Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- بوی واژن نوزادوامدن مایع زردرنگ
دخترم سه ماهه دارم ازواژنش مایع زرد رنگ وبوی هم دارد میشه راهنمایی کنید تشکر
- نخوردن شیرمادر وشیرخشک
باسلام وادب خسته نباشید من نوازادی ۴ ماهه دارم پسر هستش اما سه شنبه شیر من را نمی خورد وشیرخشک هم نمی خورو مبشه راهنمایی بفرمایبد چکار کنم تا شیر بخورد
- پیرو سوال قبلی
سلام اقای دکتر پیرو سوال قبلیم در مورد استفاده از کلاه نخی در خانه، گفتین اگه دمای سر نوزاد نرمال باشد ، متوجه نشدم یعنی اگه سرش سرد نباشه؟
- پسرمنچن روزپیش واکسن ۴ماهگی زده للان سرفه خلط دارمیزنه چیکارکنم؟
- سلام خسته نباشید نوزاد دخترم ۵۵ روزش هست بهش بی بی کر دادم همش اسهال میکنه چیکار کنم
سلام خسته نباشید نوزادم ۵۵ روزش هست قطره بی بی کر دادم برای کولیکش همش اسهال میکنه چیکار کنم
- مدفوع بلغمی
سلام پسرم 2ماه 10روزشه شکمش یکم ورم داشت عکس گرفتم گفتن رو هاش مشکل دارن ولی فعلاً عمل نمیخاد ولی سوال من اینه پسرم روزی 2 بار شکمش کارمیکنه بعدم 40روزگیش ک تموم شد ورم شکمشم خوب شد ولی الان چندروزه شکمش یکم حالت بلغمی داره میتونه از رودهاش باشه؟
- ارده بدون شکر
سلام فرزند من ۱۰ ماه و نیمشه می تونم بهش ارده بدم؟؟
- نوزاد 1 ماهه قرمزی پوست صورت
- اسهال نوزاد دو ماهه
سلام خسته نباشید نوزاد دو ماهم الان ۵ روز اسهال روزی ۶ بار مدفوع میکنه ازمایش ادرار و مدفوع هم دادیم دکتر شربت زینک گفته روزی ۶ سی سی من شیر گلدن گات که شیر بز هستش میدم دکترش شیر ببلاک ال اف داد گفت با گلدن گات قاط کن بده ولی همچنان اسهال
- کم وزنی
باسلام وخسته نباشید دخترم هشت ماهش تموم شده وزنش ۶۳۰۰هست وزن تولدش ۲۶۰۰هست غذا هم فرنی وسیب زمینی میخوره ولی وزنش خیلی کمه ازنظرشماچکارکنم
- یبوست نوزادن
سلام نوزاد ۱۷روزه دارم که دوروزه شکمش کارنکرده قطره بایولاکت و سگا گریپ هم مصرفرمیکنه الان ازدردبه خودش میپیچه لطفا راهنماییم کنیدچکارکنم
- پلک زدن
سلام خسته نباشید نوزاد ۷ ماه و خورده ای من اخیرا هر از چند گاهی محکم پلک میزنه یکی دوباره پشت هم. از دیشب شروع شده ولی نمیدونیم چرا. علتش چیه؟ کی خوب میشه؟
- استفاده زیاد از استامینوفن
کودکم ۲ماهشه و ۶کیلو وزن داره اشتباهی به جای قطره ویتامین ADبهش ۲۵قطره استامینوفن دادم.الان ۲ساعت از وقت دارو میگذره و دخترم بدنش یک مقدار زرده و تعرق زیاد داره بی تابم هست.آیا ببرمش اورژانس؟
- شیر خشک
سلام و خدا قوت ، آقای دکتر دمای آبی که باهاش شیر خشک درست میشه باید چقد باشه؟ الان که هوا گرمه من با آب سرد شیر خشک درست میکنم ؟ مشکلی پیش میاد؟ آبی که در دمای اتاق سرد بشه منظورم هست؟ چه مشکلی پیش میاد با آب سرد شیر خشک درست بشه؟ تشکر
- اندازه دور سر نوزاد
دور سر نوزاد من در ۴روز اول تولد ۳۶ونیم بود ولی و گفتن باید در دوماهگی ۴سانت اضاف کرده باشه ولی بچه من ۲سانت ونیم اضاف کرده خیلی نگرانم آیا مشکلیه؟
- یبوست
سلام شکم شیرخواری که شیرخشک میخوره تاچند روز کار نکنه طبیعیه ؟؟؟
- نخوردن کمکی
سلامآقای دکتر برای پسرم سرلاک برنج نوشتین که شروع کنم بعدش حریره بدم .اول چند روز سرلاک رو میخورد بعد دیگه نمیخوره حریره هم دادم اولین بار خورد دیگه نمیخوره .ولی غذا دیگه یا میوه سمت دهانش میبرم دوس داره بخوره کاملا .هنوز سوپرو براش شروع نکردم اگه اینم نخورد چکارکنم .الان دقیقا ۶ ماه و یک هفته داره حدود ۳هفته میشه کمکی شروع کردیم و از یکشنبه مدفوع هم نکرده ممکنه بخاطر همین باشه؟شیرمادر ميخوره و توی شیر خوردن مشکلی نداره
- خون در ادرار
سلام دکترجان وقت بخیرپسرم پنج ماهشه جدیدا چندلکه خون داخل ادرارپسرم میبینم ولی ن بوی ادرارش بده نه تب داره نه موقع ادرار کردن درد داره دیگه نمیدونم چه دلیلی غیر از عفونت واینا میتونه داشته باشه دوروز یه دفعه هم اتفاق می افته
- بالا اودن شیر درنوزاد
نوزادم ۴ ماه ودوهفته اش است خیلی شیر بالا می اورد میخواهم برایش یه دارو تجویزکنید که شیر بالانیاورد
- سلام آقای دکتر دخترم ۴ ماه و دو روزشه خیلی اسهال بردم دکتر بهش شربت داده خوب نشده چیکار کنم

