم تا خوب شیر بخوره ممنون میشم
- رشدمو
سلام آقای دکتر خسته نباشید.دخترم 19ماهشه زینک سولفات واسه رشدموهاش دادم تعغيري نکرده میخواستم بدونم بي زحمت دارویی دیگه اي هست واسه رشدموبهش بدم.. ممنونم
- با سلام برای کودک ۷ساله و ۲۳ کیلو وزن چه میزان شربت و هرچند ساعت بدم ؟
- ازیترومایسین
سلام پسرم دوسالشه دوروزه سرماخورده و تبش هی قطع و وصل میشه بینیش هم مخاط زیاد داره شربت ایبومروفن و سیتریزین بهش میدم . میتونم ازیترومایسین ۲۰۰ هم بدم؟ واینکه روز اول ۵ سی سی مابقی ۲.۵ سی سی؟
- سلام آقای دکتر بچه ۱۶ ماهه دارم الان ۸رؤزاست سرما خورده ؤلی باپلارژین ودآروهای غیر آنتی بیوتیک دیگه خوب نشده الان دکتر برای کودکم آموکسی ۱۲۵ نوشته ؤلی مقداردارو نوشته نشده است کودکم ۱۰کیلو وزن دارد
آموکسی ۱۲۵ نوشته ؤلی مقداردارو نوشته نشده است کودکم ۱۰کیلو وزن دارد
- شربت آزیترومایسین برای وزن ۲۸ کیلو چقدر باید باشه
سرفه های خلطی شدید و گوش درد داره
- دارو
سلام کودک من شش ساله است دکتر سفکسیم ۱۰۰ تجویز کرده وزنشم ۲۰ کیلو هست چند سی سی باید شربت بدم ممنون
- کودک ۲ساله با وزن ۱۳كيلو حقدر شربت اموكسي ٦٤٣بعش بدم براي سرفه
سلام بچه م خيلي زياد سرفه ميكنه شربت اموكسي ٦٤٣جقدر بهش بدم
- بافت نرم کشاله ران
سلام و خسته نباشید کشاله ران سمت راست دختر دو ساله ام یک مقدار بافت نرم مثل گوشت زیادی دارد البته خیلی نرم که سمت چب ندارد و چین خوردگی دو کشاله قرینه نیستند گوشت یک طرف بیشتر است نگرانم راهنمایی کنید وقتی دست میزنم مثل حبابهای ریز زیر دستم حرکت میکنن
- مطب
سلام دکتر جان. مطب بازه امروز؟ فرزندم تب دارد
- در مورد بچه
سلام اقای دکتر اگر نوزاد 10ماهه قرص ضد بارداری (ال دی) بخورد مشکلی پیش نمیاید ؟؟؟
- سلام کلاریسین موقعی که با اب مخلوط کردم شکرکی شد مشکلی نداره مصرف کنم
سلام شربت کلاریسین آنتی بیوتیک موقعی که با آب قاطی کردم شکرکی شد مشکلی نداره برای مصرفش
- درباره بچه ۱۸ ماهه
سلام وقتتون بخیر میشه لطف کنیدبگیدشربت سفیکسیم واسه پسر۱۸ ماهه ام بایدچندسی سی بدم .ممنون...
- قطره مولتی ویتامین ادزیر
سلام آقای دکتر.خدا قوت.ممنون که با صبر و شکیبایی سوالات مارو پاسخ میدید.دخترم ده ماهشه.میخوام قطره مولتی ویتامین ادزیر بدم.آیا به خاطر داشتن آهن دندان کودک رو سیاه میکنه؟مولتی ویتامین با طعمی بجز پرتقال چه قطره ای رو پیشنهاد میکنید؟
- افتادن ناخن در پسر ۲نیم ساله پسر
- آزمایش خون
با عرض سلام ازمایش خون از پسرم گرفتم یه مقدار غلظت خون دارد و 8 سالش است ونیز برونشیت خفیف هم دارد و شربت فرموگلوبین هم میدادیم
- بیماریه تب
پسر۱۲ماهه دارم دیروز مراجعه کردیم پزشک عمومی بابت تب و آبریرش بینی.اما تب به راحتی پایین نمیاد تا۳۹درجه هم میره.لطفا راهنمایی کنید
- قطره زینک سولفات
آقای دکتر دختر ۸ماهه بی اشتها شده میتونم کنار مولتی بی بی جویس قطره زینک سولفات بدم ؟ چقدر بدم روزانه ؟

